نبض خبر

تعقیب و شلیک به سارق سعادت آباد

کد خبر: ۱۱۹۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 04 September 2023
تعداد بازدید : 15220
بازدید 28147
شامگاه 12 شهریور ماه ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در محدوده خیابان پاکنژاد تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.پس از آنکه مشخص شد پلاک خودروی پیکان وانت به طرز ماهرانه‌‎ای مخدوش شده، ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند. راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد. ماموران لاستیک خودرو متهم را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک خودرو، خودروی پیکان وانت متوقف و راننده آن دستگیر شد. لحظات تعقیب و شلیک به این خودرو با کلاشنیکف را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
سلاح پلیس چرا باید کلاشینکوف باشه در حالیکه سلاح متعارفش کلته در شهر این کار خیلی خطرناکه
دم پلیس گرم
بازم مثل همیشه پلیس برنده میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
قانون گذار باید اختیارات بدهند تا ریشه دزدها خشکانده بشود پلیس از دزدها می‌ترسند
شلیک با مسلسل به خودرو از داخل ماشین در حال حرکت بسیار خطرناک است و امکان آسیب به دیگران یا حتی خطر مرگ برای راننده مظنون وجود دارد. فرار مظنون به مراتب بهتر از کشته شدن فرد یا افراد بیگاه است.
سلام خداقوت به نیروی پلیس
ماشاالله به اقتدارپلیس زنده باشید???
متاسفانه عده ای هر خلاف و دزدی را به بیکاری و فقر ربط میدند درصورتیکه درسته فقر باعث خیلی از مشکلات هست ولی خیلی از این افراد با اینکه میتونند مثلا برند کارگری کنند چون میدونند کسی باهاشون کاری نداره و مجازات سنگین نمیشن راحت ترین راه یعنی دزدی را انتخاب میکنند و امنیت جامعه را برهم میزنند
اکثر این افراد سابقه دارهستند یعنی در دستگیریهای قبلی مجازاتشان به حدی نبوده که متنبه بشن. سیستم قضایی در برخورد با مجرمان ضعیف عمل میکنه و همین باعث افزایش جرائم در کشور شده.
خدا قوت ب عزیزان کلانتری
اگر نباشن کسی جرات نمیکنه از خونش بیاد بیرون
چرا طرف رو گرفته به رگبار؟ مگه میدون جنگه؟! وانت پیکان چند کیلومتر میتونه سرعت بره؟ خیلی زیاده روی کرده
خیلی از پیکان وانت سوارا هستن که پلاکشون مال خودش نیست یا مخدوش هست یا دستکاری شده یه چیزی هم بهشون میگی میزنن به ماشینت فرار میکنن من یکیشون رو گرفتم بعد از یه ساعت تعقیب گنده گو.... کرد زدمش صدا سگ میداد
فکر میکنم ازفرداباآرپیچی‌دنبال‌سارق‌‌برن‌این‌چه‌کاریه‌‌فکرمردم‌بی‌گناه‌‌نیستن‌