بازدید 4816

آغاز اکران "تیغ‌زن" با 16 سینما در تهران

وی درباره تبلغات "تیغ‌زن" افزود: با توجه به شرایطی که هفته گذشته برای بیلبوردهای فیلم در سطح شهر به وجود آمد، تصمیم گرفتیم فعلا تبلیغات را از طریق پخش تراکت، تیزر و مطبوعات دنبال کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۷ 08 June 2008
فیلم سینمایی "تیغ‌زن" ساخته علیرضا داودنژاد از 22 خردادماه در 16 سالن سینما در گروه سینمایی قدس روی پرده می‌رود.

علی سرتیپی مدیر پخش فیلمیران به خبرنگار مهر گفت: "تیغ‌زن" از چهارشنبه این هفته در سینماهای قدس، ایران، آستارا، جوان، پایتخت، عصر جدید، فلسطین، گلریز، بهمن، مرکزی، ملت، شاهد، کارون، پردیس تماشا، اریکه ایرانیان، جمهوری و چند فرهنگسرای تهران و همزمان در شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، کرمان، قزوین و ... به نمایش عمومی درمی‌آید.

وی درباره تبلغات "تیغ‌زن" افزود: با توجه به شرایطی که هفته گذشته برای بیلبوردهای فیلم در سطح شهر به وجود آمد، تصمیم گرفتیم فعلا تبلیغات را از طریق پخش تراکت، تیزر و مطبوعات دنبال کنیم. پخش تیزرهای تلویزیونی "تیغ‌زن" از چهارشنبه و تبلیغات مطبوعاتی از سه‌شنبه شروع می‌شود. پخش تراکت فیلم نیز مدتی است در سطح شهر آغاز شده است.

"تیغ‌زن" داستان دختر و پسری است که یکدیگر را دوست داشتند و پس از 20 سال همدیگر را در حالی می‌بینند که دلبستگی آنها نسبت به گذشته تفاوت کرده، اینک دختر عاشق سگ‌هایش است و پسر عاشق ماشین. در این فیلم رضا عطاران، لادن مستوفی، رضا داودنژاد، علی صادقی، مهرداد نوذری، کورش موثقی، فرزانه ارسطو و ... بازی می‌کنند.

از عوامل تولید "تیغ‌زن" که در شمال فیلمبرداری شده می‌توان به نویسنده: داودنژاد، مدیر فیلمبرداری: جمشید الوندی، طراح لباس و صحنه: مهدی سعیدی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری و طراح چهره: نگین ریحانی اشاره کرد. "هوو" فیلم قبلی داودنژاد نیز که پخش آن بر عهده فیلمیران بود، نوروز 85 در تهران و شهرستان‌ها نمایش داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم