بازدید 6061
۲
سرهنگ راستی خبر داد

دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی در شهرک ولیعصر

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله شهرک ولیعصر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ 15 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی تعدادی افراد در محدوده شهرک ولیعصر تهران، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی پایگاه پنجم سازمان اطلاعات پلیس تهران به محل اعلام شده، اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در همان تحقیقات اولیه، مأموران سه نفر از عاملان نزاع و درگیری را در همان محل درگیری، شناسایی بازداشت کردند، گفت: این افراد به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در جریان بازرسی از آنان چند قبضه سلاح سرد اعم از قمه و چاقو نیز کشف و ضبط شد.

راستی با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس از هرگونه اتفاق ناگواری جلوگیری شد، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان تحقیقات صورت گرفته علت و انگیزه درگیری اختلافات خانوادگی اعلام شد. متهمان نیز به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اعدام چی؟
دو روز دیگه آزاد میشه پررو تر از گذشته توی خیابونها ولگردی میکنه

اعدام برای اینها تیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم