بازدید 2927

ریاض به دنبال برقراری آتش‌بس در فلسطین

محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ریاض به حمایت اصولی خود از فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 10 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از روسیا الیوم، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی روز دوشنبه در تماس تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن بررسی آخرین تحولات جنگ در اراضی اشغالی گفت: عربستان همچنان در کنار فلسطین خواهد بود و برای صلح ملت فلسطین و منطقه خاورمیانه تلاش خواهد کرد.

بر پایه این گزارش، بن سلمان در گفت‌وگوی تلفنی خود با محمود عباس، با تاکید بر ادامه حمایت اصولی ریاض از ملت فلسطین اعلام کرد که عربستان سعودی همه تلاش خود را برای بازگشت آرامش و ثبات به فلسطین انجام خواهد داد.

از سوی دیگر، محمود عباس نیز با تقدیر از حمایت اصولی ریاض از موضع ملت فلسطین آخرین تحولات در فلسطین اشغالی را با ولیعهد سعودی مورد بررسی و رایزنی قرار داد.

گفتنی است نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه (۱۵ مهر) در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنیمت گرفته‌شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی