بازدید 2655

عامل مسمومیت تعدادی از دانشجویان پزشکی سبزوار اعلام شد

رئیس دانشگاه گفت: با اعتماد و اطمینان خاطر به خانواده‌های دانشجویان و تمامی شهروندان اعلام می‌کنم که هیچ تهدیدی در خصوص سلامت دانشجویان وجود ندارد و خانواده‌ها نباید در این خصوص نگرانی به خود راه دهند.
کد خبر: ۱۱۹۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶ 01 October 2023

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عامل مسمومیت دانشجویان پزشکی سبزوار را اشکال در زنجیره توزیع غذا اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار درباره مسمومیت تعدادی از دانشجویان پزشکی گفت: بررسی‌های کارشناسی آشکار کرد که وجود مشکل در بخشی از زنجیره توزیع غذا و رعایت نشدن کامل موازین بهداشتی موجب مسمومیت شماری از دانشجویان این دانشگاه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: به منظور جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه، در وهله نخست نسبت به تغییر عوامل توزیع غذای دانشجویان اقدام شد و گروهی نظارتی تعیین شد تا زنجیره تولید و توزیع تغذیه دانشجویان را به طور دقیق مورد نظارت و واکاوی کامل قرار دهند.

وی در عین حال با تاکید بر نبود هیچ تهدید مخاطره آمیزی برای سلامت دانشجویان، بیان کرد: نتایج آزمایش‌های انجام شده نشان داد که هیچگونه آلودگی میکروبی گوارشی و بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا و آنفلوانزا مشاهده نشده است.

سالاری افزود: با اعتماد و اطمینان خاطر به خانواده‌های دانشجویان و تمامی شهروندان اعلام می‌کنم که هیچ تهدیدی در خصوص سلامت دانشجویان وجود ندارد و خانواده‌ها نباید در این خصوص نگرانی به خود راه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار