نبض خبر

تصاویر وحشتناک لشکر افغانی‌ها در راه ایران

کد خبر: ۱۱۹۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 25 September 2023
تعداد بازدید : 41339
بازدید 104370
شماری از رسانه‌ها تصاویر وحشتناکی از یک لشکر افغانی منتشر کردند که گفته می‌شود در مسیر قاچاق به ایران هستند. این تصاویر در کنار دیگر تصاویری که عمدتا از سوی خود افغانی‌ها در طول یک سال اخیر منتشر شده، تصویری نگران کننده از دورنمای این شدت مهاجرت به ایران ایجاد کرده است. این تصاویر را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۱
مقصر مردم هستند اگر 4 تای اینها را با بیل دنبال میکردند دیگر به ایران نمی آمدند
پاسخ ها
تام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
اینا افغانی نیستند لشگر طالبان و داعش هستند با لباس شخصی که می خوان جاگیری کنند برای موعود و مسئولین ما هم یا خواب هستند یا در فکر انتخابات پایان سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
با عرض احترام به خبرگزاری تابناک و خوانندگان این نشریه خبری پیشا از نشر این کامنت سپاسگزارم، نگاه اگه بر اساس کرامت انسانی باشد بهتر میشه قضاوت کرد، با دید انسانی میشود کمک کرد این معضل درست مدیریت بشه این مهاجرت ها با مدیریت درست میشه تبدیل بشه به فرصت در غیر صورت مشکل ساز خواهد بود، در این شرایط باید اشخاص و فعالان فرهنگی پای کار بیان تا با کمک نیروی امنیتی راه حل که برمبنای شئون انسانی باشد در پیش بگیرند بهرحال اونا هم انسانند حالا خودت فکر کن اون طرف مرز به دنیا اومده بودی جای یکی ازینا بودی باز هم این طوری حرف میزدی؟
افغانستان از اقوام و مذاهب و زبان مختلف تشکل شده با هم نساختن که بعض از آنها واقعا نقشی در مشکلات کشورشون ندارن و به علت اقلیت نمی توانند کاری هم انجام بدن تنها راهش فرار از اون مملکته، تابناک عزیز شما قبلنا خیلی بیشتر اخلاق رو رعایت میکردید در این شرایط با انتشار مکرر این نوع اخبار و نشر کامنت های توهن آمیز شرایط متشنج میشه بابت هر اتفاق ممکنه یک انسان بی گناه آسیب ببینه قطعا همه کسانی که تاثیر گزار بودن مدیون هستند، خیلی از این کاربران که این نوع کامنت ها رو مینویسند با تغییر شیوه نگارش و بیان در رسانه ها نظرشان تغییر خواهند کرد و قطعا ارزش و اقتدارش رو در توهین کردن نمی بینند
بهر حال این روز ها نیز بگذرد فقط خوبی هاست که میماند، شاید این یک امتحان است برای جمهوری اسلامی انشاالله که با موفقیت بگذراند همانگونه که بزرگان دینی ما گفتند زمان مستحق خوبی دیدن هستیم که خوبی را برای دیگران بخواهیم.
لطفا منتشر کنید
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
چقدر ساده ! ما خودمان بیل را بدستشان میدهیم ! زمانی که به محل تجمع کارگران میرویم انتخاب اولمان بجای انتخاب کارگر هموطن خودمان که برای یک لقمه نان برای سفره اش امده کارگر افعاتی را انتخاب میکنیم و بیل بدستش میدهیم هم خیانت به کارگر ایرانی میکنیم و هم راه اطاق خواب هایمان را با دست نشانشان میدهیم .بروید و سخننان دکتر علیرضا رضایی استاد روابط بی الملل را گوش کنید تا عمق عاجعه عمیقا حس کنید و متوجه بشوید جمعیت انان ظرف چندسال اینده به ۲۰ میلیون نفر میرسد . پس ای همو طن
بیایید همه متفق القول این بیل را از دست انان بگیریم تا خودشان مجبور شوند از کشور بروند . را
بجاش دوربین های هوشمند داریم برای کشف بی حجاب ها ! موشک نقطه زن هم داریم برای نابودی اسرائیل ! پهباد هم داریم برای نابودی اوکراین ‍!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
الان دیگه با اینا تازه آدم هم داریم برای رای دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
حیا و حجاب لازم است

قدرت بازدارنده نظامی و موشکی لازم است

البته ساماندهی مهاجرین هم لازم است

لطفا حرف بی ارتباط نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
یادت رفت بگی افغانی وارد میکنیم برای نابودی خودمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
ناشناس۱۴:۰۳
شماها حرف از حیا نزنید که دستتون برای مردم رو شده
نیروی انتظامی تشکر تشکر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
نیروی انتظامی فعلا امورات مهمتری مثل برخورد با بدحجابی دارد وقت ندارد با سیل مهاجرین برخورد بکند.
دستاورد دولت رئیسی : تحصصیلکرده صادر میکنیم افغانی وارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
پس چرا تونرفتی تحصیل کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
من یک استاد دانشگاه در رشته مهندسی پرطرفدار در یک دانشگاه دولتی تهران هستم. پرونده من در مرکز ملی ویزای آمریکا است. امروز ویزا بده هفته بعد رفتم. فکر کردی شوخی داریم؟ مملکت بمونه برای خود روسا ما رفتیم
هر کدوم یه رای هستند
پاسخ ها
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
بینهایت لایک چون دقیق گفتی
بعد از توی اینها چقدر تروریست آموزش دیده وداعشی و.... داخل ایران میشن خدا بخیر بگذرونه آفرین به مدیریت جناب رییسی .قرار نیست که بچه های خودشون جلوی تروریستها تکفیری بایستند این بچه های سپاه و نیروی انتظامی و بسیج سینه سپر میکنند و شهید میشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
شهیدان آرمان علی وردی و عجمی ودیگر شهیدان را داعشیهای وطنی شهید کردند
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
ناشناس 14:6 جوابتو دارم حیف چاپ نمیشه
متاسفانه مهاجرت بی حساب و کتاب اتباع خارجی به ایران، به معضلی بسیار با اهمیت تبدیل شده که کم کم آثار و نتایج شوم آن گریبانگیر مردم و مسولین شده و یا خواهد شد. فعلا که سکوت محض متولیان ساماندهی و مواجهه با این موضوع را شاهدیم و همچنان نگران و بیمناک از آینده مملکت و مردم .

اگر جلوی سیل از سرچشمه گرفته نشود و به سرعت تدبیری اندیشیده و اجرا نشود، فردایی مبهم در انتظار ماست.
وقتی وزیر بی کفایت کشور در جواب گستاخی افغانی ها میگه "برادران افغانی " و گزارشگران افغانی طلبکارانه حرف میزنند، باید هم اینجوری بریزن در کشور.
فرمانده مرزبانی و رده بالاترش باید محاکمه و خلع درجه شوند. این چه طرز محافظت از مرز است؟!
آقایون همش میگن جاش امنیت داریم . فکر نمی کنن بالای 10 میلیون افغانستانی در ایران هستند که اگر نصفشون یا یک دهمشون با یکجایی هماهنگ بشن می تونن یک شبه بنیان یک حکومت رو بکنن.
این دیگه چیه تورو قران کاری کنید پس پلیس کجاست ارتش کجاست که نزاره اینا اینجور راحت وارد ایران بشن طبق اطلاعاتی که امده حدود 10 میلیوننننن افغانی توی ایران هست خدایا خودت به دادمون برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
شاید هم طالبان هر هفته هزار نفر نیرو در قالب مهاجر به ایران می فرستد تا براحتی و بدون جنگ و خونریزی تهران را تصاحب کند . مثل کاری که با کابل کردند و با نیروهای پیاده چند روزه افغانستان را اشغال کردند .
نیروی مرزبانی خوابه؟
نیروی انتظامی الآن کجاست؟
وزارت کشور کجاست؟
کشور صاحب نداره؟
مردم باید خودشو ایناز رو بیرون بندازن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
کشور دارالایتام است کو صاحابش؟
مسئولین فعلا بفکر حفظ خود و مقام و چپاول خودشون هستن به فکر مملکت نیستن . هرچه باداباد . این همه شرارت . دزدی . قتل و عامل بیکاری و ... از این افغانها دیدیم ولی مسئولین ما چشم گوششون بسته شده . اینا میخوان به دنیا و غرب بفهماند که ما بشردوست هستیم . به بهای از دست دادن کشور خودمون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
تا جایی که می توانند غارت می کنند . چون می دانند که آینده دوری در این کشور ندارند و برای بقا در دراز مدت تلاش می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قرص بخور حالت خرابه
ناشناس
| Portugal |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
آفرین به تابناک که روشنگری می‌کند.
هدف تحویل سرزمین سوخته است.
این همه نوشتید، یکی نگفت آیا اصالت این ویدئو با عنوان این خبر مورد تائیده؟ ، اصلا این ویدئو از کدوم منطقه افغانستان گرفته شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
اصلا فرض کنید این ویدیو تایید نیست. ( که اینطور نیست ولی فرض کنید) آیا جدیدا توشهر و مغازه و مترو و نانوایی و ... تردد نداشتید؟! شایدم شا هم از برادران افغانی هستید
این مرز کشور هست یا آّبکش ؟ مطمئنید اصلا مرز داریم ؟
مسئولین از همه چیز خبر دارند. با اطلاع و هماهنگی خودشونه
وقتی طالبان از آذربایخان حمایت میکند و ترکیه رابطه خوبی با طالبان دارد
و آذربایجان دارد آماده حمله به کریدور زنگزو می شود و سیل افغان ها نشان میدهد میخواهند ایران را از دو سمت درگیر کنند.
وظیفه برادران سپاهی و ارتشی این است در مرزها مستقر باشند تا هیچ کس حق ورود به خاک ایران را نداشته باشد ولی متاسفانه مسولین خواب هستند و قتی از خواب بیدار شوند که کار از کار گذشته است
بخدا وضعیت از بحران گذشته و فاجعه شده. اینها در ایران پخش میشن در شهرهای مختلف, بعد دیگه از ایران نمیرند. اینها نان میخوان بهداشت میخوان, محل سکونت میخوان. در شرایطی که مردم خودمون محتاج هستند چطور میشه اینها را پذیرفت؟ اینهایی که جایی ثبت نشده اند اگر دست به هر جنایتی بزنند چطور میشه پیداشون کرد؟ شمارا بخدا مسئولین را خواب بیدار کنید.
ورود این همه افغانی اون هم نه از کوه و بیراهه و نه با پای پیاده، بلکه از جاده آسفالته و با انواع خودرو نشانه چیست؟ چرا مسئولین سکوت اختیار کردن؟؟؟؟
باید یک تجمعی مقابل وزارت کشور ( که مسئول اصلی وضعیت فعلی هست ) برگزار بشه. بلکه وزیر کشور و سایر مسئولین بفکر بیوفتند
خدمت همه همشهریان عزیز افغان خیر مقدم می گویم
ایران و افغانستان ندارد
ما امت واحده اسلام هستیم
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
:-) خخخخ
وقتی رسما اعلام میشه به افغانها کارت شناسایی ملی میدند وقتی در تلویزیون اعلام میشه 500 هزار!! کودک افغانی امسال بطور کاملا رایگان در مدارس ایران ثبت نام میشن, اینها باعث تشویق و افزایش مهاجرت به ایران میشه. کلا هر امتیازی به افغانها داده بشه بدلیل مرز مشترک طولانی با ایران باعث افزایش شددید مهاجرتشون به ایران میشه
مهاجر غیر مجاز یعنی کسیکه به قانون کشور میزبان احترام نگذاشته و غیر قانونی وارد اون کشور شده و باید باهاش برخورد بشه. کاری که در همه دنیا انجام میشه ولی متاسفانه در ایران اتباع غیر مجاز براحتی وارد کشور میشن و بعد تازه ممکنه عده ای از اینها دنبال گرفتن کارت و ... باشند و همین باعث وضعیت فعلی شده. باید پلیس هر تبعه خارجی را که دید مدارک ازش بخواد و در صورت نداشتن برخورد قانونی بشه
واقعا با این سیل حمله افاغنه به ایران کسی هم هست آمار دولت را باور کنه که ما فقط 5 میلیون نفر مهاجر افغانی تو ایران داریم؟
اگر توضاع اقتصادی ایران روز به روز خراب تر میشه پس چرا مهاجرت به ایران روز بهر زو بیشتر میشه. اگر قدرت پول ما ازافغانی کمتر چرا به اینجا میان؟!
پس اون طورها که در رسانه های بیگانه میگن نیست.
ایران تنها کشوری است که نابغه صادر می کند و قاچاقچی و نون خور اضافه وارد می کند!!!!!
در تمام دنیا با مهاجران غیر قانونی برخورد میشه. متاسفانه در ایران اینکار انجام نمیشه و اینهادیگه بعد از ورود هیچ ترسی از حضور در ایران ندارند. ضمن اینکه باید با اون کارفرما و صاحب کاری که برای نفع شخصی ( برای پرداحت کمتر دستمزد یا عدم پرداخت بیمه ) از اتباع خارجی استفاده میکنه و به نوعی باعث همچوم مهاجران به ایران شده هم برخورد بشه. اونها هم به نوعی شریک جرم هستند.
اگر داعشی و تروریست و ... هم به همین راحتی همراه اینها وارد کشور بشن چی؟ بعد وزیر کشور میگه حضور اتباع افغانی در ایران بحرانی نیست! دیگه بحران چیه؟ باید حتما تبدیل به فاجعه بشه تا فکری اساسی بکنید؟!
هر امتیازی که به هر نحوی به این افراد داده میشه خیانت به مردم ایرانه. چون هم بیشتر مردم خودمون نیازمندهستند و اولویت با اونهاست و هم امتیازات داده شده باعث افزایش مهاجرت به ایران میشه
اونوقت نمایندگان مجلس ما بجای پیگری اخراج اتباع غیر قانونی و کنترل مرزها, با تصویب طرح سازمان ملی مهاجرت دنبال دادن امتیازات مختلف به افغانها هستند! این طرح در صوررت اجرا باعث افزایش مهاجرت میشه و برای آینده ایران مشکل سازه
این یکی مشکوکه
تابناک! رسانه هایی امثال شما هم مقصر هستید. دقیقا یادمه حدود 2 سال پیش ( یا شاید یکم قبلتر) و قبل از روی کار آمدن طالبان عده ای افغانی که بصورت غیر مجاز میخواستند وارد ایران بشن توسط مرزبانی دستگیر شدند و یک سرباز فقط چند بار به اونها بشین و پا شو داد و کلیپش پخش شد. عده ای مثل خود شما هوای اخلاق و ... برداشتند که وای چرا این سرباز ایرانی اینکارو کرده و حتی اون سرباز بازخواست شد! در صورتیکه همه دنیا با مهاجر غیر قانونی برخورد میکنه( خیلی خیلی شدیدتر از ایران و نه در حد بشین و پاشو) و اگر برخورد نباشه وضعیت همین میشه که میبینیم.
زنده با آذریهای با غیرت کشومون که از ابتدا به افغانی کار و محل سکونت ندادند. شما الان هم در شهرهایی مثل تبریز, خلخال, میانه, ارومیه و... نمیتونید یک افغانی پیدا کنید. آذریهای با غیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
دوست عزیز همین اذریهای با غیرت در تهران کارگر
از کارگرهای افغانی استفاده میکنند.این جا که پای منافعشون در کار هست غیرت رو فراموش میکنند.
چه طوری با کوله برها برخورد میشه ولی با قاچاقچی های انسان برخورد نمیشه؟
با خانم های به قول خودشون بدحجاب برخورد میشه و پشت سر هم اس ام اس میاد و شناسایی میشن ولی این تهدید امنیت رو هیچ کس کاری نداره.
مهاجرت از دانشگاه ها رسیده به دبیرستان کسی براش مهم نیست و مملکت داره خالی از ژن باهوش میشه ولی جه عرض کنم
تشکر از همه مسئولین عزیز
این بود امنیتی که 40 ساله معیشت ، اقتصاد، نفت، دلار، معادن و ... مردم رو فدای آن کردند.
متاسفم برای مردم ایران با این همه ناامنی و بی برنامگی
مقدم برادران افغانی را گرامی میداریم! اوج وادادگی مسئولین امر.
مملکت ول شده مسئولا هم به فکر بخور بخور خوشونن
8 میلیون افغان تو ایران هستند میزان اسفاده این افغانی ها از یارانه پنهان بیش از 12 میلیارد دلار تو ساله
کل کسری بودجه کشور 9 میلیارد دلاره
دقیقا یکی از عوامل بدبختی ماها همین افغانیان
اقایون که میگن پرنده بدون نظارت ما پر نمیزه سرشون را یکم پایین بیارن این همه ادم رو ببیند.فتح یک کشور مگه فقط با جنگ انجام میشه؟
وحشتناک است
ده میلیون افغانی ... توشون حتما تروریست و داعشی و تکفیری و غیره هست
مگه میشه... نباشه .. همین دیروز وزارت اطلاعات چند تیم رو دستگیر کرد
این چه کاریه .. اجازه بدی بیان داخل بعد با کلی هزینه و وقت بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داره دیگه کم کم ترسناک میشه .. به خدا روزهای تعطیل منطقه 22 و دریاچه چیتگر پر از اتباع بیگانه اس
ناموسمون که از دست خودی ها در امان نبود .. الان دیگه خارجی ها رو هم اضافه کن
شدیم ولایت ایران زیر مجموعه افغانستان
خرید از جاهایی که شاگرد افغانی دارند را تحریم کنید.به شخصه از امروز دیگه خریدهام رو از جای دیگه انجام میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
آفرین هم وطن. اگر همه این کار را بکنند هم کمک به کارگر ایرانی است و هم به نوعی جلوگیری از ورود بی حساب و کتاب مهاجران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
دقیقا باید همین کار را کرد. یک رستوران بزرگ در غرب تهران چند ماهی هست همه پرسنل ایرانی خودرا بیرون کرده و افغانی آورده.من گه مشتری اون رستوران بودم اولین بار که این موضوع را دیدم به مدیرش گفتم و رستوران را ترک کردم دیگه به اون رستوران نمیرم و به همه دوستان هم گفتم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
منم یک ماهه که دارم این کارو می کنم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نوشت: اضمحلال شبکه گسترده و پیچیده متشکل از تروریست‌های تکفیری که در یک ارتباط کاملا سازمان یافته از سوی واشنگتن، تل آویو و برخی پایتخت‌های اروپایی تغذیه می شدند،از ماهیت جنگ ترکیبی دشمنان در ابعاد گفتمانی ، امنیتی و سرزمینی در کشور عزیزمان پرده بر می‌دارد.
اینا رو بجای حقابه برامون فرستادند !!!!؟؟؟؟
لشکر ۵ام طالبان از این طرف
اردوغان تعلیف از اون طرف
اتحاد طالبان تعلیف
خدا به خیر بگذراند
فقط یک عده صاحب کار و مغازه دار که برای منافع شخصی خودشون از کارگران افغانی استفاده میکنند ( و در اصل دارند به کشور خودشون خیانت میکنند) از حضور افغانها در ایران حمایت میکنند.
نمایندگان مجلس که برای بخشنامه معاون وزیر کشور در مورد عدم همراهی نمایندگان در بازدیدها خیلی ناراحت شده بودید و میخواستید وزیر کشور را استیضاح کنید ( البته بخاطر اینکه انتحابات نزدیکه و میخواستید همه جا دیده بشید) اینجاها چرا صداتون در نمیاد؟ چرا بفکر آینده ایران نیستید؟! برای وضعیت فاجعه بار تعدادزیاد افغانی در ایران وزیر کشور نباید استیضاح بشه یا حداقل پاسخگو باشه و اقدامی جدی بکنه؟!!!
مگر ایران بی در و پیکر است که هرکسی می تواند وارد شود ، پس ادعای سپاه مبنی بر قدرتمند بودن و ادعای وزارت اطلاعات مبنی بر کنترل کشور و دستگیری تروریست ها و... با ورود افغانی و هندی و پاکستانی هیچ همخوانی ندارد.
چهل ساله همینجوری میان فقط قبلا اینترنت و گوشی هوشمند نبود همین الانش بیشتر از بیست میلیون افغانی در ایران هستند تازه مهاجرتشون هنوز ادامه داره قراره کل جمعیتشون منتقل بشن به ایران مخصوصا الان که دارن بهشون شناسنامه میدن و رایگان بچه هاشون میرن مدرسه
خود مردم ایران بی عرضه هستند، خود مردم باید اقدام کنند،درمرحله اول اعتراضات به دولت وبعد اقدام عملی خود مردم،برای دفاع از تجاوز بیگانگان
اقایون مسئول قبل از اینکه خیلی دیر بشه تصمیم بگیرید و اینها را بیرون کنید.میدونید اگر بین این همه افغانی حداقل ده هزار نفر تروریست باشه چقدر تلفات خواهیم داد؟
با تدبیر(منطقی و قانونی همراه با پشبوانه ی اجرایی) میتوان از این سرمایه بزرگ بهترین استفاده را در جهت رشد کشور ایران وافغانستان ببریم. چرا که نه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
طی 40 سال اخیر فقط یک نمونه ازهمین مورد (تبدیل تهدید به فرصت ) که نوشتید توسط مسئولین کشور نام ببرید؟ غیر از تصمیم گیریهای خطا چیز دیگری هم بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
حاجی خود نون و آب اینا کلی هزینه رو دست مملکت گذاشته و خود آموزس و پرورش اعلام کرده 600 هزار پانش آموز اتباع رو ثبت نام کرده . آموزش و پرورشی که توی خیلی از استانها با مشکل تامین مدرسه و معلم گیر کرده باید بخشی از امکاناتش رو در اختیار اینها بگذاره . کاهش جمعیت اینها در ایران یعنی کاهش یارانه پرداختی دولت و یعنی کاهش کسری بودجه دولت و یعنی اضافه شدن امکانات آموزش و پرورش و یعنی باز شدن ظرفیت شبکه بهداشت و درمان و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
اره....اینها سرمایه هستند برای انتخابات که از رای انها استفاده بشه وبه عالم پز انتخابات با شکوه را بدهند
اینها مهاجر نیستند،مهاجم اند،بافت جمعیتی یک کشور بزرگترین دارایی آن کشور است، اتفاقی که در جنگ های چند هزار ساله می افتد، نابودی بافت جمعیتی یک منطقه است، این مهاجمان بسیار بدتر از مهاجمان جنگ سرد اند، میهن پرستان می توانند در مقابل آن مهاجمان بجنگند و مردم به آنها افتخار می کنند،اما هرمیهن پرستی که در مقابل این مهاجمان بایستد حتی روشنفکران داخلی هم با او مخالفت می کنند، اتفاقی که در جنگ های چند هزار ساله رخ می دهد، الان طی چند سال مهاجرت افغانها به ایران درحال رخ دادن است، میهن پرستانی که صدایتان به بالایی ها می رسد چرا سکوت کرده اید؟ ایران با آخرین صداهایی که از حنجره اش بیرون می اید میگوید: کمک!!!!
وای بر مسئولین .......