بازدید 2320

دستگیری عاملان قتل جوان ۳۳ ساله کرمانی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری عاملان قتل جوانی ۳۳ ساله در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 02 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در جاده کوهپایه به کرمان، مأموران دایره مبارزه با قتل و کارشناسان اداره تشخیص هویت به محل کشف جسد عزیمت و در شانه خاکی جاده جنازه مردی جوان را مشاهده کردند که آثار ضرب و جرح در بدنش مشهود بود.

وی ادامه داد: همچنین در کنار مقتول یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک قوطی اسپری گاز اشک آور نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و در تحقیقات اولیه ضمن شناسایی هویت مقتول به منظور دستیابی علت و انگیزه قتل مطلع شدند که مقتول با یکی از اقوام خود اختلافات خانوادگی شدیدی داشته و وی به علت اصابت گلوله در یکی از بیمارستان‌های کرمان بستری است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به محض اطلاع از ماجرا، در بیمارستان حاضر و در نتیجه تحقیقات تکمیلی از مظنون انجام شد که وی به قتل با همدستی خواهرخانم مقتول به انگیزه اختلافات قبلی اقرار و بیان داشت که پس از شروع درگیری ابتدا مقتول به سمت وی شلیک کرده و در ادامه با همکاری خواهرخانم مقتول با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و از صحنه متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری قاتل، مخفیگاه خواهرخانم مقتول در کرمان شناسایی و پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات، متهمان با صدور قرار قضائی تحویل زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج