بازدید 4664
۶

دفاع وزیر خارجه بلژیک از حضور زاکانی در بروکسل

در پی جنجال‌ها نسبت به حضور شهردار تهران در بروکسل برای شرکت در چهاردهمین اجلاس عمومی متروپلیس و به چالش کشیدن وزیر امور خارجه این کشور توسط عده‌ای تحریم‌طلب، وی به صراحت از حضور شهردار تهران در بلژیک دفاع کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 28 June 2023

به گزارش تابناک، همزمان با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران در چهاردهمین اجلاس متروپلیس و موفقیت در توسعه دیپلماسی شهری، تعداد محدودی در بلژیک سعی در به حاشیه کشاندن حضور وی در این کشور شدند. حواشی و جنجال‌ها به این جا ختم نشد و پس از پایان اجلاس و بازگشت زاکانی به تهران نیز برخی رسانه های تحریم طلب دولت بلژیک را به دلیل صدور ویزا برای شهردار تهران به چالش کشیدند. 

در واکنش به تمامی این تحرکات، حاجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک به صراحت از رفتار قانونی خود دفاع کرد.

وی روز دوشنبه پنجم تیر در جلسه کمیته روابط خارجی پارلمان بلژیک گفت: «اگر همان شهردار دوباره به بروکسل بیاید، دوباره روادید برای او صادر می‌کنم. من نمی‌توانم چیزی را در این مورد تغییر دهم.»


منبع: خبرگزاری شهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
ما چیز دیگه شنیدیم
واقعاً عجیب نیست.!!!!!! این به اصطلاح مسئولین مرتباً کشورهای غربی را مورد حمله قرار می دهند . اما برای هر برنامه بسیار مختصری هم به سرعت به سمت همین کشورهای غربی حرکت می کنند. پس افتاده هایشان هم که بطور کلی در غرب مشغول کیف و حال هستند. آیا غرب فقط برای ما ملت بیچاره عادی ایران بده؟!!!!!!!!!
ما که خودمان ایشان را در قد و قواره ی شهردار تهران نمی‌بینیم

اما چه باید کرد
ظاهراً برای مدعیان ارزشمداری و راضیان وضع موجود و سینه چاکان و کاسبان تحریم ، حضور زاکانی به عنوان شهردار تهران یک غنیمت و فرصت کم نظیر و نعمت است
واقعا؟؟؟؟
ببین چقدر بدبخت و فلک زده شده ایم !
شهردار پایتختمون دوزار بهش بها ندادند !
آقایونی که مخالف غرب هستن چرا سر از اروپا در میارن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل