بازدید 3224
رفتار نامناسب با یک زن!

رئیس امنیت المپیک استعفا داد!

رئیس امنیت بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، به دلیل رفتار نامناسب که در سال ۲۰۲۱ برابر یک زن در لندن داشت، استعفا کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 13 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،‌ مقامات المپیک در خبرنامه رسمی این رقابت‌ها فاش کردند که «زیاد خوری» از سمت خود به عنوان یکی از مسئولان بازی‌های المپیک استعفا کرده است. 

زیاد خوری ۵۳ ساله متهم است که در یک سفر به لندن در دسامبر ۲۰۲۱ رفتار نامناسبی با یک زن داشته است و به همین خاطر مجبور شد از سمت خود استعفا کند.

به گفته وزارت کشور فرانسه وظایف او در ابتدا به حالت تعلیق درآمد و قرار است تحقیقات اداری درباره او صورت گیرد. نتیجه این تحقیقات قرار بود «در عرض یک ماه» علنی شود، اما هنوز فاش نشده است. در همین راستا زیاد خوری سه ماه پس از تعلیق در پی اتهامات رفتار نامناسب با یک زن، داوطلبانه از سمت خود استعفا داد.

طبق گزارش‌ها، کمیسیون بازرسی انجام دهنده تحقیقات اعلام کردند که دلیلی برای گزارش پرونده به سیستم قضایی فرانسه وجود ندارد. با این حال، اتهامات دیگری نیز علیه خوری مطرح شد که در ژوئن ۲۰۲۱ به این سمت دولتی منصوب شد.

او در زمان برگزاری یورو ۲۰۱۶ نیز وظیفه امنیت را در کشور فرانسه بر عهده داشت.

 

رئیس‌جمهور فرانسه و رئیس کمیته بین‌المللی المپیک این هفته در مورد پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس گفت‌وگو کردند. هم باخ و هم ماکرون در مورد المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت‌وگو کردند و تأیید کردند که تصمیم در مورد شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس "در زمان مناسب" توسط کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ خواهد شد.

توماس باخ در حاشیه دیدار با ورزشکاران پناهنده، بار دیگر شرایطی را که امکان بازگشت ورزشکاران محروم از مسابقات از زمان تهاجم روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ را فراهم می‌کند، تشریح کرد.

۱۴ ماه مانده به شروع بازی‌های المپیک پاریس در ۲۶ جولای، فدراسیون‌های بین‌المللی همه در مورد این موضوع اتفاق نظر ندارند.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار