بازدید 3409
۱

کمک ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری ژاپن به فلسطین

سفیر ژاپن در رام الله چهارشنبه شب گفت که این کشور طی سال های متمادی فلسطین کمک کرده و ارزش این کمک ها تاکنون ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاربه بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 17 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، «یوئیچی ناکاشیما» سفیر ژاپن در رام الله بدون اشاره به جزییات این کمک‌ها تنها گفت که بیش از نیمی از این کمک‌ها به استان اریحا فلسطین اختصاص داده شده است.

استان اریحا یکی از ۱۶ استان فلسطین در جنوب کرانه باختری رود اردن است که جمعیت آن با احتساب حدود ۶ هزار آواره فلسطینی ساکن در اردوگاه‌های این استان، حدود ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن تخمین زده می‌شود.

"ایشیکان کیمیهیرو" (Ishikane Kimihiro) سفیر و نماینده دائم ژاپن در سازمان ملل متحد نیز ۱۴ دی ماه سال گذشته به عنوان رئیس مؤقت شورای امنیت سازمان ملل متحد در واکنش به هتک حرمت مسجد الاقصی و نیز اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی که اعلام کرده بود یهودیان حق دسترسی به تمام مناطق سرزمین های اشغالی را دارند، واکنش نشان داده و گفته بود:به عنوان رئیس شورای امنیت تمایل دارم که ریاست خود را به شکل منصفانه و موثری پیش ببرم. اما اگر بخواهم در ظرفیت ملی خود اظهار نظر کنم باید بگویم که ژاپن از راهکار دو دولتی حمایت می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
کمک به مردم یا محمودعباس ؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج