بازدید 6606

رئیسی : بساط کشف حجاب جمع می‌شود

رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است. رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 09 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور پیام شهیدان را خاموش نشدنی عنوان کرد و با اشاره به اینکه پیام شهدا حاوی امنیت، آرامش و ایستادگی در راه خداست، گفت: بساط کشف حجاب جمع می‌شود.
 
سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجلاس سران افزود: شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند، زیرا ضرورت‌های جامعه را شناختند و آماده خطرپذیری برای ایفای نقش شدند.
 
وی با اشاره به اینکه تصاویر نورانی شهدا پیام‌های مختلفی را در فضا طنین‌افکن کرده‌اند، بیان داشت: پیام شهیدان پیام خداپرستی، عدالت‌خواهی و حق‌خواهی، دفاع از مظلوم و خروش بر ظالم و حفظ ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و اطاعت از، ولی است.
 
رئیس جمهور ادامه داد: چهره سیاسی در جامعه کسی است که ضرورت‌ها و نیاز‌های جامعه را بشناسد و خود را برای رفع این نیاز‌ها آماده کند و در این عرصه آماده خطر کردن و پذیرفتن خطرات باشد نه فقط برای امنیت ایران اسلامی بلکه برای امنیت منطقه جانفشانی کند.
 
رئیسی با تاکید بر اینکه حضور نیرو‌های ما در منطقه و در دفاع از حرم و حریم، امنیت ساز شد، اظهار داشت: حضور نیرو‌های ما در جای جای این منطقه امنیت ساز است و برخلاف دشمن و بیگانگان که حضورشان امنیت را به خطر می‌اندازد هرجا ایران حضور یافت حضورش امنیت ساز بود.
 
وی یادآورشد: حضور بیگانگان حتما در منطقه امنیت ایجاد نمی‌کند.
 
رئیس جمهور هشدار داد که ما امروز مبتلا به جاهلیت مدرن هستیم، جاهلیتی که مجهز به امپراتوری رسانه است و جلوه‌ای که می‌تواند جاهلیت مدرن را بر ملا کند و نقاب را از چهره کنار بزند، قدرت خون شهیدان است.
 
وی با یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز خون شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است و نام، یاد، راه و آرمان این شهید بزرگوار در جامعه انسان‌سازی می‌کند. باید برای شنیدن پیام خون شهیدان گوش شنوا داشت. پیام شهیدان پیام حق خواهی، حفظ ارزش‌های اسلامی، اطاعت از ولی، امنیت، آرامش، پیشرفت و ایستادگی در راه خداست.
 
رئیس جمهور این نکته را هم متذکر شد که در مسیر برخی خانواده‌های عزیز شهدا به من گفتند که ما نسبت به حفظ ارزش‌ها تاکید داریم و خطاب به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: قطعا بدانید که هرکس در هر گوشه‌ای از این کشور بخواهد برخلاف آنچه که شهدای گرانقدر خواستند، گفتند و نوشتند و رفتند و به معشوق پیوستند، عمل کند، نمی‌تواند، زیرا انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ایران برحق است و هاضمه نظام اسلامی تبعیض و فساد نمی‌پذیرد، چون هاضمه‌ای است که بر حق قرار داده شده، پیام‌هایی که شهیدان بنیاد را بر آن قرار دادند.
 
رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است.
 
رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۰
خون شهدا فقط برای حجاب نبوده
برای فساد روده
فساد اقتصادی
فساد اخلاقی
فساد اداری
عدم توانایی در مدیریت
هر وقت اونا جمع شد، شاید بتوان برای بی حجابی هم نظر داد
پاسخ ها
همه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
هر دو فساد اخلاقی و اقتصادی همزمان باید در توجه مبارزه قرار گیرد.رها سازی یکی بخاطر دیگری، بلاهت است و خیانت.نمودی از فساد اخلاقی بی حجابی و تن نمایی و تن فروشی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
یکی از بهترین و با ارزشترین انتقادی است به بیانات اقای رئیسی
وقتی فساد مسئولین مملکتی در همه زمینه ها افسار گسیخته شده
فشار بخار تار مو نهایت بی فکری و بی توجهی است
قانون فعلی و در دست تهیه برای حجاب با اسم گذرای نامربوط بدترین و بی احترامانه ترین قانونی است که در یک کشور بظاهر اسلامی در دست تهیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
حقابه هیرمند چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
شما رییس جمهور هستی و باید کار کنی برای مردم. رییس قوه قضاییه که نیستی هی حکم بگیر و ببند می دی. شایدم الانم نمی دونی که رییس جمهوری
??????
اختلاس چی اون هم ریشه کن میشه؟
دزدی ؟ تورم ؟ رانت؟ اینها قراره کی ریشه کن بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
خواهشا مسایل کم اهمیت مانند معیشت مردم را با مساله مهم حجاب مقایسه نفرمایید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
راست میگه مساله کم اهمیت معیشت و عدالت و مرگ و زندگی ادمها براثر فقر رو با پایه واساس دین یعنی حجاب مقایسه نکنید حجاب برتر از زندگی و معیشت و جان انسانهاست
سلام تابی جون
آقای رئیسی دمت گرم.
کاش بساط دروغ، ریا، اختلاس، دزدی، رشوه و ....................................از مسئولان رو هم بشه جمع کرد
شما لطفا اول بساط گرونی را جمع کنید بقیه کارها پیشکش
جمعش کن
تا حالا اینقدر با قاطعیت نگفته بساط اختلاس و دزدی رو جمع می کنیم.اینم میشه مثل ویدیو و ماهواره و خیلی موارد دیگه.
آقای رییس جمهور با توجه به جمله"...شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند...." بفرمایید چند نفر از فرزندان این نظام جزو این شهدایی که فرمودید هستند؟؟؟!!!!!!! چند هزار نفرشون الان در امریکا و اروپا هستند؟؟؟!!!!
جناب رئیسی بساط کشف حجاب که جمع شد، یه عنایتی هم به بساط فقر، گرانی ها، رانت خواری، اختلاس، دزدی، دروغ، حیف و میل بیت المال و مسائلی از این دست داشته باشین هم بد نیست. هر چند که نهایت توان شما در حل مسائلی از جنس حجاب است که البته مطمئن باشید همون هم نهایتا بر اساس خواست مردم خواهد بود نه شما
شب درازه!
هم‌زمان با افزایش مصرف آب و کاهش ۱۴ درصدی بارش‌ها، حجم آب ۱۸ سد مهم تأمین‌کننده آب شرب و کشاورزی کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۱۴۰۱) تا ۱۴ مرداد امسال کاهش ۲۵ تا ۷۵ درصد داشته و در این میان سد وشمگیر استان گلستان خشک شد.
لطف کنید بساط گرانی و بی آبی و بی برقی و بی برقی و بیکاری و بی مسکنی و بی امیدی و ... را جمع کنید !
آقای سید ابراهیم رئیسی آیا خیانت به خودن شهدا عزیزمان تنها از طریق بی حجابی و بد حجابی اعمال میشود؟ اگر بفرمایید نه . پس این دوزدی ها ، گرانی ها و به زانودرآوردن مردم خیانت نیست. آقای رئیس یک بار فقط یک بار بیا از طریق تلوزیون به مردم بگو با حداقل حقوق و مزایای 10 میلیونی چه جوری یک ماه زندگی کنیم . ما که بلد نیستیم . شما بفرما بیا برنامه بده با 10 میلیون چه جوری زنگی کنیم.
بساط اختلاس چطور؟
بساط فساد کی جمع می شه؟
یه راه منحرف کردن ذهن جامعه از ناکارامدی دولت مساله حجاب
عزیزم تو فعلا قیمت خودروهای مصوب شورای رقابت را که میخواستی کاهش بدهی و نتوانستی کاهش بده لچک سر کردن به سر چند میلیون نفر پیشکش
الهي شکر. ديگر خيالمان از هر بابت راحت شد. اين فرمايش رئيس جمهور انقلابي را مي گذاريم کنار ساير فرمايشات محقق شده ايشان در خصوص موضوعات چون نيم کردن تورم، ساخت چهار ميليون مسکن، رفع بيکاري، 5 هزار تومان شدن دلار و .... موارد حل شده. چقدر سريع فوري و انقلابي حل خواهد شد.
بساط دزدی، رانت، پدرسوخته بازی، فقیر شدن، فاصله طبقات و هزاران هزار معضل دیگه چی ؟
تا حالا هر چی فرمودند اجرائی نشده است همین یک کار را عملی کند ما راضی هستیم
جناب رییسی

مملکت هزارن مشکل دارد - مشکل کمبود دارو - مشکل آب - مشکل برق - تورم - بیکاری - اختلاس- روابط خراب بین الملل - گرانی روز افزون دلار و طلا - خشکی دریاچه ارومیه ، تلاب گاو خونی و حالا هم کاهش آب خرز - وضعیت خراب
مسکن و ..... در نهایت مشکلت مربوط به حقوق جانبازان جنگ شما لطف کن اینها را درست کن
-
شما و نمایندگان مجلس فقط به حجاب چسبیده اید - واقعا برای این طرز تفکر باید افسوس خورد
با سلام
حفظ حجاب واجب .ولی وقتی کسی که از شمال به تهران با اتوبوس سفر میکرده وفقط یکنفر از اونهمه مسافر نماز صبح خونده دیگه آمارش معلومه چند نفر مسلمون مونده وبر غیر مسلمون آیا حجاب واجبه؟
ومن ا...‌
ماشالله به این اقتدار تمام وعده هایی که دادی انجام شده
همش برای پرت کردن حواس مردم از مدیریت ناکارآمد دولت و مجلس است
اگر بساط جمع کن هستی جناب ، پس لطفاً:
بساط دزدان
بساط اختلاس گران
بساط مسولین مردم فریب
بساط عاملین گرانی و نداری و تورم
بساط عاملین ناامیدی جوانان

بساط این همه بدبختی را جمع کنید
بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد
رئیسی : بساط کشف حجاب جمع می‌شود
چون جناب رییسی در این دوسال هرچه وعده داده عمل نکرده منتظر این وعده هستیم اگر اجرا کرد نشان میدهد وعده های قبلی رو عمدا اجرا نکرده ولی اگر اجرا نکرد نشان میده هیچ کاره هست پس جناب رییسی بازی باخت باخت رو بازی میکنه
توانایی انجام کار دیگری را دارید یا نه؟
اول مشکل وعده هاتو را حل کن و بعد گرانی ، باند بازی استخدامی ، دولت یکدست و بقیه قضایا !!!
بعد بساط حجاب رو هم جمع کن !!!
حق ابه چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بساط اقا زاده ها رو جمع کن
جمع آوری بساط کشف حجاب مطالبه عمومی اغلب مردم ایران است
ولی چرا این قدر دیر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
مطالبه عده قلیلی است بیخودی به اکثریت نچسبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
برو بخواب بابا
بساط دلالی را جمع کن بی زحمت
تجربه نشان داده است كه هر بساطي كه از يك جا جمع شود در جاي ديگر پهن مي شود !
شما ناهار خوردین؟
اینا رو ول کنید حق ابه هیرمند چی شد؟
لطفا اگر دغدغه افراد نیمچه تحصیل کرده و باقی مونده تو مملکت هم برای شما و دولت مهم هست بساط چاپ پول بدون پشتوانه و بساط عزل و نصبهای غیر تخصصی رو هم جمع بفرمائید ممنون میشم
دیگه حناتون رنگی نداره. از کامنت ها معلومه
اقای رئیسی کارمندم با 20 سال سابقه خدمت و مستاجر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای رئیسی اجاره خانه و پول پیش و حقوقی که کفاف این گرانی ها را نمیده !!!!!!!!!!

اقای رئیسی برای ما هم مثل فوتبالیست ها یک فصل قرار داد ببند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اول حجاب طالبان رو از حقابه هیرمند کشف کنید.
مثل آب هیرمند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست