بازدید 4952
۳

قیمت خودرو شیائومی نهایی شد

یکی از تأمین‌کنندگان شیائومی می‌گوید قیمت اولین خودروی این شرکت مشخص شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 05 July 2023

به گزارش تابناک، زومیت نوشت: از زمان رسمی‌شدن ورود شیائومی به بازار خودروهای برقی، انتظارات از این شرکت بالا رفته است. تاکنون تصاویر مختلفی به خودروی شیائومی نسبت داده شده‌اند و گزارش‌های جدید می‌گویند شرکت چینی در مسیر تولید خودرو به پیشرفت‌های مهمی دست پیدا کرده است.

یک تأمین‌کننده که در پروژه‌ی تولید خودروی شیائومی نقش دارد، می‌گوید قیمت این محصول نهایی شده است. این شرکت فعلا به قیمت اشاره نکرده، اما مدتی پیش در شبکه‌های اجتماعی گفته شد قیمت خودروی شیائومی از ۱۴۹٬۹۰۰ یوان (۲۰٬۷۷۷ دلار) شروع می‌شود. البته یکی از مدیران شیائومی آن قیمت را رد کرد.

 

بر اساس نوشته‌ی گیزموچاینا، توسعه‌ی خودروی شیائومی روندی باثبات دارد. خودروی شیائومی مدتی پیش در جاده‌ی برفی رؤیت شده بود و لازم است آزمایش‌های بیشتری روی این خودرو در شرایط تابستانی و زمستانی انجام بگیرد. خودروی شیائومی احتمالا در نیمه‌ی نخست ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
فرقش با ۲۰۶ چیه؟
#میرسلیم
یعنی با دلار 50000 هزار تونمان میشه یک میلیارد تومان... الان آقای میرسلیم یک سخنرانی می کنه که این خودرو با پزو 207 فرقی نداره و ما هم ترجیح میدهیم تا اطلاع بعدی ایشان همین تابوت بی کیفیت وطنی را بخریم...
به فرموده جناب میر سلیم خودروی شیائومی هیچ فرقی با جاروبرقی شیائومی نداره ! سوار جاروبرقیش هم میشه شد قیمتش هم ارزونتره !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست