بازدید 4553

دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی

کد خبر: ۱۱۷۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 31 May 2023

در  عملیات غافلگیرانه پلیس  رودبار جنوب باند اشرار مسلح  متلاشی شد و عامل  مرتبط  در شهادت مامور انتظامی « شهید محمد امین ا... دادی» به  دام افتاد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد:  نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان«رودبارجنوب» همزمان با طرح اخیر ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری سلاح های ممنوعه، با همکاری اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی از حضور اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در یکی از نقاط این شهر آگاه شدند.  

سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: در این زمینه  ماموران با تشکیل چند  گروه و حضور ضربتی در محدوده منزل مدنظر  ، طی یک عملیات غافلگیرانه چهار فرد مسلح را دستگیر و از این محل دو قبضه سلاح ممنوعه به همراه تعدادی خشاب و مهمات و مقداری مواد مخدر کشف کردند.

وی  با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی پژو از این منزل که یکی از آن ها دارای سابقه سرقت در  تهران بزرگ بود، تصریح کرد: در بررسی های بعدی نیز مشخص شد یکی از این دستگیرشدگان در به شهادت رساندن شهید «محمدامین ا... دادی» از کارکنان یگان تکاوری ۱۱«زهکلوت» در سال۱۳۹۸  مرتبط  بوده است که در سایه عنایات خاصه الهی طی این عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم