بازدید 2710

علامه النابلسی درگذشت

- علامه عفیف النابلسی، از حامیان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی صبح امروز در سن 82 سالگی دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 14 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از الاخبار، حزب الله لبنان در بیانیه ای درگذشت علامه النابلسی را تسلیت گفت و اعلام کرد: او دارای مواضع جسورانه و شجاعانه علیه اشغالگر بود و بر لزوم مقاومت در مقابل آن تاکید میکرد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: علامه عفیف النابلسی از مؤسسان فعالیت اسلامی در لبنان و از علمای نخبه‌ای بود که در راه تبلیغ و هدایت تلاش کرد. وی در فعالیت مقاومت اسلامی بعد از اشغالگری اسرائیل مشارکت کرد. او دارای مواضع جسورانه‌ای در برابر اشغالگران بود. علامه النابلسی همواره بر لزوم مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل تأکید می‌کرد و در این راه بار سنگینی را به دوش کشید و بقیه طول عمرش را در کنار مقاومت و اعضای آن گذراند. وی عالمی است که حوزه علمیه‌ای را در مجتمع الزهرا تأسیس کرد. وی با توجه به جایگاه علمی ممتاز خود بر این مجتمع نظارت داشت.

مراسم تشییع پیکر النابلسی ساعت شش عصر امروز (جمعه) در مجتمع الزهرا در شهر صیدا برگزار می‌شود.

هیئت علمای بیروت نیز درگذشت علامه النابلسی را تسلیت گفت و اعلام کرد: ما دانشمند بزرگی را از دست دادیم که به مواضع ملی و اسلامی جسورانه معروف است و یک مبارز و حامی مقاومت و حامی مسئله فلسطین و گروه‌های مقاومت از زمان تأسیس بوده است. وی در مواضع خود همواره محکم و دارای اراده‌ای استوار و عزمی راسخ بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم