بازدید 11320

طلسم شکست؛ امارات را بردیم

کد خبر: ۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۲:۲۷ 07 June 2008
تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری برابر امارات به صدر جدول رده بندی گروه پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی از ساعت 30/20 دقیقه امروز به وقت تهران تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه القطاره شهر العین به قضاوت نیشی مورا از ژاپن به مصاف تیم ملی فوتبال امارات رفت و در پایان با تک گل دقیقه 9 فریدون زندی حریف خود را شکست داد.
در این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکیب سیدمهدی رحمتی ، سیدجلال حسینی ، هادی عقیلی ، حسین کعبی ، ستارزارع، جواد نکونام( کاپیتان) ابراهیم صادقی ، مسعود شجاعی ، فریدون زندی ، غلامرضا رضایی و محسن خلیلی به مصاف حریف خود رفت که در نیمه دوم احسان حاجی صفی جانشین فریدون زندی شد، علیرضا نیکبخت واحدی به جای محسن خلیلی وارد زمین شد و در دقایق پایانی مجتبی جباری نیز به جای ابراهیم صادقی به میدان آمد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب سه امتیاز این دیدار 6 امتیازی شد و تا قبل از دیدار فرداشب تیم های کویت و سوریه در صدر گروه پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی قرار گرفت. تیم های سوریه و امارات با 5 امتیاز در رده دوم و سوم این گروه قرار دارند. این نخستین پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مرحله از مسابقات است که با کسب آن طلسم سه تساوی پیاپی را شکست.

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه این رقابتها روز شنبه هفته آینده باید در ورزشگاه عباسیون شهر دمشق به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه برود و روز دوم تیرماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان کویت باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار