بازدید 18724
۱

کشف مواد مخدر در عوارضی قزوین رشت

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰ کیلو تریاک و توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری برلیانس و رانا در عوارضی "قزوین-رشت" خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 31 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین ،سردارعلی ابراهیمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "مرکزی" مبنی بر انتقال محموله تریاک به استان قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی اظهار: در ادامه طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد قاچاقچیان با ۲ دستگاه خودرو سواری برلیانس و رانا از محور "قزوین-رشت" به سمت قزوین در حال تردد هستند.

فرماانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر ۲ دستگاه خودرو در اقدامی غافلگیرانه به محض ورود به عوارضی این محور متوقف و در بازدید از آن ها ۲۰ کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۶۰ تخته پتوی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف ۱۶۰ تخته پتوی قاچاق، دستگیری یک نفر و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی" قزوین-کرج" به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کرد.

وی افزود:پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، تعداد ۱۶۰ تخته پتوی قاچاق کشف،و یک نفر دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ منصوری افزود: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که مبارزه با این پدیده شوم بزرگ‌ترین کمک و حمایت از اقتصاد و تولیدات داخلی است که در این راستا محورهای اصلی و فرعی این شهرستان بصورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی تحت کنترل پلیس است تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
پس این مسافرین در این طرافیک شمال بجز قلیان و جوجه همچنین آتش زدن جنگلها چه سرگرمی داشته باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست