بازدید 5527
۲

آش شور و گرانی که آجورلو برای استقلال پخت!

کد خبر: ۱۱۸۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 06 July 2023

استقلال که لیگ بیست‌ودوم را با عنوان سومی به پایان رساند و به دلیل عدم تسویه بموقع بدهی استراماچونی و چندین کسری دیگر آسیا را هم از دست داد، حالا در نقل و انتقالات هم به شدت احساس عقب ماندگی می‌کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیران معزول استقلال مدعی اند؛ به دلیل قراردادهایی که ابتدای فصل گذشته با بازیکنان منعقد شده بود، دست‌شان برای جذب بازیکنان مدنظر در نقل‌وانتقالات یا تمدید قراردادها بسته است.

نوک پیکان اتهام آنها به سمت مصطفی آجورلو است؛ کسی که هنوز تکلیف شکایت قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی از او مشخص نشده است و معلوم نیست آنهمه ادعای رسیدگی در دادگاه به کجا کشید؟

به عنوان مثال، محمدحسین مرادمند که روز گذشته برای تمدید قرارداد به باشگاه مراجعه کرد، خواهان دریافت مبلغی به اندازه بازیکنان تراز اول فصل گذشته شد اما مدیران استقلال گفتند که نمی‌توانند چنین رقمی را قبول کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرارداد دوازده بازیکن استقلال به همراه آپشن‌های‌شان از قانون تصویب سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری یعنی ۳۰۰ میلیارد عبور می‌کند. قراردادهایی که در زمان گذشته بسته شد و امضای آجورلو زیر آنها دیده می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چاپلوسی بسه
مشکل آجورلو نیست آقای تابناک. چند سال قبل بدهی کالدرون(مربی خارجی پرسپولیس) با کمک وزارت ورزش پرداخت شد. ولی نوبت به استقلال رسید، پول نه تنها پرداخت نشد، بلکه وضعیت به نحوی پیش رفت تا از آسیا حذف شود. شما که جانبدارانه از رسانه خود برای یک تیم استفاده میکنید، مدیرانی که با قراردان افرادی مانند کریمی بر راس تیمی مانند استقلال به دنبال بی اعتبار کردن تیم هستید، پیش خدا باید جوابگو باشید. استفاده کردن بیت المال برای یک تیم که بارها در زمان وزارت آقای سلطانی فر(وزارت ورزش سابق) و آقای جهمری(ویز ارتباطات سابق) و الان با کمک سازمان خصوصی سازی و برداشت از صندوق بازنشستگی انجام می‌شود، با غم و درد هوادارن استقلال آمیخته است و از خدا میخواهم که پاسخ تک تک شماها را به این ایام عزیز بدهد. منتظر پاسخ الهی باشید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح