بازدید 2639
۳

دستورات رئیسی به سفیر جدید ایران در عربستان

رئیس جمهور از ایران و عربستان به عنوان دو کشور تأثیرگذار در منطقه و جهان اسلام یاد کرد و خواستار بهره‌برداری از توانمندی‌های موجود برای توسعه مناسبات تهران و ریاض شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 04 September 2023

به گزارش تابناک، فارس نوشت: علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در آستانه عزیمت به ریاض با رئیس جمهور دیدار کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با تأکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران در توسعه و تحکیم مناسبات با همسایگان، از ایران و عربستان به عنوان دو کشور تأثیرگذار در منطقه و جهان اسلام یاد کرد و خواستار بهره‌برداری از توانمندی‌های موجود برای توسعه مناسبات تهران و ریاض شد.

رئیس جمهور گفت: ‌همکاری ایران و عربستان و افزایش همکاری کشورهای منطقه در ابعاد دو جانبه و چندجانبه و در زمینه مسائل جهان اسلام در دو سطح دولتی و مردمی موجب اعتلای جایگاه کشورهای منطقه در معادلات منطقه‌ای و جهانی شده و زمینه مداخلات خارجی را محدود خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
سفارت ما هم تو هتله؟
بزار عربستان تحویل بگیره بعد پیام بده
کاش هشت سال پیش و در دولت حسن روحانی، ان افتضاح عامدانه و آن حرکات و رفتار های زشت و غیر قابل قبول ( آتش زدن کنسولگری عربستان) رخ نمی داد و بانیان و راضیان وضع موجود آن روزها رجز خوانی نمی کردند و می‌دانستند که با آن کار احمقانه چه بالایی بر سر عزت جهانی و پرستیژ بین الملی ملت ایران آورده اند

الآن همه سکوت کرده اند و نه کسی بر ضد آل سعود روضه خوانی می کند و نه کسی آن را گاو شیرده می ماند

افسوس برای وطنم ایران.......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم