بازدید 22569

علت افزایش قیمت طلا امروز ۱۶ مهر

یک کارشناس بازارهای مالی گفت: تقاضا متوجه بازار دلار و طلا شده و به نوعی شاهد خروج پول از بازار سرمایه هستیم که همگی ناشی از شرایط سیاسی اخیر منطقه است.
کد خبر: ۱۱۹۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 08 October 2023

به گزارش تابناک، احمد اشتیاقی در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: به دلیل درگیری‌هایی که بین حماس و اسرائیل در نوار غزه پیش آمده بازار از لحاظ سیاسی اوضاع را آشفته دیده است و همواره در چنین مواقعی سهامداران بازار سرمایه فروشنده خواهند بود.

وی افزود: هر زمانی که عموم سرمایه داران برداشت منفی نسبت به شرایط سیاسی داشته باشند، بازار سرمایه با افت و بازار طلا و دلار نیز با افزایش تقاضا مواجه می‌شود.

این تحلیلگر بازارهای مالی با بیان اینکه پاسخگویی به تقاضای بازار ارز به سیاست‌های بانک مرکزی بر می‌گردد، گفت: فعلاً تقاضا متوجه بازار دلار و طلا شده و به نوعی شاهد خروج پول از بازار سرمایه هستیم که همگی ناشی از شرایط سیاسی اخیر منطقه است.

گفتنی است از صبح امروز روند افزایشی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه و دلار آغاز شده و بورس تهران نیز تاکنون ۵۰ هزار واحد ریزش داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
جناب فرزین دیروز گفتند میلیاردها دلار دریافتی صرف تقویت پول ملی میشود..............
تحلیل مردم درسته آینده منطقه تاریک و تاره
نیازی به تبیین نبود همه می دانیم !!!!!!!!!!
مبارکه! در منطقه جنگ میشه ما مردم باید هزینه بدهیم .تحریم میشیم بازم هزینه بدوش ما مردم است .هزینه ها برای ما مردم پز دادن برای سیاسیون که پوز اسراییل بخاک مالیدن!
شماها هم خودتون رو مسخره كردين . تا تقي به توق ميخوره قيمت دلار و طلا رو افزايش ميدين . بايد مثل طالبان همه انهايي كه دلار خريد و فروش مي كنند رو شلاق زد .
پاسخ ها
پردیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دقیقا همینطوره. حتی باید اعدام کرد به نظرم این از آمکشی بدتره که مرتب دتبال متشنج کردن بازار هستند . ملت هم همه حتی هرکی دو میلیون پول داره افتاده تو یازار دلار میخره. این چه وضعیت بدیه که همه ملت دلال شدن. فاتحه مملکتی رو که مردمش همه به شغل دلالی اشتغال دارند باید خوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
شما از اون دسته افرادی که میگن سلطان سکه و دلار و... رو اعدام کنند وضعیت اون بازار خوب میشه.
کدومش درست شد؟
اقتصاد یه علمه و تابع عوامل زور و جبر نیست
کجایند آقای فرزین که دلار این چنین می‌تازد در موارد گذشته سریع ورود میکردن وبیانیه صادر می‌کردند اگه دستشون پر واین وضع توطئه است با قدرت ورود کنند والا جای سؤال دارد
گنه کرد در بلخ آهنگری ،به شوشتر زدند گردن مسگری .
فرزین الان بیاد پاسخ بده
۶میلیاردپول ازادشده الان داره خرج جنگ فلسطین بااسرائیل میشه سختی گرفتاریش گرونی بدبختیش مال مردم بدبخت ایران
این آقای فرزین هر چی گفت برعکس میشه گفت طلا ارزان میشه یعنی گران میشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی