بازدید 6645
۲
سرپرست استقلال زور آخر را برای ماندن می‌زند

کریمی از این اداره به آن شرکت، دنبال پول خرید محبی

کد خبر: ۱۱۸۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 29 June 2023

فشار هواداران روی سرپرست باشگاه استقلال بسیار زیاد شده است و حجت کریمی برای تمدید قرارداد انتقال محبی از سانتاکلارا و خرید ستاره‌های مدنظر نکونام زیر حملات کانال‌های هواداری قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته درخواست استقلالی‌ها برای عزل حجت کریمی در توییتر فارسی ترند شد! حالا او به همراه معاونین و مشاورانش، دستپاچه در منگنه قرار گرفته که در اولین گام محبی را در استقلال حفظ کند.

با توجه به لیست درخواستی جواد نکونام، بازیکنان مد نظر او را برای هرچه بهتر بسته شدن تیم در فصل جدید لیگ برتر باید جذب شوند اما استقلال که به تازگی با قرض و وام ، بدهی نجومی استراماچونی را پشت سر گذاشته و با فسخ یکطرفه و ۹۰۰هزار دلاری سیلوا هم مواجه شده، پولی در حساب ندارد.

کریمی از این اداره به آن شرکت، دنبال پول برای حفظ محبی

محمد محبی یکی از بازیکنان موثر استقلال در فصل گذشته بود که نکونام و هداداران استقلال هم توجه ویژه‌ای به او دارد. به همین خاطر سرپرست موقت باشگاه استقلال دور جدید مذاکرات برای جذب دائم این بازیکن با باشگاه پرتغالی را آغاز کرده است.

کریمی جلساتی را هم با برخی شرکت‌ها و نهادها برگزار کرده تا با تامین منابع مالی بتواند زمینه حضور محبی در فصل جدید را فراهم کند. انتقالی که گفته می‌شود ۶۰۰هزاردلار خرج خواهد داشت. البته این رقم ادعای خود کریمی است، چراکه رسانه‌های پرتغال ، هزینه تملک محبی را یک میلیون یورو اعلام کرده‌اند که دو باشگاه عربی نیز برای پرداخت آن مشکلی ندارند.

مشخص نیست که باشگاه استقلال در صورت پرداخت 600 هزار یورو بتواند محبی را به صورت قطعی آبی پوش کند. با اینحال بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال حتی در تلاش است تا در مذاکره با سانتاکلارا که به لیگ دسته اول پرتغال سقوط کرده و شدیدا به فروش محبی نیاز دارد، این مبلغ را کاهش بدهد!!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
600 هزار دلار پول فقط یک بازیکن در مقابل 200 دلار پول بازنشستگان .... اون کشورهای که این مبلغ ها را پرداخت می کنند پول کارگر و بازنشستگانشان زیر 1000 دلار نیست !!
حیف و میل بیت المال در فوتبال ایران بدون کوچکترین آورده ی باشگاهی و ملی آسیایی
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی