بازدید 20507
۲
دست‌وپای رسانه‌ای مدیرعامل برای فرار از اتهام دلالی

بهانه تازه درویش در خرید باهوئی بدون نظر یحیی

کد خبر: ۱۱۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 15 September 2023

ماجرای جذب نبیل باهویی بدون تایید گل محمدی به یک بحران بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ کشمکش دو طرف حالا به رسانه‌ها کشیده است و هر یک تلاش می‌کنند دیگری را مقصر جلوه بدهند.

اما به تازگی رسانه های نزدیک به درویش به ماجرای حذب لوکادیا بدون موافقت یحیی پرداخته اند تا سرمربی را خلع سلاح کنند! اما جذب لوکادیا با قضیه نبیل باهویی فرق داشته است.

به نظر می‌رسد درویش برای خواباندن مچ یحیی گل‌محمدی در این جدال دست به طرح مطالب بی اساس می‌زند که شباهتی به ماجرای فعلی که بوی دلالی در آن مشهود است، ندارد.

بهانه تازه درویش در خرید باهوئی بدون نظر یحیی

باشگاه پرسپولیس برای خرید نبیل باهویی در روز آخر فرصت برای بستن لیست آسیایی بدون در نظر گرفتن نظر فنی یحیی گل محمدی اقدام به این کار کرد. 

حتی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای کوتاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ناراحتی خود را از این اقدام باشگاه اعلام کرد. در این بین عده ای ماجرای خرید باهویی را به شرایط جذب لوکادیا یکسان دانسته اند و مدعی هستند که برای خرید این مهاجم هم گل محمدی رضایت نداشته اما او بازیکن خوبی از آب درآمد و اعتراض گل محمدی بیهوده بوده است اما ماجرای لوکادیا با خرید تازه پرسپولیس متفاوت است.

سال گذشته هم باشگاه برای جذب مهاجم خارجی بودجه ای تا ۷۰۰ هزار دلار به گل محمدی اعلام کرده بود اما او که می دانست مهاجم خوب با این قیمت پیدا نمی شود در بررسی های خود مهاجمی با این قیمت نتوانست به باشگاه معرفی کند و در نهایت خود باشگاه یورگن لوکادیا را با قیمت یک میلیون و صدهزار دلار به خدمت گرفت. 

نکته اینجاست که سه روز قبل از عقد قرارداد با لوکادیا، گل محمدی تایید خود را برای این خرید اعلام کرد. 

برای فصل جاری هم مانند سال گذشته باشگاه بودجه ای ۶۰۰ هزار دلاری برای خرید مهاجم در نظر گرفت که در این رنج قیمت گل محمدی و همکارانش نتوانستند بازیکن ارزشمندی پیدا کنند. گل محمدی نمی خواست تحت هر شرایطی بازیکنی بگیرد که بعدها نتواند از او استفاده کند ولی با این حال با قیمت های متفاوت تر ۴ بازیکن به باشگاه معرفی کرد که هیچ کدام جذب نشدند. 

مسئله مهم این است که در بررسی های گل محمدی در روزهای گذشته نبیل باهویی توسط ایجنت هایش به او معرفی شدند اما او و کادرش عملکرد فنی این بازیکن را تایید نکردند اما با این حال باشگاه بدون اطلاع سرمربی تیم اقدام به جذب بازیکنی کرده که قبلا رد شده بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
قیمت یک میلیون و صدهزار دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه دادش در این اوضاع اقتصادی مگر مرض دارین حرص مردم را در میارین حتی اگر مربی یا سرپرست یا مسئول باشگاه باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
امان از مال حرام و پول کثيف
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی