بازدید 171363
پنجمین روز تحولات فلسطین/ در حال به روزرسانی

وحشت در اسرائیل با ورود 15 پهپاد حزب الله به سرزمین های اشغالی+ فیلم/ بمباران وحشتناک غزه توسط جنگنده های اسرائیل با بمب های فسفری+ فیلم/ افزایش تعداد تلفات اسرائیل به 1300 کشته و 3000 زخمی/ لحظه اصابت موشک هدایت شونده حزب الله به نفربر اسرائیل+فیلم

روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 11 October 2023

افزایش تعداد تلفات اسرائیل به 1200 کشته و 2900 زخمی

بین الملل تابناک: روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد. ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

آمریکا مرگ ۲۲ شهروند خود در عملیات حماس را تأیید کرد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۷

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که در حال حاضر مرگ ۲۲ شهروند این کشور در حملات علیه اسرائیل را تأیید می‌کند. او همچنین گفت از ۱۷ شهروند دیگر آمریکایی نیز خبری در دست نیست. 

بنا بر گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، در بین ناپدیدشدگان، ۱۵ شهروند آرژانتینی، سه شهروند برزیلی، دو شهروند ایتالیایی، یک ایرلندی، سه کانادایی، دو کلمبیایی، دو شهروند اهل پاناما، دو شهروند پاراگوئه، دو تانزانیایی، چندین آلمانی، ۱۴ فرانسوی، یک نپالی، دو شهروند اهل پرو و هفت فیلیپینی وجود دارد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که شهروندانی از اتریش، چین، مکزیک و فرانسه نیز به گروگان گرفته شده‌اند.

حمایت ولید جنبلاط از حزب‌الله
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۲:۴۰

رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان، بر حمایت خود از حزب الله در صورت جنگ با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

 ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه و یکی از برجسته‌ترین رهبران دروزی لبنان در گفتگو با کانال LBC لبنان اعلام کرد: در صورتی که حزب‌الله و مردم جنوب لبنان وارد جنگ شوند در کنار آنان خواهیم بود.

جنبلاط تأکید کرد: در کنار هر کس که از جانب دشمن اسرائیلی مورد تعرض قرار گیرد، خواهیم ایستاد.

تعداد کشته‌شدگان صهیونیست به ۱۲۰۰ تن رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۸

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تعداد کشته‌شدگان این رژیم به ۱۲۰۰ تن رسیده است.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی عملیات طوفان الاقصی از روز شنبه، آمار کشته‌شدگان اسراییلی به ۱۲۰۰ تن و مجروحان به بیش از ۳۰۰۰ تن افزایش یافته است.

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۱۰۰ نفر
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۰

وزارت بهداشت فلسطین عصر امروز اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز به نوار غزه تا بدین لحظه به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون پنج هزار و ۳۳۹ نفر نیز مجروح شده‌اند.

«یوسف ابوالریش» معاون وزیر بهداشت فلسطین در نوار غزه در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی درباره تلفات انسانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت که بیشتر جان باختگان و مجروحان حملات را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ابوالریش در اینباره اظهار داشت: زنان و کودکان ۶۰ درصد از کسانی که در بمباران‌های اسرائیل علیه نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهند.

معاون وزیر بهداشت فلسطین تصریح کرد که تمام تخت‌های بیمارستان‌ها در غزه پر بوده و دارو و تجهیزات پزشکی نیز رو به اتمام است.

وحشت در اسرائیل با ورود 15 پهپاد حزب الله به سرزمین های اشغالی+ فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۸

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ ۱۵ پهپاد از خاک لبنان به فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که آژیرهای خطر در همه مناطق شمال اراضی اشغالی فعال شده‌اند.

تعداد بازدید : 19541

 ارتش صهیونیستی از شهرک‌نشینان در ده‌ها شهرک شمال فلسطین اشغالی در مرز لبنان خواست که فورا به پناهگاه‌ها بروند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز (چهارشنبه) گزارش داد که ۱۵ پهپاد لبنانی به شمال اراضی اشغالی نفوذ کرده است.

تعداد بازدید : 19542

در همین زمینه، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۱۵ تا ۲۰ پهپاد از سوی لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نواحی مرزی نفوذ کرده‌اند.

منابع عبری‌ همچنین از نفوذ ۱۵ مبارز با پاراگلایدر به این منطقه خبر داده‌ و تأکید کردند که آژیرهای خطر در همه این مناطق فعال شده‌اند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که پدافند هوایی این رژیم موفق به انهدام هیچ کدام از پهپادها نشده است.

رسانه‌ها می‌گویند آنچه در شمال اراضی اشغالی می گذر، یادآور اتفاقات صبح شنبه در غزه است که در آن نیروهای مقاومت، در آغاز عملیات «طوفان الاقصی» با پاراگلایدر به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نفوذ کردند.

مصر پیشنهاد آتش‌بس ۶ ساعته در غزه داد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۶

مصر امروز چهارشنبه پیشنهاد آتش‌بس ۶ ساعته برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه را داده است.

 دولت مصر پیشنهاد داد به منظور ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه، آتش‌بس ۶ ساعته میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی برقرار شود.

سخنگوی برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که «مواد غذایی در غزه رو به اتمام است».

وی خواستار برقراری گذرگاه‌های انسانی برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

کشته شدن ۱۰ فرانسوی در درگیری‌های اراضی اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۵

نخست وزیر دولت فرانسه از کشته شدن ۱۰ فرانسوی در درگیری‌ها در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش الجزیره، الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه اعلام کرد در تحولات اخیر فلسطین، ۱۰ فرانسوی کشته شده‌اند.

وی افزود، ۱۸ تن از جمله کودکان نیز مفقود شده‌اند که شاید ربوده شده باشند.

پیشتر نیز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی تاکید کرد که ۱۴ آمریکایی در تحولات اخیر فلسطین کشته شده‌اند و احتمالا آمریکایی‌های دیگری نیز در میان گروگان‌ها هستند.

حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۶

مقاومت فلسطین شهرهای اشغالی «تل‌آویو»، «بئر السبع» و «اشدود» را هدف حمله راکتی گسترده خود قرار داد.

به دنبال حملات راکتی گسترده مقاومت در عصر روز چهارشنبه، آژیر خطر در شهرهای اشغالی «تل‌آویو»، «بئر السبع» و «اشدود» به صدا درآمده است.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که القسام عصر امروز شهرهای اشغالی «تل‌آویو»، «بئر السبع» و «اسدود» را به شدت هدف حملات راکتی خود قرار داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین امروز همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و شرق غزه را راکت‌باران کرده‌اند.

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که در پی نفوذ مبارزان قسام به داخل عسقلان، از ساکنان این شهر خواسته شده سریعا به پناهگاه بروند.

در همین حال، شبکه الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی، مناطق مختلف غزه را به شدت هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

نتانیاهو و گانتز بر سر تشکیل کابینه اضطراری به توافق رسیدند
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۳

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، وزیر جنگ سابق این رژیم در بیانیه‌ای مشترک توافق بر سر تشکیل کابینه اضطراری را اعلام کردند. 

مطابق این بیانیه، یک «کابینه مدیریت جنگ» با سه عضو تشکیل خواهد شد: نخست‌وزیر، وزیر جنگ و بنی گانتز. گادی آیزنکوت و ران درمر به عنوان عضو ناظر در این کابینه حاضر خواهند بود. 

این بیانیه حاکی است مجموعاً پنج وزیر به کابینه امنیتی عادی اضافه خواهند شد: بنی گانتز، گیدون سعر، گادی آیزنکوت و دو وزیر دیگر. یک کرسی در کابینه مدیریت جنگ برای یائیر لاپید حفظ شده است. 

از جمله بندهای توافق بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز برای تشکیل کابینه اضطراری این است که تا زمان ادامه جنگ هیچ بحثی درباره طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو در کنست صورت نگیرد. 

کنگره آمریکا از عدم دخالت ایران در عملیات حماس مطلع شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۰

روزنامه نیویورک‌تایمز می‌گوید یک مقام ارشد اطلاعاتی در آمریکا به کنگره اطلاع داده که ایران هیچ ارتباط مستقیمی با عملیات حماس نداشته است. 

در روزهای گذشته مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها بر عدم نقش‌آفرینی ایران در عملیات حماس تأکید کرده‌اند.

به عنوان مثال، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز گذشته بار دیگر تصریح کرد که واشنگتن شواهدی مبنی بر مشارکت ایران در عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی در اختیار ندارد. 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: «ما تأییدیه‌ای از ارتباط ایران به حملات حماس علیه اسرائیل نداریم.»

افزایش احتمال تشکیل کابینه اضطراری در اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۷

رسانه‌های عبری گزارش دادند که پس از پیشرفت گفت‌وگوها میان «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، رئیس حزب اردوگاه دولت، تفاهماتی بین مخالفان و ائتلاف حاکم برای ایجاد یک کابینه اضطراری در تل‌آویو حاصل شده است. 

براساس گزارش شبکه «آی۲۴»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه، ۱۱ اکتبر با گانتز در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو، به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای تشکیل یک کابینه اضطراری با توجه به جنگ در جنوب اسرائیل بین حماس و اسرائیل دیدار کرد.

پس از افزایش فشارها علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، او تسلیمِ خواست ائتلاف مخالفان خود شد و از آن‌ها خواست تا «فورا به روند تشکیل یک دولت اضطراری ملی» ملحق شوند.

نتانیاهو در حالی از رهبران ائتلاف مخالف خواسته تا فوراً یک کابینه اضطراری تشکیل دهند، که سابقه چنین تصمیمی به ۵ ژوئن ۱۹۶۷ در کابینه «مناخیم بگین»، ششمین نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و در طول جنگ شش روزه برمی‌گردد.

انتقاد بورل از قطع آب، غذا و برقِ غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۶

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از پایان نشست وزرای خارجه این سازمان درباره مساله فلسطین در جمع خبر نگاران، رژیم صهیونیستی را به نقض قوانین بین المللی متهم کرد.

براساس گزارش رمیکس نیوز، بورل گفت: اسرائیل با قطع آب، برق و غذا علیه نوار غزه در حال نقض قوانین بین المللی است.

وی همچنین تاکید کرد که بیشتر اعضای اتحادیه اروپا طرح تعلیق کمکهای مالی این اتحادیه به تشکیلات خودگردان فلسطینی را رد کرده‌اند. بورل در این زمینه گفت: فقط دو یا سه عضو اتحادیه اروپا تمایل به تعلیق کمکهای اتحادیه به فلسطین را داشتند. بنابراین تنها بازنگری در کمکها مورد نیاز است نه تعلیق کامل کمکهای مالی.

وی در عین حال تاکید کرد که اتحادیه اروپا باید سرعت کمکهای بشردوستانه برای این تراژدی را افزایش دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از این نشست نیز گفته بود که این اتحادیه با حصر کامل غزه مخالف است.

درخواست نماینده کنگره برای توقف کمک نظامی به تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۴

«کوری بوش» نماینده زن سیاه‌پوست ایالت «میسوری» آمریکا در موضع‌گیری جدیدی خواستار توقف کمک‌های کشورش به رژیم صهیونیستی برای تداوم مقابله این رژیم با حماس شده است.

کوری بوش در این رابطه خاطر نشان کرده است که اقدام آمریکا برای کمک به رژیم صهیونیستی برای تداوم جنگ، مصداقی از نقض حقوق بشر خواهد بود.

بوش در بحبوحه اظهارات رئیس جمهور آمریکا مربوط به حمایت‌های مالی گسترده از رژیم صهیونیستی در جریان جنگ کنونی در نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین عنوان کرده است که پاسخ‌های نظامی قطعاً موجب تشدید رنج غیرنظامیان در این سرزمین می‌شود.

کوری بوش همچنین ادامه داد: «تمرکز نهایی آمریکا باید بر صلح عادلانه و پایدار باشد به گونه‌ای که امنیت را در منطقه تضمین کند».

وی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود تأکید کرد که آمریکا باید سهم خود را برای متوقف کردن جنگ و خشونت به عنوان بخشی از روند دستیابی به یک صلح عادلانه و پایدار در منطقه، انجام دهد و به اعتقاد وی، پایان دادن به حمایت‌های دولت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی در قالب اشغال سرزمین‌های فلسطینی و آپارتاید می‌تواند مهم‌ترین اقدام در این زمینه باشد.

علاوه بر این، «رشیده طلیب»، دیگر نماینده دموکرات ایالت میشیگان آمریکا و اولین زن مسلمان آمریکایی فلسطینی هم خواستار پایان دادن به حمایت های آمریکا در جریان جنگ اخیر از رژیم صهیونیستی شده است و بر لزوم رفع محاصره سرزمین‌های اشغالی، پایان دادن به روند اشغال و نابودی آپارتاید از سوی این رژیم و در حمایت از مردم فلسطین تأکید کرده است.

اظهارات این دو نماینده دموکرات به دنبال بیانیه جدید جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با حمایت‌های کشورش از رژیم صهیونیستی جهت دفاع از خود در برابر حملات حماس صورت گرفته است. بایدن روز یکشنبه به نتانیاهو گفته بود که آماده ارائه تمام ابزارهای حمایتی مناسب به این رژیم و مردمش جهت مقابله با حماس خواهد بود.  

«میدل ایست آی» در این رابطه نوشته است: «اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر هیچ گونه حق قانونی برای دفاع از خود در برابر مردمی که تحت اشغالش زندگی می‌کنند، ندارد با این حال فلسطینی‌ها به عنوان مردم سرزمین‌های اشغال شده، حق مشروعی دارند تا در برابر اشغالگری‌های اسرائیل مقاومت کنند».

 

ادعای اسرائیل مبنی بر قتل کودکان توسط حماس دروغ است
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۳

 "اورین زیو" خبرنگار صهیونیست گفت: ما در جریان بازدید خود (در قالب خبرنگاران) از منطقه "کفار عزه" (در سرزمین های اشغالی مجاور نوار غزه) هیچ دلیلی مبنی بر اینکه "حماس کودکان را سر بریده است" ندیده ایم و تاسف بار است که اسرائیل اکنون از این ادعاهای دروغ برای تشدید حملات علیه غزه استفاده می کند.

 مقامات رژیم صهیونیستی که از عملیات بی سابقه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنوب سرزمین های اشغالی مستاصل شده اند با روی آوری به اخبار دروغ و شایعات به دنبال مظلوم نمایی هستند تا از این طریق بتوانند گمک های جهان غرب را در جنگ علیه مقاومت فلسطین بیشتر جذب کنند.

پیش از این جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد: ما ادعاهای رسانه‌های غربی را که این روایت رژیم صهیونیستی را ترویج می‌دهند که ما کودکان و غیرنظامیان اسراییل را به قتل می رسانیم و سرها را می بریم، به طور قاطع تکذیب می کنیم.
حماس تاکید کرد که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» و مقاومت تنها دستگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهند که هدفی مشروع هستند.

شمار شهدای جنایات صهیونیستها در غزه به ۱۰۵۵ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۲

وزارت بهداشت فلسطین شمار زخمی های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نیز ۵۱۸۴ نفر اعلام کرد.

به گفته این وزارتخانه، ۶۰ درصد شهدا و زخمی ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای کرانه باختری رود اردن از روز شنبه تاکنون را ۲۳ نفر و شمار زخمی ها را ۱۳۰ نفر اعلام کرد.

بیانیه حزب الله درباره حمله به مواضع ارتش اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۷

حزب‌الله لبنان در پاسخ به شهادت سه تن از نیروهایش در حمله روز دوشنبه ارتش رژیم صهیوینستی، امروز یک پایگاه آنها را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داد که در نتیجه آن تعداد زیادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

به گزارش سایت النشره، دفتر اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه الجرداح ارتش رژیم صهیونیستی واقع در مقابل منطقه الضهیره را هدف قرار داده و در این حمله تعداد زیادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه خود تاکید کرد: مقاومت در پاسخ خود به تجاوزات اسرائیل علیه کشور لبنان و امنیت مردم این کشور تعیین‌کننده خواهد بود.

در این بیانیه آمده است، «در پاسخی قاطعانه به یورش‌های صهیونیستی در روز دوشنبه نهم اکتبر ۲۰۲۳ که به شهادت تعدادی از برادران مجاهد ما از جمله شهید حسام ابراهیم، شهید علی فتونی و شهید علی حدرج منجر شد، مجاهدان مقاومت اسلامی صبح امروز چهارشنبه یازدهم اکتبر ۲۰۲۳ پایگاه صهیونیستی الجرداح واقع در مقابل منطقه الضهیره را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند که منجر به تلفات سنگینی شد و تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.»

همچنین مقاومت اسلامی لبنان در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که «در پاسخ به یورش‌های اسرائیل علیه کشور و امنیت مردم آن به ویژه زمانی که این حملات منجر به شهادت افرادی شود، تعیین‌کننده خواهد بود، وما النصر إلا من عند الله العزیز الحکیم» (۱۲۶ آل عمران) (وفتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا.)

حماس: اسرائیل در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت است
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۶

مسئولان حماس در نوار غزه با ارسال پیام‌های فوری برای جامعه بین‌المللی و سازمان‌های بشردوستانه و امدادی، بر لزوم اقدام سریع برای توقف جرائم ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان که جنایت علیه بشریت هستند، تاکید کردند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «العربیة»، «سلامه معروف»، رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه می‌گوید: بمباران شب گذشته غزه توسط ارتش اشغالگران که تا صبح ادامه یافت، ده‌ها ساختمان مسکونی، کارخانه، مسجد و فروشگاه را ویران کرد. 

وی هشدار داد: فلسطین با یک فاجعه انسانی قریب‌الوقوع مواجه است، زیرا نیروگاه به دلیل تمام شدن سوخت در عرض چند ساعت به طور کامل متوقف می‌شود و تداوم ارائه خدمات اولیه زندگی به ساکنان غیرممکن خواهد شد.

آغاز حملات حزب الله به اسرائیل با موشک های بالدار+فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۳

رسانه‌های لبنان از حمله به مقر نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان با موشک‌های بالدار خبر دادند.

 مقر نظامی رژیم صهیونیستی به نام «جبانه الضهیره» در مرزهای شهرک الضهیره لبنان با موشک‌هایی هدف قرار گرفت.

خبرنگار المنار از تلفات تائید شده در میان صفوف ارتش رژیم صهیونیستی پس از هدف قرار گرفتن موقعیت آنها در الضهیره خبر داد.

تعداد بازدید : 39312

شبکه القدس فلسطین نیز گفت با موشک‌های کورنت به این پایگاه نظامی حمله شد.

سایت النشره گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی شلیک یک موشک ضدتانک را از خاک لبنان رصد کرده که یک مقر نظامی رژیم صهیونیسی در مرزهای لبنان را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک‌نشین‌های اطراف مرزهای لبنان خواسته به پناهگاه‌ها بروند.

ارتش این رژیم از شلیک گلوله‌هایی از لبنان به سمت ادمیت و نفوذ مشکوک خبر داد و تایید کرد که توپخانه صهیونیست‌ها منطقه الضهیره را بمباران کرده است.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های فسفری دو شهرک الضهیره و یارین در جنوب لبنان را بمباران کرده است.

رسانه‌های عبری همچنین مدعی شدند که ظن عملیات نفوذی در منطقه مرزی راس الناقوره با لبنان وجود دارد.

تل‌آویو: شمار زیادی از شهروندان آمریکا ناپدید شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۴

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در شبکه اجتماعی «ایکس» مدعی شد که شمار زیادی از اتباع آمریکایی در نتیجه تشدید تنش‌ها در نوار غزه ناپدید شده‌اند.

بنا برگزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، ایالات متحده پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» حماس، نظامیان خود را از اراضی اشغالی خارج کرد.

اینفوگرافیکی منتشر شده است که نشان می‌دهد ۱۱ شهروند آمریکای در نتیجه حملات حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند و بسیاری نیز در این جنگ ناپدید شده‌اند.

در بین اتباع خارجی که در حمله حماس کشته شدند، شهروندان تایلندی بودند و رژیم صهیونیستی مدعی است که ۱۱ نفر از آن‌ها نیز گروگان گرفته شده‌اند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین، چهار شهروند روس را نیز در بین افراد ناپدید شده در پی جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی معرفی کرده است. طبق این آمار و ارقام، ۱۰ شهروند بریتانیایی نیز ناپدید شده‌اند و یک نفر دیگر از اتباع انگلیس نیز کشته شده است.

بنا بر گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، در بین ناپدیدشدگان، ۱۵ شهروند آرژانتینی، سه شهروند برزیلی، دو شهروند ایتالیایی، یک ایرلندی، سه کانادایی، دو کلمبیایی، دو شهروند اهل پاناما، دو شهروند پاراگوئه، دو تانزانیایی، چندین آلمانی، ۱۴ فرانسوی، یک نپالی، دو شهروند اهل پرو و هفت فیلیپینی وجود دارد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که شهروندانی از اتریش، چین، مکزیک و فرانسه نیز به گروگان گرفته شده‌اند.

سازمان ملل: حدود ۲۶۴ هزار نفر از غزه آواره شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۴

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که تقریبا ۲۶۴ هزار تن در نوار غزه از زمان تشدید درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

 دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در تازه‌ترین آمارها از تنش‌ها در نوار غزه اعلام کرد: آوارگی دسته‌جمعی در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر نوار غزه ادامه داشته و مجموع آوارگان اکنون از ۲۶۳ هزار و ۹۳۴ تن فراتر رفته است و انتظار می‌رود که این تعداد باز هم افزایش یابد.   

این نهاد سازمان ملل افزود که بیش از ۱۷۵ هزار و ۴۸۶ آواره به دنبال سرپناه در مدارس آژانس امداد و کار سازمان ملل موسوم به آنروا هستند، در حالی که حدود ۳۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه به دلیل تنش‌های قبلی آواره هستند.

هشدار حزب‌الله عراق به آمریکا
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۲

دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد، در صورت مداخله آمریکا در عملیات «طوفان الاقصی» پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و مزدوران آن را هدف قرار خواهیم داد.

 ابوالحسین الحمیداوی، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق خاطرنشان کرد، در صورت مداخله آمریکا در عملیات «طوفان الاقصی» پایگاه‌های این کشور هدف موشک قرار خواهند گرفت.

طبق گزارش سایت خبری شفق نیوز، الحمیداوی در ادامه افزود: «در صورت لزوم پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و مزدورانش هدف گلوله‌باران ما قرار خواهند گرفت.»

وی همچنین تصریح کرد: «وظیفه شرعی ایجاب می‌کند که ما در میدان حضور داشته باشیم. در صورت مداخله در این جنگ، موشک‌ها، پهپادها و نیروهای ویژه ما در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند تا پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار دهند و منافعش را به خطر بیندازند.»

الحمیداوی ضمن تبریک پیروزی‌های مردم فلسطین به رغم جنایت‌های شدید رژیم صهیونیستی، خواستار بسیج عمومی از طریق حضور در تظاهرات سازماندهی شده در بغداد و سایر شهرها، برافراشتن پرچم‌های فلسطین و عراق و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مالی و حمایت و پشتیبانی از نیروهای مجاهد غزه شد.

بحران هولناک درمانی در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۲

رژیم صهیونیستی به بمباران منازل، بیمارستان‌ها و کادر پزشکی در نوار غزه در طول ۲۴ ساعت ادامه می‌دهد و قوانین بین‌المللی را که این مسائل را جنایت‌های جنگی می‌دانند و بخش بهداشت را در آستانه یک فاجعه قرار می‌دهند، نادیده می‌گیرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، هدف قرار دادن مکرر بیمارستان‌ها و کادر پزشکی در نوار غزه که قبل از جنگ نیز وضعیت خوبی نداشتند، بخش بهداشت را در آستانه فاجعه‌ای بزرگتر قرار می‌دهد. به ویژه اینکه در روزهای گذشته در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه صدها تن از فلسطینی‌ها شهید و صدها تن نیز زخمی شده‌اند.

فعالیت بیمارستان بیت حانون به دلیل حملات ارتش رژیم صهیونیستی و فعالیت بیمارستان بین‌المللی چشم پزشکی غزه نیز به دلیل حملات متوقف شده است.

تاکنون پنج تن از امدادرسانان بیمارستان‌ها شهید و ده‌ها تن زخمی شده‌اند.

نوار غزه با کمبود همه چیز مواجه است. حتی سردخانه دیگر گنجایش تعداد شهدا را ندارد. تخت‌های بیمارستان‌ها نیز برای صدها زخمی کافی نیست.

محمد غنیم، پزشک بیمارستان شفا گفت: ابزارهای لازم برای پذیرش این تعداد مجروح در انبارهای وزارت بهداشت موجود نیست. همچنین احتمال تمام شدن سوخت و قطعی برق به طور کامل وجود دارد.

وی هشدا داد که در صورت نبود برق دیگر امکان هیچ‌گونه عملیات جراحی وجود ندارد.

این درحالی است که کابینه رژیم صهیونیستی به مجازات‌های بیشتر تهدید کرده است.

یسرائیل کاتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی از توقف انتقال ۵۴ هزار مترمکعب آب و ۲۷۰۰ مگاوات برق روزانه به غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران تنها نیروگاه برق غزه در صورت مجهز شدن آن به سوخت از طریق مصر تهدید کرده است. این مسئله بخش بهداشت را در آستانه یک فاجعه در سایه سکوت بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

این حملات به دنبال عملیات طوفان الاقصی رخ می‌دهد که از روز شنبه توسط گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس به اراضی اشغالی آغاز شده است.

آمار شهدای غزه به ۹۵۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۰

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز چهارشنبه در بیانیه کوتاهی اعلام کرد که شمار شهدای حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه طی پنج روز اخیر به ۹۵۰ نفر و شمار زخمی ها به ۵۰۰۰ هزار نفر رسیده است.

در همین راستا، رسانه های خبری امروز چهارشنبه از شهادت برادر محمد ضیف فرمانده گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس و سه تن از اعضای خانواده وی در حمله ارتش رژیم صهیونسیتی به یک خانه در شهر خانیونس در نوار غزه خبر دادند.

بلینکن امروز به تل‌آویو می‌رود
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲

 وزیر خارجه آمریکا امروز به تل‌آویو سفر و با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

این منابع تاکید کردند که بلینکن پس از سرزمین های اشغالی به اردن خواهد رفت.

اخیرا وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی درباره وضعیت اسرای صهیونیست گفت‌وگو کرده است.

براساس این گزارش، بلینکن بر تداوم تلاش ها برای آزادی اسرای صهیونیست تاکید کرد.

بلینکن با «کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه نیز گفت و گو و بر حمایت پاریس و دیگر پایتخت‌های اروپایی از تل آویو تاکید کرد.

لحظه اصابت موشک هدایت شونده حزب الله به نفربر اسرائیل+فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۳

حزب الله لبنان امروز چهارشنبه ویدئوی لحظه انهدام یک دستگاه نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

حزب‌الله لبنان عصر روز سه شنبه در این بیانیه اعلام کرده بود: مجاهدان ما یک نفربر اسرائیلی از نوع زلدا را در سایت الصدح در غرب شهرک صلحا با دو موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

تعداد بازدید : 45357

حزب‌الله تاکید کرد: این حمله در پاسخ به حملات اسرائیل انجام شد که طی آن تعدادی از نقاط دیده بانی ما را هدف قرار داد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع خبری لبنان عصر روز سه شنبه از شلیک ١٢ راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی خبر دادند و خبرنگار المیادین گزارش داد که دو راکت شلیک شده از لبنان به یک نقطه در شهرک صهیونیستی «افیفم» اصابت کرد.

افزایش تعداد تلفات اسرائیل به 1200 کشته و 2900 زخمی

 رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار صهیونیست‌هایی که در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند به ۱۲۰۰ نفر رسیده است و بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

در همین باره روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که تازه ترین برآورد مقام‌های صهیونیستی حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰ اسرائیلی احتمالا در غزه اسیر هستند.

حملات وحشیانه اسرائیل به غزه با بمب های فسفری

منابع محلی بامداد چهارشنبه از حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای رژیم موقت صهیونیستی به منطقه «حی الکرامه» واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی با انتشار تصاویری از حملات ددمنشانه رژیم تروریست صهیونیستی به نوار غزه، نوشتند که این رژیم در سایه سکوت جامعه بین‌المللی، از ماده ممنوعه فسفر سفید در حمله به منطقه «حی الکرامه» استفاده کرده است.

تعداد بازدید : 45473

وزارت کشور فلسطین در نوار غزه نیز گفت: «هواپیماها و توپخانه‌های اشغالگران، حی‌الکرامه در شهر غزه را با حملات مداوم ویران می‌کنند. آمبولانس‌ها به‌دلیل شدت حملات و تخریب جاده‌ها قادر به رسیدن به مجروحان در آن منطقه نیستند».

افزایش تعداد تلفات اسرائیل به 1200 کشته و 2900 زخمی

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که بر اثر بمباران تعداد زیادی از منازل، برج‌ها و تقاطع‌ها در حی‌الکرامه در شمال نوار غزه، چندین فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

حماس: صهیونیست‌ها جرأت حمله زمینی به غزه ندارند

 یکی از رهبران جنبش حماس بامداد چهارشنبه به شبکه «الجزیره» گفت: «انتظار ندارم که اشغالگران در یک حمله زمینی به غزه پیشروی کنند، زیرا از مالکان فلسطینی این اراضی می‌ترسند».

این مسئول حماس توضیح داد: «جنایتکار واقعی که دستانش آغشته به خون است، اشغالگران هستند که حقایق را جعل می‌کند. اما مقاومت فلسطین با اسرا در کمال انسانیت رفتار می‌کند».

وی همچنین افزود: «ما روی حاکمان عرب حساب نمی‌کنیم، بلکه روی جنبش مردم سرزنده عرب حساب می‌کنیم که در حمایت از آرمان فلسطین در حال خروش هستند».

این مسئول حماس در واکنش به اتهام‌زنی صهیونیست‌ها و متحدان آن درباره رفتار غیرانسانی با زندانی‌ها، تاکید کرد: «مقاومت نمی‌تواند اسرای اسرائیلی را اعدام یا شکنجه کند».

وی اضافه کرد: «ما از انجام عملیات طوفان الاقصی پشیمان نیستیم، زیرا هدف ما آزادسازی سرزمین‌مان است و می‌دانیم که بهای آن بالاست».

شهادت ۴ عضو خانواده فرمانده گردان‌های القسام

روزنامه «جروزالم پست»‌ بامداد چهارشنبه گزارش داد که ارتش رژیم موقت صهیونیستی به منزل پدر «محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس در نوار غزه حمله هوایی انجام داده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز خبر دادند که در حمله به این منزل در «خان‌یونس»، ۴ عضو خانواده الضیف از جمله «ابو مدحت الضیف» برادر فرمانده گردان‌های القسام به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود «مدحت» برادرزاده محمد الضیف و «حلا» نوه او، در حمله جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی شهید شده‌اند. هنوز تعداد دیگری از اعضای خانواده زیر آوار هستند.

گفتگوی تلفنی وزیر جنگ تل‌آویو با وزیر دفاع آمریکا

پنتاگون بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی خبر داد.

طبق این بیانیه، آستین در گفتگو با گالانت، بار دیگر بر حمایت آمریکا از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حملات ددمنشانه به نوار غزه تاکید کرد.

وزیر دفاع آمریکا درباره تعهد خود به سریع در ارائه قابلیت‌ها و مهمات پدافند هوایی مورد درخواست رژیم تروریست صهیونیستی، به وزیر جنگ تل‌آویو اطمینان داد.

گالانت نیز درباره ورود هواپیمای حامل مهمات و تجهیزات آمریکایی به فلسطین اشغالی مدعی شد: «این اولین محموله از کمک‌های نظامی بسیاری است که در آینده می‌آید».

موضع گیری وزیر دفاع آمریکا درباره مداخله ایران در جنگ

«لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا روز گذشته (۱۰ اکتبر، سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه) تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا هیچ شواهدی مبنی بر دخالت مستقیم ایران در عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی به دست نیاورده است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شده بود که جمهوری اسلامی ایران به حماس در حمله موشکی علیه رژیم صهیونیستی کمک کرده است و هفته گذشته، در جریان نشستی در بیروت، حمله به مواضع رژیم صهیونیستی را تأیید کرده است.

طبق گزراش خبرگزاری رویترز، لوید آستین در این خصوص تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران از حماس که از روز شنبه حملات زمینی، هوایی و دریایی را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داده است،حمایت می‌کند.

با این‌حال وی ادامه داد: «اما در این مورد خاص، ما هیچ شواهدی مبنی بر دخالت مستقیم ایران در برنامه‌ریزی یا اجرای این حمله در اختیار نداریم».

پیش از این نیز، «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا نیز در جمع خبرنگاران، مداخله ایران در حمله حماس را رد کرده بود.

وی در این خصوص گفت: «تجربه ما در این موضوعات به ما می‌گوید که برای گونه نتیجه‌گیری نهایی درباره این موضوع زود است».

میلر ادامه داد: «ما در حال بررسی اطلاعات بیشتر در هفته‌ها و روزهای آتی هستیم تا افکار خود را در این خصوص شکل دهیم و ببینیم که آیا حداقل کسی در سیستم ایران وجود دارد که درک روشن‌تری از آن‌چه که رخ داده، داشته باشد یا اینکه در جنبه‌هایی از این برنامه‌ریزی (حمله حماس) سهمی داشته یا خیر».

آستین ادامه داد که رژیم صهیونیستی پس از حمله اولیه حماس، «سختتلاش کرد و تاحدودی اوضاع را ثبات بخشید» و مجدداً امنیت «انتهای جنوبی کشور که حماس به آن نفوذ کرده بود را تأمین کرد».

رئیس پنتاگون ادامه داد: «تمرکز من بر اطمینان یافتن از این است که ما می‌توانیم هر آن‌چه را که می‌توانیم به سرعت انجام دهیم تا از اسرائیل در دفاع از قلمرو مستقل خود حمایت کنیم».

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۶۹
عزیزانی که روز اول حمله حماس جشن گرفتند بفرستید اونجا تا واقعیت را لمس کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسقاطیل کودک کش سال های سال فلسطینیان را کشتند

هیچ اسرائیلی خط بر نداشت

چون سلاح فلسطینیان سنگ بود

آلبانی ها اون زمان لال بودن

بالاخره زمان انتقام واقعی فرا رسیده است

این فقط 1 عملیات بود

اسرائیلیان باید کفن خود را آماده کنند

یا از اسرائیل فرار کنند

هزینه جنگ اسرائیل محدود است

اسرائیل در دو روز چنان ضربه ای خورد که سال ها فراموش نخواهند کرد

حتی اگر همه غزه را خاک کنند این عملیات شروع بود

و در آینده بدتر از این اتفاق خواهد افتاد

آلبانی ها با تمام قدرت از ارباب خود دفاع خواهند کرد

ولی در نهایت همه ستمگران نابود خواهند شد

اسرائیلیان نابود خواهند شد

آلبانی ها نابود خواهند شد

طالبان هم نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
عملیات طوفان صحرا تبدیل شد به طوفان ریزش بمب و موشک بر روی مردم غزه.
مقصر این ماجرا حماس است.
البته اسماعیل هنیه که در قطر است این طوفان را نمی تواند ببیند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تازه اولش است.
به زودی تانکها و سربازان اسراییل هم وارد غزه می شوند.
ببینید که حماس با کارهای نسنجیده و ترقه بازی هایش چطور مردم غزه را در آستانه ساقط شدن از هستی قرار داد.
داود
| Germany |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هرگونه ضربه به اسرائیل جشن گرفتن دارد ... لازم نیست بریم آنجا تا بفهمیم چه شده است ؟ امثال شما کسانی هستند که شرافت و غیرت و وطن برایشان در نفع مادی خلاصه می شود والا حاضر به هیچ حرکتی نیستند ... همانها که هماره از غربیها دفاع می کنند چه بکشند چه کشته شوند ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چیزی که عوض دارد، گله ندارد.

آن موقع که اسراییلی ها به رگبار کلوله بسته بودند، باید فکر امروز را هم می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مقصر اصلی آنانی هستند که سنگ و تیرکمان را از فلسطینی ها گرفتند و به
جای آن باروت و موشک در اختیارشان
قرار دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مسلماً و حتم به یقین،
حماس تا چند روز آینده از نوار غزه حذف فیزیکی خواهد شد.
اسراییل مجدداٌ اداره غزه را به عهده خواهد
گرفت.
غزه به چند اروگاه تقسیم خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۰:۳۵
همه فلسطینیان با هم متحد شدن به همین دلیله که دارن انتقام میگیرن و توانستن کلی تلفات بگیرن
درود بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۰:۳۹
تمام اسرائیلیان رفتنی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل غاصبه یک ملت رو 70سال بطرز وحشیانه قتل عام مینکه این کسانی که از اسرائیل دفاع میکنند از قانون جنگل حمایت میکنند انسان نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مسلمان چه بکشد و چه کسته شود به هرحال پیروز است ولی کافر در هر دو صورت شکست خورده و بازنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دومین ناو هواپیمابر آمریکا هم عازم اسراییل شد.پ
مطمئن باشید که ابعاد و تبعات اقدام نابخردانه حماس تنها به غزه محدود نمی شود و کشورهای دیگری را هم شامل خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این ضربه اول تستی بود منتظر ضربات هولناک واقعی باشید
جشن های بزرگ در راهند
ولی از امروز شما باید همش عذا بگیرید
برای مسلمان شهادت هم جشن است کافران این چیزها رو نمیفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دیر یا زود اسقاطیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیلیان کودک کش قاتل برای به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین نیاز به کمک ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دوران بزن درو گذشته است.
حماس و حامیانشان پیش خودشان چه فکر کرده بودند؟ ظاهراً علاقه شدیدی به دیدن فیلمهای اکشن هالیوودی دارند. به یقین حماس برای همیشه از غزه حذف خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حماس تا ابد میماند و هیچوقت نابود نخواهد شد مگر اینکه اسرائیل تمام فلسطینیان را در کل دنیا بکشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
افکار عمومی مردم جهان در طول تاریخ هیچ گاه تا این حد علیه فلسطینی ها نبوده است.
وحشی بازی، افراطی گری و جنایاتی که حماس در چند روز گذشته انجام داده، تیر خلاص به آرمانهای فلسطینی ها، لااقل تا مددهای مدید است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این اولین مشت ملت فلسطین بود بعد از به خاک و خون کشیدن فلسطینیان بی گناه مشت بعدی کوبنده تر خواهد بود
ملت فلسطین ماندنیست و اسفاطیل رفتنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یعنی یک فرد عاقل در میان حماس نبود که اینها را پیش بینی کند ؟ همگی مجریان چشم و گوش بسته بودند ؟ تمام نیروهایشان درتله افتادند و فرماندهان حماس نتوانستند تصمیم معقولی برای آنها بگیرند . مردم غزه الان بدون آب و غذا و برق و امکانات زیر آتش اسرائیل مانده اند و آمران و حامیان مالی این حمله سکوت مرگ گرفته اند .
اگر ایدئولوژی شما از بین رفتن اسرائیل و شهید شدن هست ، این گوی و این میدان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هنوز هم جشن میگیریم ؛ شما نمیدانی اون پیروزی چه مفهومی دارد

وگرنه خود حماس هم گفت به جای مرگ هر روزه ، بهتره یکبار بمیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دوران بزن درو گذشته است
ازین پس فلسطینیان به حساب رژیم متجاوز کودک کشی رسیدگی واقعی خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
طوفان الاقصی در ایران به توفان مجازی و رسانه ای تبدیل شده است.

شبکه خبر ویدئوی بازداشت ارامنه در قره باغ را به عنوان ویدئوی بازداشت ژنرالهای رژیم صهیونیستی بازنشر می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حماس بیمارستان منفجر کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این قتل عامی هست که حماس برای مردم بی دفاع غزه رقم زد .قطعا حماس از بازتاب کارش اطلاع داشت واگر مردم غزه با او موافق بودند دیگر به ما ربطی ندارد چون انتخاب خودشان بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
روز اول که زن و بچه ها اسرایلی به هلاکت می رسیدند ! حالا زن و بچه ها فلسطینی به شهادت رسیدند؟؟!!!!
آخه چقدر بی وجدانید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
عرب هر چه باشد مرا دشمن است

دشمنِ دشمن من، دوست من است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما اسرائیلیان و آلبانی ها هرچقدر زور بزنید از رژیم اسرائیل کودک کش دفاع کنید تا مردم بیگناه بیشتری بکشد ولی
در نهایت اسرائیل رفتنیست و شما فراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حماس با چه پشتوانه ای جنگ را شروع کرده ؟؟؟؟
قابل توجه ف.... که فکر میکنند با پرتاب صد ها موشک میتوان در جنگ پیروز شد. حماس ۵۰۰۰ راکت پرتاب کرد نتیجه چی شد . آقایان نباید فریب بخورند ، شروع کردن جنگ ساده و در ابتدا ممکن است به موفقیت آمیز باشد ولی ادامه دادن آن دشوار و خاتمه دادن به جنگ سخت است و درنهایت چیزی عوض نمی‌شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۰۰
کار خوبی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این ضربه اول تستی بود منتظر ضربات هولناک واقعی باشید
جشن های بزرگ در راهند
ولی از امروز شما باید همش عذا بگیرید
برای مسلمان شهادت هم جشن است کافران این چیزها رو نمیفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حماس گروه نیابتی روسیه است.

وهمیشه با اقدامات اش به مردم فلسطین لطمه زده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیلیان همگی باید نابود شوند اگه دوست ندارن برگردن دهات خودشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
لکه نجاست رؤیم صهیونیستی باید از غرب آسیا پاک شود
تو که اسم مبارزه حماس را ترقه بازی می نامی، اگر ترقه بازیه پس از چی آتیش گرفته ای و می سوزی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال زن و بچه ها را کشتند ولی الان زبان در آوردند
اسرائیلیان باید بمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چقدر خوبه آدم انصاف رو رعایت بکنه ...خوب هر کشوری که مورد تهاجم قرار بگیره از خودش دفاع میکنه ...تابناک درسته شما باید اخبار رو باب میل ..انعکاس بدید. حداقل انصاف رو رعایت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حالاکه مقدمات محو اسرائیل بر طبق نظر آقایان فراهم شده ، همگی یکپارچه می گویند ما در یورش حماس به اسرائیل دخالتی نداریم!!!!!!!
سیاستو قدرت چه کارهائی که نمی کند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نمی دونم چرا اون افرادی که دهه هاست شعار حمایت از فلسطین می دهند را اعزام نمی کنید برای کمک به غزه و ضربه زدن به دشمن؟ غیرت دینی شما کجا رفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیلی ها می‌کشندف میشه جنون آمیز!

فلسطینی ها می‌کشند میشه افتخار آمیز! تازه دستشون رو هم میبوسند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بالاخره نفمیدیم شما نگران کشته شدن اسرائیلی ها هستید یا نگران کشته شدن مردم غزه؟

اگر نگران اسرائیل هستید باید بدانید دفعه بعد بدتر کشته خواهند شد

اگه نگران غزه هستید بدانید 70 ساله که اونا با زن و بچه هاشون بصورت خانوادگی دارن قتل عام میشن و این یعنی مردم بی پناه خونشون به جوش میاد و اسرائیلیان را خواهند کشت

پس در هر صورت اسرائیل نابود است

دو میلیون فقط در غزه هستند بقیه رو یادتون رفت

حماس فقط یکی از چند گروه فلسطین هست و در این حمله بقیه هم همراهی کردن

حتی بدون حماس هم مردم فلسطین دست از انتقام نخواهند کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چقدر مسئولین محترم ما این سالها می گفتند ما دنبال کوچکترین بهانه و اشتباهی از سوی اسراییل هستیم تا حیات ننگینش را تموم کنیم.
الان دارند میگن به خدا ما مشارکت نداشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۱۳
غیرت دینی تو کجا رفته مگه نمیدونی در دین اسرائیل همه باید مومن باشن و بسیاد دین سرسختیست؟ پس زور برو به نتانی و اربابت کمک کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دوران بزن درو گذشته است
ازین پس فلسطینیان به حساب رژیم متجاوز کودک کشی رسیدگی واقعی خواهد کرد

بهتره تا دیر نشده دمتونو بزارید رو کولتون برید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما لمس کردی بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یک نفر چند روزه زیر تمام خبرهای مربوط به جنگ کامنت می ذاره و همشم با اسقاطیل کودک کش شروع می کنه. ی تنه نشسته فقط زیر کامنتها کامنت می ذاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هاآرتص: نتانیاهو باید همین الان استعفا دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کی به شما اجازه داده خودتون رو معیار حق و باطل قرار بدید؟؟؟؟؟
این همه ظلم و فساد و بی عدالتی توی مملکت می بینید اما جیکتان در نمیاد، فقط سینه چاک غزه هستید؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چیزی که بیشتر از همه در این کامنتهای دستوری به چشم میخوره سوزش عجیبی است که یک سریها گرفته اند و تا اعماق وجودشان در حال گر گرفتن است !تا جایی که برای شیعیان از سنی بودن فلسطینی ها خط و نشان میکشند و هزینه های خیالی که ایران در فلسطین انجام داده و در نهایت توصیه میکنند که زودتر جنگ با اسراییل را شروع کنیم ولی غافل از این هستند که رژیم صهیونیستی پوشالی تر از آنست که برای نابودی اش نیاز به جنگ با ایران داشته باشد از نگرانی و ناراحتی و غم و غصه اتان بمیرید تا روزی که موقع فرود آمدن ضربه نهایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
گفته یکی از دوستان من که اخیرا به رحمت خدا رفته:

اگر روزی فلسطینیان بر اسرائیل پیروز شدند و کل سرزمین خود را پس گرفتند به اولین ملتی که گیر می دهند ملت ماست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نه اسراییلی نه عرب خیرخواه و دوست ما نیستند بهتر هر چی از دو طرف کشته بشود بهتر است برای ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
گریه بی‌امان سربازان اسرائیلی در جلسه تراپی:::

ماماااان من ماماانمو میخوم ماااامان

مامانش: زر نزن گمشو برو جبهه سرم درد گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۰۸
کنتور که نمیندازه
نه خیر من ساختمشون
ربنا
| Brazil |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شنیدها حکایت از این دارد که اسراییل به دنبال فردی میگردد که در خیابان فلسطین در تهران شیر گرم پخش میکرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۲۰
همونی گه گذاشت تو بیای اینجا نظر بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۱۹
منو میگی؟ آره منم میگی اسسسسسقاااطییییل کووودددکککک کششششش
حال کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۲۸ -
من هم شیر پخش کردم هم شیرینی
تا چشاشون دراد
دفعات بعد بیشتر خرج می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یکی به داد مردم بیخانمان بیچاره زلزله زده افغانستان برسد

اینقدر نژاد پرست نباشید بنی آدم اعضای یک پیکرند

اخبار زلزله افغانستان که گیر طالبان هم افتادن گم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این بهترین فرصت برای مسولان هست که فرزندانشان را از امریکا و کانادا و استرالیا و اروپا فراخوان کنند و به غزه اعزام کنند چنین فرصتهایی هر 100 سال یکبار پیش میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما جرات دارید به معضوق خود اسراییل بگویید مرزها را باز کند ببنید کسی میرود یا نه. شما مرزهای هوایی زمینی را بستید و اینجا رجز خوانی میکنید
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دلاوران بسیجی وقت نبرد است برید شهید شید اگر حرفتون حرفه .....الان موقع شهادت است و به آرزو رسیدن مثل حماسی ها ی عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نصف ارتش اسرائیل زنن پس حالا باید مراقب باشن زناشون نمیرن فقط سربازای مردو بکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اینقدر دعوا نکنید بابا زشته
مرگ بر اسرائیل
درود بر فلسطین
تمومش کنید دیگه برید پی درس و مشقتون
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این کامنت کلا 9 تا رای منفی داره ولی 20 تا نظر اسقاطیل و کودک کش و ....
کامل مشخصه که ارتش سایبری نفری 3-4 تا کامنت زیر هر پست میندازه میره. متنهای کپی شده تکراری

فرار از واقعیت. شما ک روز اول جشن گرفتین اون موقع باید دلتون به حالت ملت مظلوم غزه میسوخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دلاور ۱۱:۴۷ تا 49
زود آماده شو با هم بریم تو برو پیش نتانیابو منم میرم غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۵۶
مگه همه مثل تو سلبریتی و عاشق لایک و ضد لایکن

خوب اگه حرفی داری بزن

یا جواب میگیری یا نمیگیری دیگه

این اعداد خیالی هیچ چیزو ثابت نمیکنه
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نهایت بی تدبیری و سوء مدیریت و بی مسولیتی

و شلختگی ر سران جهاد اسلامی و حماس است

که از ماهها قبل تدارکات دارویی و درمانی و غذایی و

سوخت ژنراتور و آمبولانس ها ی بیمارستانهای غزه را

نکردند و برای جنگ در غزه که دو میلیون نفر از مردم بی پناه هستند

که فقط تدارک اسلحه و مهمات و نارنجک نیست
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تو چند جبهه بهشون حمله کنیم واقعا میشه نابودشون کرد و ترس به دل راه ندیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۲:۰۶
تو نگران نباش همه چیز برنامه ریزی شده
کشتی کمک های انسانی که بیاد سلاح هم میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل بیچاره شد هم در امنیت هم سیاست و هم نظامی و هم اقتصاد و هم در فرار کردن غاصبان تو دنبال حرف های خاله زنکی هستی؟
ناشناس
| Ukraine |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شماهایی که زیرپوستی از اسراییل حمایت می کنید بدانید که اسراییل وکیل مدافع های قدرتری داره که نوبت به شماها نمیرسه و اگر دستمال دست گرفتید که شاید روزی گرین کارت دریافت کنید بدانید که غربی زرنگ الان فقط ازت تمکن مالی می خواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۲:۰۶
جناب تنها راه نجات اینه که دولت تدبیر و امید رو براشون بفرستیم تا همه چی اکی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از مدیریت بخش تایید کامنتا متشکریم ایندفعه کار سنگینی انجام دادید خسته نباشید
همه کامنتا خیلی زود تایید میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
قطعا تو و امثال تو بر مدار حق نیستی جناب مملکت و جیک
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
با توجه به سود و فایده عمل حماس بنظر می رسد به نفع اسرائیل شده در تاریخ و ماجرای هولوکاست مشخص است که صهیونیست‌ها حتی با مرده هاشان هم کاسبی می کنند و اجماع جهانی برعلیه حماس و حامیانش تشکیل خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۳:۲۲
مطمئن باشید همه جوره به ضرر اسرائیل شد
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
درود بر حزب الله و حماس
حزب الله هم وارد جنگ شد. اسرائیل دیگر هیچ شانسی ندارد.
عزیزانی که به تمسخر منتظر پخش شیرینی بودند آماده باشند شیرینی هامون تو فر هست. به زودی پخش می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حمله حماس نه، حمله وحشیانه حماس ولی مقایسه که می کنی انگار یه بچه انگار داره با قوی ترین مرد دنیا مبارزه می کنه
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دوستان آزاده و مسلمان
برای کمک به ملت مظلوم فلسطین با کد دستوری ستاره 112 مربع تماس بگیرید
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس 10:35 به همه انگ آلبانی نشین می زنی خودت هم که سایبری هستی چه خبرته انقدر چرت و پرت می نویسی حداقل کلمات تکراری و بی نمکت رو عوض کن قابل شناسایی نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اعراب حدود ۱۵۰۰ سال پیش ۶ ماه بیت المقدس رو محاصره و در نهایت شهر سقوط کرد و از حدود ۱۵۰۰ سال پیش توسط اعراب مسلمان غصب شد و امروز اینو فراموش کردن و میگن فلسطین حدود ۷۰ سال پیش غصب شده ....بیت المقدس انصافا متعلق به مسیحیان بوده و اعراب غصب ش کرده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیلی ها، آلبانی ها و طالبان نابود می شوند ولی شما نابود نمی شوید شما تا آخر دنیا می مانید. نکنه شما پسرخاله خدایین. برو یه کم به جای خیالپردازی تاریخ بخوان. با سواد که شدی اونوقت بیا تحلیل درست ارائه بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۵:۰۲
اتفاقا امریکا هم غصبی هست
بعضی کشورای دور ایران هم مال ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ده ها سال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی کودک کش حالا به خودش برگشته

از این به بعد اسرائیل جمعیتش رشد منفی خواهد داشت

فلسطین پیروز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۵:۱۹
همه رفتنی هستند
برخی هلاک میشوند و برخی شهید
و در نهایت در آن دنیا به جهنم یا بهشت خواهند رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آقا داوود حفظ وطن الزاما در جنگیدن نیست و گاهی در تدبیر و شناخت موقعیت است!! اینکه در زمانی که بین سران اسراییل به شکلی بی سابقه اختلاف است و شاهد بزرگترین اعتراضات مردمی علیه نتانیاهو هستیم به ناگاه حماس یادش می افتد که باید انتقام کشته شدگان وچند ساله فلسطین را بگیرد آنهم به شکلی داعش گونه !! نشانه وطن پرستی نیست !! آیا حماس نمی دانست قطعا اسرابیل بسیار شدیدتر از گذشته غزه را بمباران می کند؟ آیا آمار بیش از هزار کشته مردم مظلوم فلسطین را محاسبه نکرده بود ؟! آیا سران حماس که در مکانی امن در قطر به سر می برند سختی بی ابی وبی برقی و کمبود غذا را می کشند ؟!! اگر امثال شما مایل نیستید زجر مردم فلسطین را ببینید و تنها به گزارش شبکه های همفکرتان دلخوش می کنید قطعا نمی توانید حقیقت آنچه در دل و خواست مردم غزه هست را حس کنید و بفهمید !! هرگز صدا سیمای ما اعتراض مردم غزه نسبت به وضع موجود را به شما نشان نمی دهد و گرنه جنابعالی به منتقدان این حرکت حماس وطن فروش نمی گفتید ! مطمنم سن شما این قدر کم است که حتی صدای آژیر خطر و ترسی که در دل مردم می اندازد را نشنیده ای آژیری که پیام مرگ شما وعزیزانتان را می دهد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دیگه کامنت انتشار نمیدید؟ نکنه ظرفیتش پر شد؟
شروع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال کشتند ولی الان زبان در آوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چيزي كه عوض داره، گله نداره.

من مخالف اشغالگري اسرائيل هستم. اما روش داعشانه حماس در حمله به غير نظامي ها قابل دفاع نيست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
زدی ضربتی ضربتی نوش کن،
چی شد دیگه تو خیابونهای تهران شکلات پخش نمیکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تا میای حرف حق رو‌بزنی بهت تهمت البانی و دشمن میزنن.حتی بگی چرا مرغ و‌فلان چیز گرانه بهت میگن آلبانی اختشاشگر و غیره‌.این مسئولین و افراد خودیشون همینا رو بلدن بگن انتظار دارن مردم خفه شن هیچی نگن.ما مردم ایرانیم پس بیخود و بی جهت این تهمت و دروغها رو به آلبانی و دشمن و غیره ربط ندید. هرچند فقطو فقط این حرفای تکراری براتون مونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
با پول هر کدام از این راکتها و موشکهایی که حماس پرتاب می کنه، میشود چندین خانه ساخت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چهل وچهار ساله می گند اسرائیل باید نابود شود. حالا می گویند ما در این شبیخون دخالتی نداشته ایم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۱۰
خوب که چی؟ مگه تو آلبانی برای تو خونه اجاره نکردن کنار خیابون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
انشاالله دفعه بعد 80 میلیون شیرینی برای تمام شدن اسرائیل پخش میکنیم
ولی به تو نمیدیم چون فقط به ایرانیا میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
با پول ناچیز این راگت های دست ساز پفکم گیرت نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۲۸ -
سایبری

جرا هر کامنت انتقادی را برچسب آلبانی و معاند می زنی ؟؟؟
این رفتار تون عین دیکتاتوری است .
به نظرات دیگر احترام بگذارید .
خجالت بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
سایبری ۱۱:۲۸
فحش که نداده مگه آلبانی بده؟ داخل اروپاست دیگه
مگه نمیدونی لروپا بهشته و بقیه جهان جنگل وحشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
پس ساندیس خور هم فحش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کسی حامی اسرائیل نیست اما میگن عاقل باید بود و از اول آخر کار و نتیجه رو باید دید و نه احساسی و بدون تفکر
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسراییل غاصب و اشعالگر و یهودی تندروست ..قبوله

جنگیدن با اسراییل و کشتن و اسیر کردن سربازانش

و اعدام کردن انها برای فلسطین مشروع و حق و قانونی

و اخلاقی است و قبوله

ولی آیا تجاوز به زنان و دختران و برهنه کردن اجساد

تکه تکه شده انها و در خیابانها بر روی زمین کشیدن

و ادرار کردن بر اجسادشان و اسیر کردن کودکان دختر

ده ساله و شکنجه و کتک زدنشان و چندین حادثه

گسترده مستند مشابه توسط چریکهای حماس و جهاد



آیا اخلاقی . شرعی .عرفی قانونی و انسانی است ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما وقتی چنان سرمست هستی از دیدن رسانه های دشمن خودت با شیت و شوی مغزی که حتی اگر خودت را هم تحریم می کنند باز ایراد از ایران می گیری هیچ فرقی با آلبانی نداری در تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۲:۲۸
اولن آب بهش نکن همچین خیری نبوده حتی یک جا خوندم نوشته بود سر 100 تا کودک رو بریدن! بعدشم گندش در آمد

فقط اولش یک خدا نشناسی بدون در نظر گرفتن مصلحت یک کار خطایی انجام داد که سریع جمعش کردن ولی مثل بمب ترکید چون رسانه دست غربه

من هم معتقدم اگر فرد غیر مسلح رو میشه اسیر کرد نباید بهش صدمه زد
اول باید بهشون آموزش میدادن کاری نکنن که به ضررشون تموم بشه

ولی این عملیات اول بود دفعه بعد اشتباهات اصلاح خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نه خوشکله ، فحش نیست عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس 10:37 جمله جدید بگو چرا انقد تکرار می کنی خلاقیت داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال کشتند ولی الان زبان در آوردند

حرف حق برای ظالمین سوزش داره

فلسطینیان در هر صورت پیروزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
14:11
جمله جدید.

خوبه؟ حلا بشتاب برای مشقات که دمپایی در راه است
شروع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دوران بزن درو گذشته است
ازین پس فلسطینیان به حساب رژیم متجاوز کودک کشی رسیدگی واقعی خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسراییل در دید مردم دنیا ظالم بود و فلسطین مظلوم. آیا حمله حماس و تصاویری که پخش شد خدمت بود به منافع بلندمدت مردم فلسطین؟ آیا بالانس قدرت را در نظر گرفته بودند؟ آیا نتیجه همانی خواهد بود که هدفشان بوده؟ به زودی خواهیم دید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کشتند و تجاوز کردند حالا هم باید سزای عملشان رو ببینند. نمیشه شما حمله کنی انتظار جواب نداشته باشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شمارش معکوس نابودی اسرائیل شروع شد.
10
9
.
.
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دیر یا زود اسقاطیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بابا مردم غزه داشتن زندگیشون رو میکردن ... خوب بفرمایید تحویل بگیرید.... مردم بیچاره... بچه ها ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۳:۲۰
کی گفت داشتن زندگی میکردن؟
اربابت گفت؟
آیا برای صهیونیست‌ها نکبتی از این بالاتر هست که در خانه هایی زندگی می‌کنند که صاحبانشان راضی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل مردم عادی نداره، یا نظامی هستند یا نیروی ذخیره، اونایی رو هم که میگین لخت کردن خودشون لخت بودن و اون سبک لباس پوشدنشون هست از طرفی شما که طرفدار لخت بودنید،فرض بگیریم که لختشون کردن، اینا کمک کردن در راستای عقاید شما.هرزمان شما هایی که میگین افغانی ها اشغالگر هستند و باید اخراج بشوند، قبول کردید که اونها هم با خرید ملک حق سرزمینی و اجازه بهره برداری از منابع اون رو دارند اینجا طرف صگیونیست رو بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
لطفا به تاریخ مراجعه کنید
اسرائیل اکثر این زمینه ها را به واسطه یک فرد ایرانی خریده است
این شخص ایرانی زمین ها را از فلسطینیان میخرید و به اسرائیل می فروخت
به تاریخ رجوع کنید. اسامی اشخاص رو خواهید یافت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خریدن خانه و بعد کشور تاسیس کردن روی آن و بعد با زور بقیه خانه ها را گرفتن نشان از اپارتایدی هست که خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۲:۰۳
اون هم هلاک خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۲:۰۳
پس تاریخو درست بگو اگه نمیدونی کامل بخون یاد بگیر بیا اینجا

بعد از اینکه به اندازه کافی خرید کردن رفتن بقیه رو رو سر مردم خراب کردن و به صور تصاحب کردن و دادن به خونخاران خودشون

فقط بخش کوچکی رو خریدن خرشون که از پل گذشت بقیه رو قتل عام کردن و تصاحب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
وقتی یک نفر بیسواد نظر میده میشه این.
اون منطقه از چهار هزار سال قبل متعلق به یهود بوده
فلسطین هم یک کشور جعلی هست که پس از جنگ
بعد از فروپاشی عثمانی
عراق و اردن و فلسطین به وجود اومدن.
حالا کی جای کی رو گرفته؟جهانی اول توسط انگلیس و امریکا و فرانسه تاسیس شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۴:۴۲
آلبانی جان اتفاقا زمین اربابت هم در انریکا غصبیه و از سرخپوستان دزدیده شده

کشورهای اطراف ایران هم همه متعلق به ایران بوده و همه غصبی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بابا باسواد! جهانی!!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
15:51
خدایی خودت خندت نمیگیره مغلطه میکنی ؟
بحث سره یک موضوع دیگست و دو کشور دیگه جنگ دارن و اعاده میخوان تو اومدی اونسر دنیا رو میزنی میگی آره باید اینجا هم اینطوری باشه نیست
کشورهای اطراف ایران رو باید بگیریم(مثلا قفقاز)
سرخپوست های آمریکا هم طی یک تجمیع نژادی با مردم مهاجر به آمریکا آمیخته شدن و الان کشوری نداریم که توش سرخپوستا زندگی کنن که بگیم بیاید آمریکا مال
شما
حالا در کل اینا مگه ربطی به بحث فلسطین و اسراییل داره که خودتو میزنی به کوچه علی چپ ؟
تمام این اتفاقات به نفع اسراییل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر اسائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نه بابا - شما کجا دیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل با سرعت بیشتری بعد این حمله محو می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اتفاقا ار سر تا تهش ضرر شد برای رژیم صهیونیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نه ، به نظرم همه اش به نفع ایران شد. ز هر طرف شود کشته سود اسلام است. اللهم اشغل الظالمین بالظالمین (خدایا ظالمین را به ظالمین مشغول کن)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر اسرائیل و حامیانش
تمام این اتفاقات به نفع اسراییل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
افسانه شکست ناپذیری اربابت شکست حالا هی بگو به نفعش شد یا نقشه خودش بود و این حرفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مرگ بر اسرائیل جنایت پیشه
مرگ بر رژیم کودک کش
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کاملا به نفعش شد و تمام مردم جهان فهمیدند که اسرائیل پوشالی است و بد شکست اطلاعاتی خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
عه؟ جددی؟
لعنت به اسراییل
یهودیان می توانند در فلسطین زندگی کنند اما مدیریت فلسطین باید در دست مسلمانها و مسیحیان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در اینگونه نظرهاست که معلوم میشه مثبت و منفی دیگر کافی نیست و باید نظردهی بر اساس ایموجی را اضافه کنید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خسته نباشی رفیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نه دادا همه یهودیان باید سقط بشن یا از اسرائیل برن
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در قرآن نوشته که قوم یهود به دستور خداوند در زمان موسی به آنجا کوچ داده شدن. شما حتی به قرآن هم اعتقاد نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بله کوچ داده شدند و مرتکب جنایت‌های زیادی شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اون قوم یهودی که در قرآن آمده مال زمان حضرت موسی بوده که قوم یعود واقعی و درستکار در زمان عیسی مسیحی و در زمان اسلام مسلمان شدند و آنها که باقی ماندند در واقع بنوعی کافر هستند و کافر به این معنی که از دستورات خدا بعد حضرت مسیح و حضرت محمد سرپیچی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۴۱
کافران یه تیکه از قرآن رو کپی میکنن که یه حرفی زده باشن

بقیه اون سوره رو هم بخون اگر جرات داشتی بیا بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
لابد چون فلسطین در سال ۱۶ هجری یعنی بیش از ۱۴۰۰ سال پیش توسط اعراب غصب شد؛ الان مدیریت دست مسلمین باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۴:۵۸
نه دادا اینا همش مال ایران بوده
همش واس ماس
کار حماس خودکشی محض بود و ثابت کرد که ماهیت یک سازمان آزادیبخش را به هیچ وجه نداشته است. ثابت کرد که اگر بتواند به راحتی دست به کشتار می‌زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیلیان باید بمیرند یا فرار کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از سوز تو معلومه که کارش درست بوده و دقیقا به هدف زده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دم حماس گرم که به شما سرمایه های اسرائیل در ایران سوزش داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
|۱۱:۰۴
کشتن زنان و کودکان ، هدف حماس بوده ؟؟؟؟
اوف بر هر تفکر رادیکال ، خشونت آمیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مشخص است ما حرف همدیگر را نمی فهمیم این بنده خدا می گه که حماس نباید بی گدار به آب می زند آنوقت یک عده صحبت از سوزش می کنند
برادر من میگه حماس باعث شد اسرائیل وحشی و غزه را با خاک یکسان کنه اول منظورش را بفهم و بعد نظر و صحبت سوزش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بالاخره نفمیدیم شما نگران کشته شدن اسرائیلی ها هستید یا نگران کشته شدن مردم غزه؟

اگر نگران اسرائیل هستید باید بدانید دفعه بعد بدتر کشته خواهند شد

اگه نگران غزه هستید بدانید 70 ساله که اونا با زن و بچه هاشون بصورت خانوادگی دارن قتل عام میشن و این یعنی مردم بی پناه خونشون به جوش میاد و اسرائیلیان را خواهند کشت

پس در هر صورت اسرائیل نابود است

دو میلیون فقط در غزه هستند بقیه رو یادتون رفت

حماس فقط یکی از چند گروه فلسطین هست و در این حمله بقیه هم همراهی کردن

حتی بدون حماس هم مردم فلسطین دست از انتقام نخواهند کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
برادر
مسلمان چه بکشد و چه کشته شود به هرحال پیروز است ولی کافر در هر دو صورت شکست خورده و بازنده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ببین اپارتاید دوست
در قبال آپارتاید مبارزه هم هست و تا مبارزه شکل نگیرد آن آپارتاید پیشروی می کند و به همین دلیل مبارزه اولیه با سنگ و شعار بود اما الان با ریشه دواندن کار به جایی رسیده که سرزمین اشغالی خالی از سکنه می شود و هر مرحله به مرحله بیشتر
خطاب به آخری کار اسرائیل در قبال کشتار مردم غزه و ویرانی چیز تازه ای نیست
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از نظر شما صهیونیسم عزیز کشتار است از نظر انسانی دفاع مشروع است در خانه ی خودشان
عزیزانی که دنبال شهادت بودن بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ما هستیم!!
و اگر جمهوری اسلامی اقدامی نکند راسا اقدام خواهیم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس 11:04 پاشو همین الان برو چرا معطلی ؟
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
وظیفه اونها فقط مباره با بی حجابیه
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
جنگ آنجا جنگ با بدی با بدی است . شهادتی در کار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اگر همین افرادی که تو آنها را مسخره می کنی نبودند تو الان اینجا نبودی که این نظرات مسخره را بنویسی و یک عده نادان نظر مثبت برای تو بگزارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مسلمان چه بکشد و چه کشته شود به هرحال پیروز است ولی کافر در هر دو صورت شکست خورده و بازنده است
اگر اسراییل داره غزه رو بمباران وحشتناک میکنه پس چرا آمار کشته های اسراییلی هی داره زیاد تر میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اینها معمولا کشته های دسته جمعی روز اول هستند که به مرور و با ورود ارتش اسراییل به شهرکها پیدا میشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چون مقاومت دست و پا بسته نیست و پاسخ می دهد.
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این بازی اسراییل هست تا مظلوم نمایی کنه تا بعدا با کمک جامعه جهانی خدمت حماس برسه . دو هفته صبر کنید و ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مظلوم نمایی که همیشه می کند و دوستانش همراه ولی با بستن آب حتی این خنثی شده
می گویند قاتل به صحنه قتل باز می گردد صهیونیست‌ها به خیال خودشان مسیح را کشتند آنها بعد از قرنها دوباره در فلسطین به صحنه قتل بازگشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تنهاچیزی که درصحنت یافت نمیشودمسیح وپیروانش هستند که دراین حنگ طرفداراسرائیل هستند درضمن اشتباه نکن که آنها ازهیجکدام خوششان نمیآید ولی باصحنه هائی که درروز اول بنمایش درآمدبطرف اسرائیلی ها چرخیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اشتباه نکن در بین مقامات مسیحی تعداد زیادی ضد یهود وجود دارد اما آنها از ترس متهم نشدن به نازیسم عقاید خود را مخفی می کنند. بلاخره روزی قدرت و نفوذ آنها را خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چندین سال هست هشدار داده می شود سرزمینشان را ترک کنند ترک نشود همین هست و کسب هم برای این نسل کش دل نمی سوزاند الی وطن فروشان ایرانی و به همراه سران غرب
حماس فکرش هم نمیکرد که اسراییل رو سرش اینجوری آوار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بحماس خیلی بهتر از ما میدونست چه چیزی در انتظارش بوده. واقعا شجاعت زیادی میخواد همچین حرکتی
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این رو بچه کوچیک هم میفهمه که تا صهیونیسم زنده است آدم بی گناه میکشه و حماس حساب این موارد رو هم کرده شما فکر کنم تو این دنیا نیستی و نمی دونی که صهیونیست ها همین جوری سالی چند بار غزه رو شخم می زنند پس باید از خودشان دفاع کنند
کشته ها زیاد شد خوشحالی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
قصاص خوشحالی دارد، چرا که در قصاص حیات است. با مرگ جنایتکاران زمین پذیرای حیات بنی آدم می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مسلمان چه بکشد و چه کشته شود به هرحال پیروز است ولی کافر در هر دو صورت شکست خورده و بازنده است
دیر یا زود اسقاطیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اگه قراره حق به حقدار برسه، ، اینو بدون بیت المقدس در صدر اسلام، ۶ ماه محاصره شد توسط مسلمسن و نهایتا تسلیم شدن و بیت المقدس غصب شد ...هی میان میگن بیت المقدس ۷۰ سال پیش لغو شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
سالهاست که رویای نابودی اسراییل را در سر می پرورانید اما متاسفانه یا خوشبختانه، واقعیت دقیقا در جهت عکس رویای شما به پیش می رود
حمله ناگهانی وبدون دلیل خاص نظامی حماس که 99 درصد آسیب هایش به افرادواماکن غیرنظامی اسرائیل رسید باعث شد: 1. اسرائیل که ماهها بود دچاربحران شدید داخلی شده بودجناحهایش باهم متحد شوند 2.حملات کور وبیهدف حماس باعث بدنامی بیشتر این گروه ولوث شدن مبارزه مردم فلسطین در راستای احقاق حقوق خودشد. 3. مردم غزه (بیش از 1/5 میلیون) آواره بدون آب وبرق وغذا و...وکلا زندگی روزمره شان مختل شد.4.هیچ دستاورد نظامی سیاسی ژئوپلتیکی نصیب فلسطینی ها نشد و..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
افرین نظر خوبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
زمان انتقام آدم فکر دو دوتا چهارتا نیست دلشون که خنک شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
70 سال ایستادند و کشته دادند آن انعال مودرد پسند تو جنایت پیشه بود؟!!
هفتاد سال قوم بنی سامری خون بنی آدم را در فلسطین ریخته تو خفه بودی، حالا شدی تحلیلگر؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تحلیل آبکی از نوع سعودی اینترنشنال . هیمنه اسرائیل از بین رفت
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بدون دلیل نبود پوتین برای انحراف افکار عمومی از تجاوز روسیه به اوکراین و جلوگیری از رابطه اعراب و اسراییل و بالا بردن قیمت نفت دستور داد این کار رو انجام بدن
تعداد شهدای غزه یواش یواش داره پیشی می گیره از کشته شدگان اسرائیلی . ببنیم کی بازی رو می بره !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
طبق روال همیشه حداقل باید10 برابر باشه یعنی منتظر عدد بیش از 10000 فلسطینی بیچاره باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حق پیروز است و جنایتکاران صهیونیست مجازات می شوند و به عذاب دردناک گرفتار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از کثیفی اسرائیله که دارن بچه هارو هم میکشه که امارش کمتر از امار تلفات خودش نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل سالی 10000 فلسطینی را میکشد
این اولین بار بود که اسرائیل کودک کش تلفات داد و جای سوختگیش تا ابد میمونه
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۰۱
اصلا بگو سالی یک میلیون می کشه کی به کیه دروغ که مالیات نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۰۱
خوب تو هم بگو فلسطینی ها اسرائیل را غصب کردند و مردم بیگناه و معصوم اسراعععیل را هلاک کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
همیشه هلاکت صهیونیستی ا به 100 منفی بود اما الان با چیری روبرو شدن که سابقه نداشته و فشار خروج چند برابر برای بازگشت به همان جایی که آمدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مسلمان چه بکشد و چه کشته شود به هرحال پیروز است ولی کافر در هر دو صورت شکست خورده و بازنده است
واقعا دنیا عجیب اسرائیل اومد غصب کرده زندان درست کرده همه پشتشن فقط بخاطر رسانه
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چه زندانیه که آب و برق و سوخت و دارو و اینترنت و غذاشون رو می داد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۴۸
اونو اسرائیل نداد آلبانی جان به کمک ملت های دنیا و فشار مردم مسلمان مجبور شدن بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آی آیپی سوئدی بیا من ببرمت زندانی مثل اوین هم آب داره هم برق و هم سوخت و هم دارو و هم اینترنت و غذا- ... اگر رو حرفت نایستی و منافقانه دمت را پایین بکشی و فرار کنی
تابی تیترهایت بسیارعجیب است. حماس هزاران موشک سر مردم اسرائیل ریخته انتظار دارین اسرائیل بشیند نگاه کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل جنایت کار باید از صحنه روزگار محو شود!
یکی از خودفروخته ها و مزدوران رسانه ای قوم لجوج بنی سامری اسم این عملیات را ترقه بازی می گذارید و دیگری 5 هزار خمپاری بر سر پایگاه های صهیونیست را ریختن هزاران موشک بر سر مردم ... می نامد!
کدام دروغتان را باور کنیم؟؟؟؟
مرگ بر اسرائیل و مرگ بر خاک فروش و خون فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خوب ناراحتی تو برو با نتانیابو در اسقااطیل همراهی کن ببین آخرش چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناراحت شدی صهیونیست ها به درک رفتن
بالاخره حماس با سر بریدن کودکان موفق شد تیغ رومی را به دست زنگی مست برساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چقدر چرت میگید ما که ندیدیم حماس به بچه آسیب زده باشه اما تا دلت بخواد دیدیم اسراییل بچه هارو زیر آوار گرفتار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل امروز 5000 کودک نوزاد فلسطینی را سر برید
جلادش هم همین بالاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دروغ گفتن رو از شبکه های معاند مثل سعودی اینترنشنال و منوتو و بی بی سی و .... یاد گرفتی ؟
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۰۳
کنتور که نداره همین جور بباف دروغ گویی شیوه مرسوم شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۱:۰۳
مهم اینه که عقلت در حدی کامل نشده که منظورو بگیری
ببرو مشقاتو بنویس تا رشد کنی
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
سلام بر شما صهیونیست عزیز
سرکرده حماس (اسمعیل هنیه) چرا مثل حسن لبنانی رفته قایم شده؟ همانطورکه حسن لبنانی حتی درمحاصره محافظانش درانظار ظاهر نمیشود این هم که مثل اون از ویدئو کنفرانس سخنرانی میکنه فلسطینی هارو به کشتن میده ولی خودش معلوم نیست کدوم پناهگاهی مخفی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
معلومه از سرمایه های صهیونیست ها در ایران هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
توی پناهگاه نیست
توی بهترین هتل قطر داره روزگار میگذرونه و دلارهای اهدایی رو قسمت میکنه
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چقدر فرق هست بین اینان و زلنسکی
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هر وقت ارباب تو جرات کرد آن وقت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یک رهبر باید زنده بمونه تا بتونه مردمو هدایت کنه وگرنه فلسطین خیلی زودتر از اینا نابود میشد

مردم اگر رهبرشون رو قبول نداشته باشن نمیتونن با تعداد بالا بریزن از صهیونیستای تا دندان مسلخ تلفات بگیرن

جالبه که چند تا پایگاه کامل نابود شده
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
رهبران مسلمین و پیغمبر و علی ع می رفتن جنگ و آرزوی شهادت داشتن و دفاع می کردن، ولی این افرادی گفتی با ویدیو کنفرانس لفاظی می کنن، ولی پاش که بیفته اصلا آفتابی نمی شن و زندگی قایم کی دارن
سران حماس و کسانی که در داخل ایران آرزوی شهادت داشتند الان بهترین زمانی هست که به آرزوی خودشان که شهادت می باشند برسند و در بهشت برین از نعمات الهی بره مند شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
رهبران درست است که اگر در میدان باشندکشته خواهندشد اما با جانشین پروری می توان به آرزوی شهادت رسید به نظرم الان وقت جانشین جوان برای آقایان هنیه و نصراله هست حیف است که موقعیت شهادت باشد و ما آن را لمس نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کسی از شما نخواسته که وارد میدان غزه بشی و بجنگی همین که حمایت کنی و معکوس فکر نکنی کافی است
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کسانی که خواستار محو اسراییل هستند اما در بین محافظان قایم می شوند یا در هتل های پنج ستاره قطر لمک داده اند نه مبارز
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
احسنت برادران که در میدان فلسطین جمع شدید وقت اعزام است جانان من بشنو بانگ چاووش
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
لطفاً رفتيد براي شهادت با خانواده برويد كه در بهشت تنها نمانيد
باید نفوذی را بین اون عزیزانی پیدا کنید که جشن و کشتن مهمانان را هدف اول برای شروع حمله پیشنهاد کردند.
روز اول جشن گرفتید و شیرینی دادید حالا باید حلوا بدهیم در اثر بی کفایتی مسئولان حماس ،غزه نابود شد امیدوارم مسئولان کشور درس بگیرند جنگ نتیجه اش ویرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شیرینی دادن برای خفت و شکست اسرائیل بود ربطی به حملات همیشگی اسرائیل نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
جنگ با دنیا و دشمن قلدر
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس خوشحال از خفت اسراییل، به یه سوال من جواب بده. دوتا گروه خونخوار و جنایتکار درحال نبرد و کشتار همدیگه به زشت ترین وجه ممکن هستن. تو به چه علت و بر مبنای کدوم منطقی طرفدار یک طرف از جنایتکارای این نبرد هستی؟
ه با قوم جنایتکار یهود باید مثل خودشان رفتار کرد مقابله به مثل اگر از روی جسد فلسطینی با ماشین رد میشنه و خنده میکنند ویا کودک فلسطینی آتش میزنند باید همان کار ها را کرد اینطوری بازدارندگی شاید ایجاد بکنه این قوم خیلی کثیف تر از این ها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دذروغ پردازی ها و مظلوم نمایی ها شروع شد شما که دیروز برای سر بریدن کودکان اسراییل یشیرینی پخش می کردید حالا از ترس جازدید و گفتید ما نقشی نداشتیم
این جنگ است
سرزمین فلسطین با زور اسلحه اشغال شد و فقط با زور و اسلحه به صاحبانش یعنی فلسطینیان باز میگردد
دو طرف در حال زورآزمایی هستند
و احسنت بر فلسطینیان که کار را یکسره خواهند کرد
اسراییلیها زبان زور را میفهمند
و اسراییل هر کاری کند هر کاری ...محکوم به شکست است
آبروی اسراییل به کل به فنا رفت
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
درود بر شما انسان آزاد اندیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تو که فلسطینی نیستی، پس یا بشین سرِ جات، یا اسلحه به دست بگیر و بجای شعار دادن، برو با اسراییلی ها بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حیف از این اسم نیک "افشین" که برای خودت انتخاب کردی
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
پس یعنی قرار نیست چند روز دیگه تمام اخبار بشه مظلومیت فلسطینی های بی دفاع و لزوم آتش بس سریع و پایان جنگ؟
ااسرائیل میخواد به هر نحوی کشته های طرف مقابل رو افزایش بده که امار تلفاتشون بیشتر از خودشون بشه این کار واقعا کثیفه دنبا افتاده دست شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کاری نداره عزیزم ، تو برای اینکه اعصابت آروم بشه، فرض کن جنگنده های اسراییل دارن تل آویو رو بمباران می کنند و تعداد آمار کشته های صهیونیست های غاصب، هر لحظه بالا و لالاتر میره
مترو پرند چی شد
هنوزم شیرینی میدن توی میدون فلسطین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تصميم گرفتند از اين به بعد خرما كه طبيعي هم هست بدهند ،شكر شيريني زياده و براي سلامتي مناسب نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اره بعدش هم تو غزه شریت شهادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
امروز حدادیان میاد میدان فلسطین برای عزاداری
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از امروز نان خامه اي مي دهند
اصبروا و صابروا...
---
امید و صبر داشته باشیم وعده تخلف ناپذیر راستین قرآنی خداوند قهار به انتقام از سران صهیونیستی ددمنش سرکش و پی روان و اربابان و نوکران از خدا بی خبرشان بی تردید ناگهان خواهد رسید و همه آنان را خواه با دستان مجاهدان راه حق و یا بگونه معجزه آسا غافلگیر و نابود خواهد کرد و به جایگاه آتشین ابدی فرعونها و نمرودها و شدادها و قارونهای طاغوت صفت خواهد فرستاد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تکبیر
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
درود بر شما انسان آزاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
وعده تخلف ناپذیر خداوند تعلق بی چون و چرای سرزمین مقدس به بنی اسرائیله
تا حالا فقط کشتار مردم بی دفاع و بدون گنبد اهنین
نگارنده ی عزیز شنبه چهار روزه تمام شده!! دو روزه دارن نوار غزه را با خاک یکسان میکنند و مدم مظلوم فلسطین شهید میشوند!!!و شما هنوز در شنبه گیر کدید!!! جنگ عواقب بسیار بدی دارد و تبلیغ ان بدتر!!!
بنيامين در يك هفته تبديل به قدرتمندترين رهبر يهود شد
كل احذاب و ارتش و امريكا و اروپا پشتشن
چقدر بايد به اروپايي ها ميگفت نا پول تو جيبي حماس و فلسطين قطع كنند
هه در يك حركت جذاب كل اروپا كمكش قطع كرد

حالا كي كيو محو كرد
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دوست عزیز چی میزنی بنیامین رو که خود صهیونیست ها گردن نمیگیرن برو ساقی تو عوض کن
کاش یه نفر برای من توضیح میداد علت حمایت ایران از فلسطین و لبنان چیه ؟ لطفا نگین حمایت از مظلوم چون مظلوم تو مملکت خومون کم نیست مثلا کولرهای یا روستا نشینان لب مرز یا کسانی که فرزند بیمار خاص دارن و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
راسیتش این یهودی ها آدم های خطرناک هستند اروپایی ها و آمریکایی ها این موضوع را فهمیدند و گفتند بفرستیمشون ناکجا آباد و او ناکجا آباد بغل ایران است و دوعوا سر این موضوع است
آره برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ساعت خواب!
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
چون اگر اسرائیل در مرز لبنان و سوریه و فلسطین متوقف نشود چند وقت دیکه داخل ایران خواهد بود هدف از ایجاد اسرائیل توسط غرب بر هم زدن امنیت غرب آسیا و عقب ماندگی این منطقه و چپاول منابع نفتی و بر هم زدن مسیر های ترانزیتی تا خودشان غربی ها ارباب جهان باشند
اگر به تارخچه یهود نگاه کنید این قوم همش دردسر بودن چون سرمایه دارند توی اروپا باعث درسر بودن انگیس این ها را جمع کرد فرستاد توی فلسطین حتی هیتلر که خودش هیودی بود قوم خودش خوب شناخت اینها را مینداخت توی کوره های آدم سوزی اینها خیلی جنایت کارند همین ارز دیجیتال و بورس هم اینها را انداختن شب حساب میکنی میلیاردری صبح میشی واجب زکات
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
احسنت به تو
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
همین فلسطین رو در زمان صدر اسلام غصب کردن و قبلش متعلق به مسیحیان بود
ما برای حزب الله با وجود مخالفت ها کلی هزینه کردیم که در زمانش وارد جنگ با اسرائیل شود الان وقتشه که حزب الله با تمام توان موشک های نقطه زن را به سمت فرودگاه ها و پایگاه های نظامی بفرسته که از قبل موقعیت آنها را بدست آورده تا حماس هم از راه زمینی حمله کنه و کرانه باختری هم اوضاع را بدست بگیره
و سوریه هم جواب اون موشک هایی را که اسرائیل به سمت سوریه زده بده
و روسیه هم به جبهه غرب به خاطر اکراین یک گوشمالی بدهد
و عراق هم قول داده که اگر آمریکا دخالت کنه پایگاه هایش زده می شه

اگر در طوفان الاقصی چنین پیشبینی صورت نگرفته لذا کار اشتباهی بوده و هوشمندانه نبوده

متاسفانه هر کس به تنهایی اقدام می کنه در حالی که غربی ها از قبل باهم همانگ می شوند و اقدام می کنند
یا یک کاری را نکنید یا اگر کردید درست و حساب شده و هماهنگ باشه و باهم تصمیم بگیرید

علت اصلی موفقیت اسرائیل در همین تنهایی کار کردن گروه ها بوده و نقطه ضعف مقاومت هم در همین موضوع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
با تهدید آمریکا که گفت اگر طرف دیگری با اسراییل وارد جنگ بشه اون هم وارد میشه همه جا زدن


حزب الله یا بقیه اگر وارد بشن باید مستقیم با آمریکا بجنگن ! که قطعا ظرفیتش رو ندارن
پس فقط نشستن و تماشا میکنن . فقط روزی چند تا خمپاره هم میزنن به خاک اسراییل که یه کاری کرده باشن
مظلوم کشی همیشه محکومه ولی چرا اونایی که از کشته های اسراییل حمایت میکنن و حملات فلسطینیا رو وحشیانه میدونن الان بیدار شدن؟ آیا تا حالا با جنایت ها و وحشی گری های اسراییلی ها و امریکایی ها هم ناراحت میشدن؟ یا بوق و کرنای اسراییلی ها قوی تره و آدمهای ظاهر بین رو بیشتر تحت تاثیر قرار میده
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
درود بر شرف شما انسان آزاده
دوستانی که از حماس و کارش دفاع میکنند هیچ حرفی در مورد 950 کشته فلسطینی که حتما بیشتر خواهد شد نمی زنند دو حالت بیشتر نداره یا خواسته بوده یا ناخواسته...اگر خواسته و به میل خودشان بوده خب جای حرفی نیست و تا اخرش باید به پاش هزینه بدند ولی اگر ناخواسته بوده که دیگه مقصر اسراییل نیست..پایان این جنگ خفت و خواری و ذلیل شدن حماس .....غزه برای مدت طولانی اشغال خواهد شد همانظوری که اسراییل به مصر اطلاع داده برای چندین ماه غزه کاملا تسخیر حواهد شد ..بعد پاکسازی مشکوکین به عضو در حماس و شخم زدن کامل غزه انجا را به چند اردودگاه تحت حفاظت اسراییل تبدیل خواهد شد..خواهید دید سران حماس حتی هنینه به نوبت ترور خواهند شد..متاسفانه از تمامی این ماجرا هیچ نفعی به مسلمانان نخواهد رسید...من به عنوان یک انسان چه در گذشته و یا حال و اینده از کشته شدن انسان به هر دلیلی که میتوانست با فکر و اندیشه جلوی خون ریزی را گرفت متاسفم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دستم خورد منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نتانیاهو زود تر از هنیه کشته می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند همان طور که در این ۷ دهه هیچ غلطی انجام نداد مگر ملت های مسلمان برگ چغندر هستند که اسرائیل این گونه کند بدون توجه به حاکمیت هایشان بر علیه اسرائیل قیام آخر الزمانی به راه خواهند انداخت و طومارشان را به زباله دان تاریخ می اندازند. امروز از مظلوم دفاع کن، دفاع از ظالم آن را در ادامه ظلمش گستاخ تر می کند با وجدان خودت معامله کن و کامنت بگذار.
هرکس باد بکارد طوفان درو میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اسرائیل از باد بدتر کاشت، آپارتاید خاورمیانه ایجاد کرد، هولوکاست نو آفرید، کودک کشی را رها کرده روی به کودک سوزی آورده و از بمب فسفری استفاده می کند و مسجد و مدرسه را ویران می کند و پزشک و امدادگر را می کشد و با این اقدامات
وحشیانه در آینده نزدیک نه تنها مورد انتقاد همین قدرت های
استکباری (آمریکا و انگلیس) که امروز در کنارشان قرار گرفته اند هم قرار خواهد گرفت و چه بسا مورد خشم و غضب الهی قرار
بگیرد و بشر باید بترسد از زمانی که مورد خشم الهی قرار بگیرد که دیگر فریاد رسی نخواهد داشت.
اسراییل یان بنده شیطان هستند همه انسانهای ازاده در دنیا این را بخوبی درک کرده اند و محکوم می کنند اما این فارسی نویسان از البانی یا صهیونیست شیطان پرست زیر این عنوان ‌چقدر تکراری می نویسند عمده قدرت شیطان در همین مدیاست که همع تن پرستان را در لشکرش جمع کرده و با هزار توجیه بی معنی اسراییل را محق می دانند شماها انقدر پست و از دایره انسانیت دور شده اید که فرق بین ااسراییل تا دندان مسلح و حتی دارای بمب اتم که بایدن گفت را با دو میلیون انسان محاصره شده بدون اب و برق در یک زندان بی سقف که هر لحظه با هواپیماهای F35 بمباران می شوند و در صحنه ایی مثل کربلای امروز با دشمنانی بدتر از یزید و شمر را یکسان مقایسه می کنید . راکتهای کوچک حماس و بمبهای فسفری اسراییل . حتی پدافند هوایی ندارند .اما جهود ترسو فقط از بالا می تواند بمب روی کودکان و مردم بی گناه بریزد توان رویارویی رو در رو ندارد همه قوانین جنگ و حقوق بشر اینجا نقض می شود چون به مدد پولهای کثیف لابی اسراییل و غرب وحشی سوگلی شیطان در معرض تهدید قرار گرفته ننگ و نفرت بر حامیان اسراییل که بدروغ برای مردن سگی جیغ و داد می کنند اما هزاران انسان اگر بمیرد خوشحالند بمیرید از غیض تان
این دوروریی بعضی ها که 70 سال کشتار را ندیدند ولی تا فلسطینی ها بخواهند دفاع کنند میشود خشونت. اشکالی ندارد شما این حجم بمب و سلاح بدهید به فلسطینی ها با یک دهم آنها با شما مقابله به مثل میکنند وش ما بدون خشونت با سنگ دفاع کنید. ننگ بر کسانی که از اسراییل غاصب در اینجا حمایت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
همین هایی که ۷۰ سال کشتار را ندیدند (منظور آمریکا و تروئیکای اروپایی که دفاع بی خود از رژیمی غاصب می کنند) اگر یک قطره خون از دماغ خودشان بچکد چنان جار و جنجالی به پا می اندازند که گوش عالم و آدم کر می شود.
حماس توی این حمله دچار چند اشتباه وحشتناک شد

اول اینکه کشتار دسته جمعی و وحشیانه ای رو انجام داد که توسط دنیا محکوم شد و اسراییل رو در موقعیت مظلوم قرار داد
دوم اینکه فکر کرد وقتی اسیر میگیره اسراییل هیچ حمله ای قرار نیست بکنه و مستقیم وارد مذاکره میشه
سوم اینکه فکر کرد وقتی درگیری شدید و حیاتی بشه بقیه طرف ها قراره وارد بشن ولی با تهدید آمریکا همشون جا زدن

الان خودش مونده و یه وجهه ی بین المللی خراب که ترمیم ناپذیر هست و اسراییل خشمگین که تا خون آخرین نفرات حماس رو به زمین نریزه آرام نخواهد گرفت ...
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حماس هیچ انسان بی گناهی رو نکشته بلکه این تو هستی که دچار کج فهمی شدی و در تور مظلوم نمایی صهیونیست های مکار افتادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اول اینکه حماس در برابر ۱۶ سال محاصره غیر قانونی غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل دفاع کرد که کار درستی بود.
دوم اینکه حماس یک تشکل سیاسی هم است و همه این ها را می داند و دوم اینکه ای که گفتی واقعا مزخرف بود.
سوم این که حماس و گروه های مقاومت در این ۷۰ سال هم بارها و بارها در برابر جنایت رژیم غاصب اسرائیل مردانه و یک تنه ایستاده اند و از هیچ کسی به جزء خدای واحد انتظار کمک نداشته و خداوند هم پشت و پناه مظلوم است.
الان هم نتانیاهو مانده و این سوال که چطور اراده انسان های آزاده می تواند طوفان به پا کند و هر کنبد آهنینی را در هم بکوبد و قدرت پوشالی آنها را فرو ریزد و اگر آدم عاقلی باشد بهتر است به جای این بیدادگری ها که در آینده برایش بسیار گران تمام خواهد شد به قوانین بین الملل برگردد، شهرک سازی های غیر قانونی را متوقف کند، به حریم مسجد الاقصی تجاوز نکند و به
تشکیل دولت مستقل فلسطینی رضایت دهد هر چند که انتظار عقل داشتن از آدم روانی که چندین هزار پرونده پزشکی دارد بعید است ولی اگر بخواهد به رویه قبلی ادامه دهد بداند که نه یکباره بلکه صد باره به لانه شیطانی آن ها حمله خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس 12:58
شما در چه دین و آیین و قاموسی هستی که بچه ها هم از نظرت گناهکار و مستحق کشته شدن هستن ؟!
یعنی گروهها و افراد تحت حماییتتون هز جنایتی بکنن از نظر شما در راستای دین و خدا و پیغمبر هست ؟!
سه روز پیش که همه اینجا جشن گرفته بودن گفتم اینکار خودکشی حماس بود رفقا دیس دادن حالا بفرمایید
هیچکس هم که گردم نمیگیره
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تو اگر کسی وارد خونت بشه و مادر و خواهرت رو بکشه و تجاوز کنه و در برابر او دفاع نکنی انسان نیستی حتی حیوان هم نیستی تو هیچی نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
صبر داشته باش هنوز زود است برای قضاوت، چند ماه صبر داشته باشی خواهی دید چطور غزه جان بگیرد و پس از چند سال دولت مستقل فلسطینی به مرکزیت قدس شریف تشکیل شود و دست و پا زدن های اسرائیل هم فایده ای نخواهد داشت و آن گاه این کامنت برایت به یادگار می ماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناصر عصبی نشو اسرائیل هم داره به توصیه تو عمل می کنه
حالا که مقدمات نابودی اسراییل و محو شدن تل آویو و حیفا از نفشه زمین داره. رقم میخوره. آقاااااایان میگن ما در این درگیری نفشی نداریم مثل اینکه. حماس هم. داره. نیروهاش رو کاملا از دست میده و آقای. هنیه هم در قطر. میوه گذاشته جلوش و از تلویزیون داره. تماشای نابودی غزه را نظاره میکنه. واقعا جای تاسف هست که آرامش و امنیت چندملیون رو با نابخردی و از روی تحوش به بازی بگیری الان جوابگوی این همه آوارگی. کی هست بنظرم هنوز دیر نشده. دستان صلح جهانی را پس نزنید. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شرمنده پس از 75 سال نسل کشی و اشغال و محاصره و... فلسطینیها جسارت کردند واکنش نشون دادند. ان شاء الله دوره های عالی ذلیل بودن رو سریع براشون برگزار کنید و بعد هم خورد خورد خودشون بمیرن برای کسی ناراحتی ایجاد نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حالا که صهیونیستها تمام بمب هایشان را بر سر غزه ریخته اند و انبارهایشان تهیست و روسیه هم در اکراین درگیر غرب است بهتر است تمام مردم فلسطین یکپارچه به صهیونیسته حمله کرده و دمار از روزگارشان درآورند و تمام کشورهای اسلامی و آزادی خواه هم متحد از فلسطینیان پشتیبانی کنند.
آمار تلفات، سن و جنس کشته شدگان و حتی انباش نیرو و تجهیزات اسرائیلی جنبه های کم اهمیت تر این درگیری است و صرفاً با اهداف عملیات روانی بازنشر می شود. این آمار و صحنه ها صرفاً با هدف تهییج احساساتِ طرفداران طرفین درگیر (افکار عمومی) بازنشر می شود و برای تصمیم گیرندگان سیاسی و فرماندهان نظامی اهمیت چندانی ندارد. (البته کنترل این تلفات و کاهش آن و مقابله به مثل با اقدامات حریف قطعاً در دستور کار قرار دارد ولی نفسِ اتفاقات و آمار آن فاقد اهمیت جدی است)

بُعد اصلی جنگ، جنگ اطلاعاتی است.
مساله اصلی اینجاست که هدف سلسله عملیات های نظامی اسرائیل (نابودی کامل حماس) در این جنگ دست یافتنی نیست.
شکست اطلاعاتی اسرائیل اینجاست که نمی داند چه نقطه ای را برای نابودی چه هدفی با چه تجهیزاتی بمباران کند و صرفاً بر اساس تجزیه و تحلیل داده های فنی به دست آمده از راکت های شلیک شده دارد دست به بمباران می زند. به این میگویند شکست اطلاعاتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اشتباه شما اینجاست که فکر میکنید اسراییل عجله داره و قراره تا دو روز دیگه جنگ رو تموم کنه

اسراییل غزه رو برای هفته ها کاملا محاصره میکنه و بمبارون میکنه در حدی که مقاومت و حماس برای مردم بی معنی بشه ! اونوقت روی زمین کار خودشو شروع میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اونجا سالهاست محاصرست، در جریانی که؟
خداوند پاسخ همه بر هم زنندگان آرامش و آسایش مردم بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
خداوند وعده نابودی اسرائیل را داده است
و تمام حمایت کنندگان از ظالم هلاک خواهند شد
ای کاش مردم ما حداقل به اندازه آمریکایی ها و اسرائیلی ها پایبند اعتقادات و وطنشان بودند
شما به آنها نگاه کنید که به خاطر اعتقادات و زمین چکار می کنند فقط اشتباه آنها این است که خوی تجاوز و وحشی گری و غصب کردن دارند
اما در کشور ما با کمترین نقصان آنرا بزرگ و تبدیل به مهاجرت نخبگان می کنند
در حالی که شبکه های اجتماعی ما کم هزینه و سرعت خوبی هم دارد می روند هزینه می کنند تا از شبکه های خارجی استفاده کنند و به نوعی استفاده از آنرا روشنفکری می دانند
در حالی که روشنفکری به این چیز ها نیست به انتقاد و نظر مخالف دادن و به حمایت از ابزارها و کارهای غربی ها نیست

من هم قبول دارم که شبکه های داخلی باید بهتر شوند و محدودیت های آنها هم کم شود اما نه اینکه کلا آنها را کنار بگزاریم و بگوییم فقط مرغ همسایه غاز است

بده اون نظر منفی رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شبکه های اجتماعی مون هم میشن مثل پراید و ساینا
مرگ ب روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
و مرگ تو اربابت
در برابر کار شجاعانه ای که حماس انجام داد

حرفهای ما پشم است
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
منظورت تجاوز به دخترها بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نه تجاوز به سربازای اسقاطیل
به کشورش حمله وحشیانه کردی و آدم های بیگناه به فجیع ترین وضع ممکن به قتل رساندی و بعد توقع دارید اسرائیل بیاد بوستان کند
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
سلام صهیونیست به زودی به درک واصل خواهی شد این وعده ی خداوند است
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناصر جان انشالله کی‌عازم غزه هستی برای جهاد. چرا فقط حرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما به دیدن شبکه های خارجی ادامه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کشورش؟ فلسطین کشور فلسطینان است
مرگ بر غاصبان جنایتکار
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کدوم کشور، بجای اینکه شب و روز پای ماهواره باشی که بهت خوراک اشتباه بدهند بعد تو مثل روشنفکرا بیای اینجا کامنت بزاری، برو تحقوق کن، کمتر از 8درص این اراضی رو یهودیان خریدن و بقیه را با جنگ و غصب گرفتند.حتی اگر همش رو هم خریده باشند که حق سرزمینی برایشان ایجاد نمیشود.ولی خب کلا تفکر کار سختی هست، آدم تابع باشه اونم تابع سر و صدای بلندتر راحتتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در قرآن گفته که این سرزمین تا قیامت به بنی اسرائیل بخشیده شده(وَ قُلْنَا مِن بَعْدِهِ لِبَنِی إِسْرَائِیلَ اسْکُنُواْ الأَرْضَ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الآخِرَةِ جِئْنَا بِکُمْ لَفِیفاً)(اسراء: 104) و بعد از آن به بنی اسرائیل گفتیم: «در این سرزمین [ مصر و شام ] ساکن شوید! امّا هنگامی که وعده آخرت فرا رسد ، همه شما را دسته جمعی ( به آن دادگاه عدل ) می آوریم»
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناصر وقتي مي روي غزه لطفاً خانواده خودت را هم ببر
زمین را به اتباع خارجی نباید فروخت, چون آینده را نمیشه پیش بینی کرد.( قابل توجه نمایندگان محترم و طرح سازمان ملی مهاجرت و مواد 23 و 24 آن)
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در یک کشور که حکومت داشته باشه و ساختار داشته باشه فروش زمین به خارجی ها مشکلی نداره مگه الان ایرانی ها در ترکیه خانه نمی خرند؟ فلسطین نه دولتی داشته نه کشور بوده نه حکومتی داشته بیابان بوده یهودی ها هم رفتند زمین ها را خریدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آیا #فلسطینی ها خودشون خونه هاشونو به #اسرائیل فروختند؟!

پاسخ: براساس آمار موجود که همگی در اسناد ملی فلسطین موجود بوده و این آمار از دفاتر رسمی ثبت به دست آمده، فلسطینیان با درک موقعیتی که برای آنها ایجاد شده بود، هرگز زمین های خود را به یهودیان نفروختند. تنها ۱.۸% زمین ها مستقیما توسط فلسطینی ها به صهیونیست ها فروخته شد. بقیه زمین هایی که از طریق فئودال ها، جریان ماسونی و یهودیان قدیمی ساکن فلسطین در اختیار صهیونیست ها قرار گرفت نیز شامل کمتر از ۷% کل فلسطین می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس 13:27 ایرانی ها در ترکیه به تعداد کم و با شرایط خاص زمین میخرندو درترکیه مثل همه کشورهای مهاجر پذیر, اتباع خارجی از ملیتها و کشورهای گوناگون هستند. ولی در ایران تقریبا همه اتباع از یک کشور و به تعداد بسیار زیاد هستند و اجازه خرید ملک و زمین به آنها خیانت به ایران و فاجعه در آینده برای ایران هست( طرح سازمان ملی مهاجرت مواد 23 و 24 )
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
فلسطین هیچوقت در طول تاریخ نه کشور بوده نه حکومت داشته بنابراین ادعای اشغال یک ادعای شاختگی و بی پایه است فلسطین با هیچ جنگی اشغال نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
ناشناس13:27 به نظرت 100سال قبل در فلسطین که تحت قیمومیت انگلیس بوده دفاتر اسناد رسمی بوده ؟این چرت و پرتها رو بنداز دور اگه مسلمونی باید به کلام خداوند گوش بدی که این سرزمین را بهقوم بنی اسرائیل داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
بنی اسرائیل خیلی وقته تموم شده
کل خاورمیانه متعلق به خاک ایرانه
نفربری که حزب ... منهدم کرد ظاهرا هدف مشقی بود و همانجا رها شده بود و هیچ شخصی و چیزی هم در آنجا نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
به چه نکته مهم و راهبردی اشاره کردی
بنظر من زنان و کودکان اسرائیلی گناه دارند و نباید کشته شوند اروپایی ها و آمریکا سریعا هواپیماهای مسافربری خودشان را در اختیار اسرائیل قرار دهند تا آنها را به محل امن در اروپا و آمریکا منتقل کنند
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
زرنگی؟؟؟ اینا 90درصدشون دو تابعیتی هستند و مهاجر، اولین پرواز همه پیچیدن رفتن، برا همین مثل کشور قهرمان اوکراین تمام مرزها رو بستن که مردم وطن پرستشون بروند جبهه و بجنگند.
یاد یکی از خطبه های مولی علی(ع) افتادم به این مضمون:
جنگ مثل شیر شتر است اولش شیرن ولی آخرش بسیار تلخ
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شماخودت آنجابودی وشنیدی یانقل قول میکنی که مشخص نیست ساخته کیست این نقل قولها ماراکشته یخدا هرچه دلمان بخواهد رابه این وآن نسبت میدهیم با نقل قولهای بی اساس وبی پایه وساختگی
اسماعیل حنیه باید در دادگا لاهر محاکمه شود که اینقدر خرابی و زن گود فلسطینی را به کشتن داد خودش جاش خوب است واقعا درد ناک است این شعله اتش جنگ و پایان ان مشخص نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تمام صهیونیستهای جنایتکار و جور پیشه باید محاکمه نظامی و مجازات شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تو برو اول اسرائیل رو محاکمه کن با اون همه کودک کشی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تو قطر نشسته ميگويد لنگش كن
چقدر خوبه انسان قبل از هر کاری به هزینه فایده آن فکر کنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
انسان فغکر می کنه اما مزدور فکر نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یه مثل هست که میگه دیوار باغ را خورد، کنایه از اینکه هزینه دیوار از کل ارزش باغ بیتشر شده/ بله چقدر خوبه آدم قبل از هر کاری فکر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آره واقعا عملیات خفنی بود معلومه خیلی روش کار شده بود، سوزشش تا سالها خواهد ماند
اسرائیل هم که همیشه روی غزه بمب میریخته
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۶:۳۵
از درک دهنی تو خارجه از کسانی بپرس که در عرض ۲۴ ساعت از تبریک گفتن و شیرینی پخش کردن به انکار حمایت از حماس پرداختن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
۱۹:۲۷
ما تا ابد شیرینی پخش میکنیم
در صورت لزوم هم آماده حمله هستیم
شما سرتون تو گوشیتون باشه
ای وای بر اسیری که از یاد رفته باشد
در دام مانده باشد صیاد رفته باشد
خون مردم بی گناه غزه گردن گروه حماسه.
اونها به جای ایجاد صلح جنگ رو شعله ور کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
همه غزه حماس هستند
خیلی جالبه!!
میگه فقط 150 تا اسیر شدند.
اینجا که اسرائیل میگه فقط 100 خارجی بودند. یعنی تمام سربازان اسیر شده و اسرائیلی ها 50 نفر اسیر شدند!!!؟
حالا چقدر احمقند اونایی که اینو باور کنن.
شاید هم خارجی ها را سر به نیست کنه و بگه حماس اونها را از بین برده
خوب عملیات نظامی بر علیه اسرائیل از شمال هم که آغاز شد حالا نوبت سوریه است
همه گردان های مقاومت در جهان آماده باشند
جنگ جهانی چهارم (ببخشید سوم) به فضل خدا شروع شد
روسیه هم در شمال الان وقتشه که وارد یک ضد حمله حسابی بر علیه اکراین (غرب) بشوند
آمریکا و اروپا هم اگر بخواد زیادی شکر بخوره باید قید پایگاه های نظامی اش را بزنه عراقی ها پای کار هستند پس بهتره ساکت بنشینه و اگر خواست کاری بکنه هواپیمای مسافربری تهیه کنه تا زنان و فرزندان بی گناه اسرائیلی بروند اروپا و آمریکا تا صدمه نبینند

عربستان و امارات و مصر هم بهتره نگران نباشند کار از سازش و ماسش گذشته همینکه چوب لای چرخ نکنند کار بزرگی کردند حداقل به همکیشان خودتان کمک کنید که آب و برقشان فراهم بشه

یا علی ببینم چکار می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هنوز جای انتقام قبلی درد میکنه.
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
جنش خوب بوده چنان جو گیر شدی که فکر می کنی فرمانده نیروهای مسلح روسیه، سوریه و خلاصه عراق و ترکیه هستی
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
باشه یک دم دیگه بگیری اسراییل محو شده !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
فشاری که به اسقاطیلی ها و آلبانی ها وارد شد ، حتی پس از خاک کردن غزه ، تا 1000 سال هم جای سوختگیش خوب نمیشه

اسرائیل هرگز حاضر نیست با حزب الله درگیر بشه چون دیگه تموم میشه

ناوهای امریکایی هم سیبل خیلی خوشکلی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
"یا علی ببینم چکار می کنید"
مرد حسابي گرفتي زير پتو كامنت ميزاري هي ميگي لنگش كن اگه درست ميگي و جگرشو داري پاشو خودت برو . راه شهادت هم كاملا بازه
تنبیه اساسی در انتظار عاملان وامران وتجهیز کنندگان این تحاجم است
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
تحاجم؟ چند کلاس سواد داری؟ نگو از این دانشگاه پولیا لیسانس هم گرفتی؟ آخه تحاجم، همین املاء تو نشان از فقر سوادی تو داره که حتی اگر 10تا کتاب خوانده بودی و اهل مطالعه بودی اینقدر ساده لوحانه طرف ظالم را نمیگرفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دادا ولش کن اکثر اینا بچه مدرسه ای هستن و چون همش سرشون تو گوشی از هفت دنیا آزادن بزار راحت باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نشناس 14:56 آخه مشکل اینه که اینا خیلی خودشون رو تحلیلگر و یک پا فیلسوف و مارتین هایدگر میدونن.
دیروز و امروز و فردای رژیم اسرائیل یکسان است چرا؟ چون اینان موجوداتی فسخ شده هستند که جزء خون و کشتار نمی بینند و مظلوم نمایی دروغین آن ها مجوزی برای کشتار بیشتر است.
فراموش نکنیم که اینان طی ۷۵ سال کودک کشی کردند، خانه های مردم بی گناه را بر سرشان آوار کردند، جنایت جنگی شتیلا خلق کردند، شهرک سازی غیر قانونی کردند، به حریم مسجد الاقصی بارها و بارها اهانت کردند و به هیچ جامعه بین المللی ای پاسخگو نبودند و جوانان آزاده فلسطینی در این ۷ دهه در برابر این تجاوزات بارها و بارها ایستادگی و از ناموس و خاک شان دفاع کردند و عملیات طوفان الاقصی پاسخی کوبنده به تجاوزات رژیم اسرائیل بود که نشان داد این اراده انسان های آزاده است که هر گنبد آهنینی را در هم خواهد کوبید و امروز دوباره این رژیم با چراغ سبز و حمایت آمریکا به مردم بی گناه غزه حمله برد، بیمارستان و درمانگاه و مدرسه و مسجد را ویران کرد، از بمب فسفری استفاده کرد، نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر را آواره کرده و لکه ننگی دیگر بر سیاهه تاریخ این رژیم جنایتکار نگاشته شد و نشان داد که مقامات این رژیم آدم بشو نیستند ولی این رژیم غاصب اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد باید بداند که طوفان الاقصی های شدیدتری در انتظارش است، غزه نابود شدنی نیست، غزه در این ۷ دهه ظلم و بیداد هم زنده ماند و زنده خواهد ماند تا پرچم حق و عدالت پابرجا بماند و این رژیم اسرائیل است که با تمام ابهت ساختگی ای که توسط استعمار آمریکا سرهم کرده رفتنی است چون باطل است و باطل رفتنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
فراموش نکن ۷۵ سال اسراییل آدم کشته مرد باش و همین امروز برو فلسطین براشون بجنگ اینجا رجز خوانی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اوکراینی از ارباب دلقکت زپرتسکی چ خبر؟ هنوز نفرستادتت جنگ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هر موقع فرق بین فسخ و مسخ رو فهمیدی از این کلمات استفاده کن مسجدالاقصی هیچ قداستی برای حداقل شیعیان نباید داشته باشد چرا که توسط مروان بن عبدالملک اموی برای پایین آوردن جایگاه کعبه ساخته شده زیاده خواهی اعراب و توهم قدرتشان باعث شد به طرح دوکشور مستقل راضی نشوند و جنگ راه بیندازند که در نهایت نه تنها توفیقی نداشتند بلکه الان آرزویشان همان طرح است
اونهایی که زیر چادر ننشون برای فلسطین گلو می دریدن راه برای شهادت و نابودی اسراییل باز شده بفرما میدان جنگ .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اول تو جاسوس خود فروخته را ازخانه و هستی بیرون می کنیم بعد برای اجرای عدالت به جنگ جنایتکاران صهیونیست می رویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۳:۴۹
عجب بهانه ای آوردی برای نرفتن به جنگ! اتفاقا در 8 سال دفاع مقدس هم خیلی ها به همین بهانه دشمن داخلی از جنگ فرار کردن

شماها اهل جنگ و شهادت نیستین و فقط ادعا میکنید و از این ادعا کسب درامد میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آخ آخ رگ گردن بچه آلبانیا زد بیرون

نترس بابام جان بیا با هم میریم تو برو اسرائیل
حماس کودکان اسراییلی را سر بریده وآتش زده
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در اشتباه بودن نوع عملیات حماس شکی نیست و این قتل غیرنظامیان اشتباه بزرگی بود
ولی ماجرای آتش زدن و سر بردین کودکان کاملا دروغ و حربه رسانه های اسرائیلی بوده.
در مصاحبه روز گذشته سخنگوی ارتش اسرائیل به وضوح این ماجرا رد شد و میگه هیچ مدرک و شاهدی برای این ادعا وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
البته اونا هنوز کاری نکردن ولی لازم باشه من انجام میدم
تاوان بازی های سیاسی سران جهان رو مردم عادی و بی گناه در هر دو طرف میدن بیخود با هم درگیر نشید
اگر بحث جنایت باشد ما باید الان با تمام قفقاز و روسیه اشغالگر میجنگیدیم برای از دست دادن اون مناطق ولی بجای آن با همزیستی مسالمت آمیز همه چی حل شده و داریم با صلح زندگی میکنیم بعضی وقتها روشهای دیگری نیز برای بدست آوردن حقوق بجز جنگ هم وجود داره
برای حل مسئله اسرائیل بافلسطینینان باید بگردند و کدخدارابیابند وبااووارد جنگ یاسازش شوند جنگهای نیابتی راه حل نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شاید یکی به تو گفت بیفت تو چاه تو باید خودتو پرت کنی تو چاه؟
صهیونیستهای جانی دارند آدم می کشند و تخریب تمدن می کنند بعد ما بریم دنبال نخود سیاه؟! کجا؟!!!
اولا اینا که هی کافر کافر می گن فک کنم معنی کافر رو هنوز نمی دونن چیه تشریف ببرن اول راهنمایی یادبگیرن کافر به کی میگن . همین ها که شیرینی پخش می کردن دو روز دیگه یه حرکتی میزنن که حالا ملت ایران رو نابود می کنن حتما بعدش هم میگن شهید راه مظلومیت یا شهید راه تنهایی و ... کاری نداره که . بابا اگه ما دلمون نخواد شهید شیم باید کی رو ببینیم
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نترس امثال تو در طول تاریخ با تعظیم در برابر و ظالم و در اختیار قرار دادن همه چیزشان در دستان آنها، از مال تا ناموس، توانسته اند زندگی توام با خاری خود رو ادامه دهند و گاها اگر خوب دم تکان دهند تکه استخوانی هم نسیبشان میشود. شهادت قسمت هرکسی نمیشه، بعضی سقط میشن این وسط.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بالاخره کافری یا مسلمان و میخای شهید بشی؟ خودتم نفهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
زمان جنگ هم افرادی بودن تو خونه قایم میشدن که جبهه نرن
این که ناراحتی نداره خوشکلم
الان باید چه کار کنیم شیرینی پخش کنیم یا اسرائیل در راهپیمایی محکوم کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هر دو را باهم انجام می دیم
دوستان جمعه زمان جهاد است کیا حاضرند و جمعه به اسرائیل حمله میکنند. حماس دستور جهاد داده. آیا غونخایی که شیرینی پخش میکردن جمعه در غزه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حتمااااااااااا . روز جمعه تو همين خيابوناي شهراي خودمون خوووب دادو بيداد و تظاهرات راه ميندازن حالا ببين چقدرم پرطمطراق. علم فراوون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
راه از اینطرف باز باشه، جان من فدای عدالت الهی
مرگ بر اسرائیلی های جنایتکار
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
هیچکدامشون اصل جنگ نیستند کسی که دادو قال میکنه اهل عمل نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خیر شیرینی پخش کن ها فقط جلوی کارگر و بازنشسته و دانشجو و دانش آموز شیر هستند در برابر ارتش اسراییل از دو هزار کیلومتری هم می ترسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۵:۰۰
اتفاقا ترسو تر از جماعت غربی و غرب دوست وجود نداره
گنده هشون امریکا بود که سربازاشون تو ایران خودشونو خیس میکردن
چند تا از این فیلمای رفقات تو اسرائیل هم ببین بد نیست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
سانديس مي دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نه فقط رانی
عده ای از عزیزان فارسی زبان نگران اسرائیلند، نظری ندارم چون نه منطق و دلیل برایشان کارساز است نه دشنام و ناسزایی میتوان به آنها داد چون دشنام و ناسزا هم تا حدی برای خود احترام قائلند و نمیخوام بی احترامی کنم.
عده ای دیگر از عزیزان فارسی زبان نگران فلسطینیانند و نتیجه گرفته اند که حماس نباید این کار را میکرد. حماس از دل مردم فلسطین است و در هنگام هزینه دادن برای نبرد خودش از سایرین جلوتر است. قرنهاست بشر با موضوع زندگی با ذلت یا مرگ با عزت مواجه است، امروز دفعه اول نیست، خوشا به حال کسانی که شجاعت انتخاب دومی را دارند. در آخر هم قبلا به ازای هلاکت یک اسرائیلی حداقل ده فلسطینی شهید میشدند، حداقل الان در نرخ تلفات انسانی فلسطین دستاوردی تاریخی داشته است هر چند که غم از دست دادن یک عزیز هم بسیار بزرگ و سخت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بریکلا. متن منصفانه ای بود مطمئنما حداقل لنگی نیستی
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این تاکید بر فارسی زبان چه معنی داره؟؟؟؟ منظورت اینه که ایرانی نیستن؟؟؟ خب از کجا معلوم خودت ایرانی باشی؟
اول شیرینی دادن حالا فریاد و فغان فردا حلوا ترس از درگیر شدن تو جنگ هم که دیگه نگم براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بابا اینقدر ناراحت نباش بیا منم بهت شیرینی میدم
وقتی که چند شیطان با هم در میفتن بهترین کار اینه بشینی تخمه بشکنی تماشا کنی که همدیگه رو تموم کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
احسنت
حماس: اسرائیل در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت است
حال که حمله ای کرده اند بدون محاسبه عواقب آن بهترین عمل میتواند نفود زمینی همه جانبه باشد تا بتوانند فرودگاهها و موشک ها را از کار بیاندازند و الا اسراییل غزه را شخم می زند
وما النصر إلا من عند الله العزیز الحکیم» درودفراوان برحزب الله دلاوروآرزوی نابودی کامل اسراییل وحشی نامشروع وغاصب ذلیل وحقیرشده جنایت رژیم صهیونیستی وحشی درکشتارمردم مظلوم غزه مقاوم جنایت جنگی وحشتناک میباشدشرم برتمام نهادهای وابسته به استکبارفرسوده که سکوت نموده اندخدالعنت کندرژیم صهیونیستی یاغی حقیروذلیل شده وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای تروریست یاغی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کارهای که حماس کرد داعش نکرده. بریدن سر کودکان آتش زدن کودکان، در آوردن نوزاد از شکم مادرش.
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
درود بر سید حسن نصراله، در غزوه بدر باوجود اینکه مسلمانان بسیار کمتر بودند(یک به ده) ولی نصری عظیم بواسطه ایستادگی و ایمانشان خدا به ایشان عنایت نمود.نابودی نهایی، دولت یهود بدست مبارک حضرت امام زمان(عج) است اما قبل از بشدت در جنگ با مسلمانان شکست خورده و دچار هرج و مرج میشود تا اینکه سفیانی ملعون بدفاع از آنان برمیخیزد، کسانیکه اینجا طرف اشغالگران صهیون را میگرند و بر علیه مسلمانان حرف مفت میزنند همان سربازان سفیانی هستند که انشاءالله بزودی در جنگی رویا روی(البته اگر وجود جنگ رویاروی داشته باشند)هلاکشان خواهیم نمود.بزن سید حسن که خوب میزنی، هر یک موشکی که میزنی اینجا منافقین رو هم آتش میزنه.
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
به جای وقت گذرانی در اینجا اگر صادق هستی بر با اسراییل بجنگ در غیر اینصورت سکوت کنی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۴:۴۰
این که چیزی نیست کارایی که من با اسرائیل کردم نمیتونم بگم چون سانسور میشه
تازه مدرکم دارم برخلاف تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۵:۰۷
پشو با هم میریم من میرم غزه تو برو پیش نتانیابو
در اینکه اسرائیل به فلسطین ظلم میکنه، هیچ شکی نیست اما در اینکه اسرائیلیها تنها ظالمان عالم نیستند یا اینکه فقط در اسرائیل به مسلمانان ظلم نمیشه هم مطمئنم. هر کار خوبی حد تعادلش خوبه حتی حمایت از مردم رنج دیده فلسطین.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
از کی تا حالا تامین آب و برق و سوخت مفت و تامین دارو نامش شده ظلم؟؟؟؟؟
حزب الله می ترسه مداخله کنه ... آمریکا هم بهش هشدار داده .... یه راکت می زنه و بعد میگه این در پاسخ ... بوده ،تا بگه که قصد درگیری نداره و یقه شو نگیرن ...
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بزن سید حسن که خوب میزنی، هر یک موشکی که میزنی تو فلسطین اشغانی یک مشت صهیون و در اینجا یک عده منافقین رو به آتش میکشی. عجب موشکهای دوربرد و نقطه زنی داره.نووووووششششششششش
ناشناس
| Norway |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۱۴:۴۷
والا ما وطنمون ایرانه اینایی که جوش فلسطین رو می زنند ظاهرا وطنشون فلسطینه و به نظر شماها هستید که سوختید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اگه مسلمان باشید در قرآن نوشته باید از مسلمان مظلوم دفاع کنید و اگر نیستید که مهم نیست جدی نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
گفتی مظلوم یاد اویغورهای چین اقتادم.
الان. این جمعه باید جشن بگیریم یا. اعتراض کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بستگی داره سنبه اسراییل چقدر پرزور باشه اگه پر زور باشه می شن صدای مظلومیت فلسطین اگر حماس دوباره شهروندان بیگناه اسراییل رو قتل عام کنه شادی می کنند و شیرینی پخش می کنند اما به نظر می رسه با عقب نشینی آشکار از موضع حمایت از حماس فعلا راهبردشون وامضلوما سردادن و کشته سازی باشه
الان. این جمعه باید جشن بگیریم یا. اعتراض کنیم
فلسطین در زمان عمر خطاب، غصب شد و تحت استعمار کشورهای اسلامی درآمد ... به نظر حق با مسیحیان و یهودیان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یک حرف از مادر شوهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
قبل اون فلسطین اصلا مال ایران بوده باید بری فتحش کنی
چرا کسی به مردم بی دفاع کمک نمیکنه فقط رجز خوانی
میگم رسایی رفت غزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خیر جرات نداره
لطفا در تیتر خبر عبارت "موشک بالدار" رو اصلاح کنید. چون این عبارت در مورد موشک های کروز برد بلندِ سنگین استفاده میشه نه در مورد موشک کوچکی مثل کورنت که ضد تانک هست
موشک بااااااالدار:)))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
فردا می گه موشک دم دار!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
همه موشکا هم بال دارن هم دم هم سر!!!ا
ما كه ميدونيم به اين يك دوتا حمله حزب الله نميشه گفت حمله در واقع حزب الله دخالت نكرده و به نظر نميرسه دخالت كنه اسرائيلم نميخواد با حزب الله سرشاخ بشه چون ديگه خيلي شيرتو شير ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
همینکه حزب الله کاری کنه که اسرائیل نیروهاش رو به شمال بفرسته و سردرگم بشه بازم خوبه
اما اگر درگیر بشه شک نکن که کار اسرائیل تمامه
هر وقت امنیت میدان نبرد از امنیت شهرها بیشتر شد بدانید که جنگ به انتهای خودش رسیده
اگر یادتان باشد زمان جنگ ۸ ساله خودمان هم در اواخر جنگ امنیت جبهه بیشتر از شهرهای خودمان شد

کار به جایی رسیده است که رزمندگان حماس از دریا و زمین وارد شهرک ها می شوند و نظامیان را می کشند
ضمنا به فرزندان و کودکان هم کاری ندارند تا بهانه به دست برخی ها بیفتد

اگر مسلما آمریکا به حماس در زمینه موشک های نقطه زن کمک می کرد رزمندگان حماس زیرساخت های نظامی و حاکمیتی را هدف قرار می دادند و کاری با مردم در صورتی که سلاح بدست نمی گرفتند نداشتند

ضمنا در جنگ حلوا و خرما پخش نمی کنند و ممکن است اشتباهاتی هم رخ بدهد اما اسرائیل عمدا مردم بی دفاع را هدف قرار گرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خجالت نمیکشی؟؟؟؟؟ کشتن زن بیگناه و آوردن جسد لخت او
به بیابان، اشتباه سهوی حماس بود؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
خیر نابغه علوم نظامی ، این بار جنگ وقتی پایان پیدا می کنه یک نفر از حماس در غزه نباشه یا فرار کرده باشه یا کشته شده باشه و بعد از اون هم مرزهای غزه تحت کنترل کامل اسراییل قرار می گیره و البته دیگه خبری از مفت خوری آب و برق و سوخت مجاینی براشون نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آینده خواهیم دید که چه کسی درست می گه و چه کسی غلط
اونایی می گن فلسطین ۷۰ سال پیش غصب شد و الان چرا اسراییل غزه رو محاصره کرده .‌‌..

چرا نمی گن لشکر مسلمانان در ۱۴۰۰ سال پیش، ۶ ماه بیت المقدس را محاصره کردن و در نهایت غصب ش کردن ؟؟؟؟؟
ما هم اگر به جای مردم غزه بودیم می جنگیدیم چون وقتی آب و خاکی را که متعلق به خودمان و اجدامان است را گرفته و غصب کرده و حتی بدتر از آن بر روی ما می بندند نهایت کار هم مرگ است که دیر یا زود سراغ همه میاد و چه افتخاری بهتر از اینکه با مرگ انسان از فلاکت دنیا رها شده و در جوار رحمت خدا وارد شده و مقام شهید را کسب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اجداد اعراب خودشون رفتن فلسطین رو غصب کردن در زمان خلیفه دوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
اعراب اینهمه جنایت انجام ندادند تا جایی که مسلمان و مسیحی و یهودی برادر وار کنار هم زندگی می کردند اما اینها فقط می گویند فقط یهودی و بقیه را آدم حساب نمی کنند
ما با یک یهودی تصادف کردیم بلایی به سرمون آورد که بعد چند سال هنوز از شرش راحت نشدیم ، مشابه همین داستان رو هم با یک مسلمون 6 آتیشه داشتیم ، کلا با این مدعیان دینداری کاری نداشته باشی راحت تری از هر نوعش که باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
یعنی آیا تو خدا رو هم قبول نداری؟ اکثر مردم دنیا یه دینی دارن باو
ما موافق محاصره مردم عادی نیستیم ، ولی در تاریخ لبخانید که اعراب در سال ۱۶ هجری، چند ماه بیت المقدس رو محاصره کردن ؟؟؟؟ در چه سالی بیت المقدس توسط اعراب ، غصب شد ؟؟؟؟ حالا شما می گین چرا ۷۰ سال پیش ، سرزمین اعراب رو گرفتن ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حرف حساب جواب نداره ولی افراد متعصب نمی خواهند حقیقت را قبول کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کل جهان توسط مسلمانان تسخیر خواهد شد
یه نگاهی به سرعت رشد مسلمان شدن مردم دنیا بنداز
تا اینجاش حماس فقط دست به خودکشی زده. نمیدونم پلن بعدیش چیه ولی اگه پلن دیگه ای نداشته باشه، میشه مدال جهالت محض رو به رهبران حماس اعطا کرد. یه جنگ که هیچ دست آوردی که نداشته بلکه کلی امتیاز هم به دشمن داده. امیدوارم شراره های ایم جنگ متوجه کشور ما نشه
حمله حماس به اسراییل نشان داد اگر تهدید جدی علیه اسراییل باشه همه کشورهای غربی وارد میدان می شوند. حالا نکلیف کسانی که می خواهند اسراییل را از بین ببرند روشن است. اگر می خواهید اسراییل را از بین ببرید باید بتوانید با آمریکا و اروپا چنگ کنید و بر آنها پیروز شوید. فقط اسراییل نیست و غربی ها هم در حمایت از اسراییل تعارف ندارند. حال اگر توان این کار را دارید، ادامه دهید، اگر ندارید بی خود سرمایه مردم بی چاره خودتان را صرف رویایی نکنید که شدنی نیست. کمی شل کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
يك زماني قرار بود اسرائيل نيل تا فرات را داشته باشد و غربي ها هم تعارف نداشتند . الان به جايي رسيدند كه در يك باريكه دور خودشان ديوار كشيدند و دنبال امنيت همون يك وجب جا هستند. به نظرم آمريكا و غرب خيلي زياد شل كردند و به همين مقدار راضي هستند . ولي فلسطينيا تا سرزمينشون را نگيرند ول كن نيستند. البته كفر در دشمنيش تعارف نداره و ما هم در دشمني با كفر اين يك اصل هميشگي بوده . حالا بعضي وقتا شلتر و بعضي وقتا سفت تر
اگه تاریخ رو قبول دارین و می گین ۷۰ سال پیش فلسطین غصب شده ...

همین تاریخ هم می گه که سال ۱۶ هجری، اورشلیم بعد حدود ۶ ماه محاصره توسط اعراب مسلمان غصب شد ... پس به گواه تاریخ و انسانیت حق تقدم با یهود و نصاری ست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
لابد تاریخ تو می گوید که در سال ۱۶ هجری ۳ میلیون مسلمان را از کشورهای دیگر به فلسطین مهاجرت دادند


اصلا موضوع یهود و مسلمانی مطرح نیست موضوع تجاوز و غصب است که هنوز هم وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کل خاورمیانه مال ایرانه باید پس بگیریم
شما که جشن گرفتید و شربت و شیرینی پخش کردید حالا جکرتان خنک شد که غزه را به این روز انداختید .
با سلام
من واقعا برام جای تعجبه که چطور اینهمه طرفداری از رژیم منحوس ، کثیف و نجس اسراییل میشه ، اسراییلی که نطفه ناخلفش به دست انگلیس کاشته شده و سال های سال فقط و فقط کشته و تمام مردم دنیا از وجودش به ستوه اومدن ، اونوقت یه سری به اصطلاح هم وطن ما ازش طرفداری می کنن !!!!!!!!!!!!!!!!
این قوم همون قومین که پیغمبر خدارو به ستوه آوردن ، خداوند لعنتشون کرد، اونوقت در این فضا ما شاهد طرفداری ازشون هستیم !!!!!!!!!!!!!!!!!
حماس یا هر حزب دیگه ای ، همینکه جرات کرده و با سلاح مدرن ، این نطفه ناخلفو داره نابود می کنه جای دست مریزاد گفتن داره ، نه کوبیدنو تضعیف کردن !!!!!!!!!!!
لعنت خدا بر انسان هایی که به هر دلیلی طرفدار شیطان و دار و دسته اش هستن ، به هر شکل و هر لباسی !!!!!!!!!!!
خدا ریشه این قوم فاسق و دار و دسته شو از زمین برداره ، انشاالله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این نتیجه فرهنگ سازی نا درست و نارضایتی مردمه، البته آلبانی ها هم هستن
ولی وقتی مردم ناراضی باشن اگه تو بگی ماست سفیده اونا مییگن نه خیر چون تو گفتی پس سیاهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من طرفدار اسراییل نیستم ولی جواب سوالت بطور مختصر و مفید اینه: وضعیت اون منطقه و آدماش بمن ربطی نداره و اینکه طرفداری شما از حق و مظلومیت هم دروغی بیش نیست و بموقعش براحتی منکرش میشید.
حمله حماس به اسرائیل کاملاً مشکوک بود چطور اسرائیل گذاشت این‌ها ۵۰ کیلومتر وارد مرزش بشن و صدها نفر را اسیر کنند و با اتوبوس به غزه منتقل کنند به نظر من حماس اسیر یک دام اطلاعاتی شد که منجر به نابودی خودش میشه این حمله از همه نظر به نفع اسرائیل تمام شد و تونست وفاق جهانی رو برای خودش ایجاد کنه.خیلی اشتباه بزرگی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بازی خورد
ترکیه بخشی از کردستان ایران را غصب کرده چرا کسی آنها را محکوم‌نمی کند.
يك حرفي تكرار ميكنند كه هر كي حرف ميزنه بره با اسرائيل بجنگه . بگو يك گذرگاه كوچك باز كنند ببينند چند ميليون براي مبارزه با اسرائيل حركت ميكنند. دقيقا ترس استكبار از همينه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این دیگه ادعای خیلی مسخره ای بود چون شما اگر به بیروت
تشریف ببرید، برادران حزب الله با کمال میل جنابعالی را روانه جبهه های جنگ با اسراییل خواهند کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
نه دیگه نشد. شما هم مثل براندازا حرف می زنی که می گن مجوز تجمع بدید میلیونی جمع می شیم. اگر واقعا مرد عملی خودت باید باز کنی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
شما با خانواده برو ما ضمانت
مي كنيم حزب الله شما را بفرستند دم مرز بجنگي و انشالله با خانواده شهيد شويد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
حرف حسابی زدی اسرائیل دیگه جرات روبرو شدن با حذب الله رو نداره
حتی با این همه تبلیغ هنوز به غزه هم جرات حمله کردن نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چرا اینقدر سایبری آلبانی اینجا زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
با خانواده از لبنان برو و... ديگه حرف زدن تو هواست 24 ساعت يك گذرگاه باز ميشه معلوم ميشه چه خبره مگه نميگن ميترسيم خوب تست كنند. بليط چند ميليون آدم هم هزينش زياده شما هزينه پفك بچه هاي خونه را بدي آدم موفقي حساب ميشي پول هواپيما را با اتوبوس واحد اشتباهي گرفتي
برادران تندور وطنی چرا به کمک مظلوم غزه نمی روید؟ این همه شعار دادید حال وقت عمل است پش بروید چرا قایم شدید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
جوابتو اون بالا چند بار داده اند
حمله حماس به اسراییل نشان داد اگر تهدید جدی علیه اسراییل باشه همه کشورهای غربی وارد میدان می شوند. حالا نکلیف کسانی که می خواهند اسراییل را از بین ببرند روشن است. اگر می خواهید اسراییل را از بین ببرید باید بتوانید با آمریکا و اروپا چنگ کنید و بر آنها پیروز شوید. فقط اسراییل نیست و غربی ها هم در حمایت از اسراییل تعارف ندارند. حال اگر توان این کار را دارید، ادامه دهید، اگر ندارید بی خود سرمایه مردم بی چاره خودتان را صرف رویایی نکنید که شدنی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
این حرفتو خوب یادت بمونه تا به موقعش
یادت نره یوقت
بیشترین سود را از این جنگ پوتین و روسیه برد چرا که توجه را از اوکراین چرخومد
اسرائیل چند وقتی بود که میخواست حملات شدیدی به غزه بکنه ولی از فشار رسانه ها می ترسید که چرا بی گناها و بی پناه ها رو می کشی. با این اشتباهی که حماس کرد عملا مسیر برای هدف مورد نظر اسرائیل باز شد. حالا بی محابا هجوم میبره و به صغیر و کبیر رحم نمی کنه دیگه کسی هم نمی تونه اعتراض کنه
اسرائیل بیش از صد بار مواضع ایران در سوریه را به خاک و خون کشیده است والان هم غزه را ویرانه می کند وچهل و چهار سال هم شعار محو اسرائیل سر می‌دهند حالا که سر بزنگاه هست مسئولین می گویند ما هیچ دخالتی نداشته و نداریم . حالا چرا ؟
اگر بپذیریم که پايگاه اصلی آمریکا در خاورمیانه، اسرائیل است.پس اینکه آمریکا انکار می کند که ایرانیان در این حمله نقشی نداشتند یک فریب یا حقه جنگی به حساب می آید.
آننها ابتدا حماس را نابود می کنند سپس نوبت به حزب الله می رسد.کمتر از یکسال دیگر شروع به بمباران ايران خواهند کرد بدون اینکه مزاحمتی از طرف حماس یا حزب الله و یا حتی سوریه ضعیف شده داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اين تحليل بارها در اين 20 سال اخير خلافش ثابت شده و دايم تمديد شده. گزينه نظامي براي ايران روي ميز هيچ كشوري نيست حالا شما تحليل جديد داري شايد خبر داريد؟!!!
جالبه آمریکا میگه ایران نباید دخالت کنه ولی خودش با تمام توان داره از اسراییل غاصب حمایت که هیچ تازه مستقیما حضور داره عجب کدخدا نامردیه
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
امریکا نمیگه ایران دخالت نکنه آمریکا اخطار میده که ایران دخالت نکنه، آنها هم که باید پیام آمریکا را بفهمند فهمیده اند و هی وسط حرفهایشان تکرار میکنند که ما دخالتی نداشتیم
راستی رهبران حماس و جهاد اسلامی الان کجا هستن کسی ازشون خبر داره؟!!
خبرهای جالبی شنیده نمیشه آینده مدیریت این منطقه داره بطور کل از دست مسلمانها خارج میشه
این بازی تا ده روز ادامه دارد بعد می‌ره برای سال آینده .نگران نباشید تا ده روز دیگه همه چیز عادی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نه آقا، این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست، مضافا اینکه حدود صد نفر زن و بچه اسراییلی به اسارت حماس در اومدن،،، اگه تار مویی از سر گروگانها کم بشه، مطمئنم تعداد کشته های غزه از صد هزار نفر تجاوز خواهد کرد
حماس فقط با حمله به تاسسات هسته ای ممکنه پیروز بشه تا این قوم جنایت کار از روی زمین محو بشه امیدوارم روی اینکار تمرکز کنند در ۲۰۲۱ هم شبیه این کار شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
آی کیو ! مگه در این چند سال، اسراییل با سلاح هسته ای به غژه حمله کرده؟
حماس که برای تهیه هزاران موشک پول و بودجه داشته غلط کرده که برای روزهای بعد از عملیات خودش با علم به اینکه انتقام گیری طرف اسراییلی حتمی خواهد بود، غذا و آب و دارو و سایر ملزومات را ذخیره نکرده. کسی که آن عملیات را طراحی میکند باید به فکر بعد از آن هم باشد. چطور در شرایط جنگی خودشان در تونلها مخفی میشوند و زنها و کودکان را در ساختمانهای شهر مستقر میکنند با علم به اینکه حمله طرف مقابل بسیار شدید و بی وقفه خواهد بود؟
این شهروندان دیگر کشورها آیا گردشگر بوده اند یا از کسانی هستند که برای ساکن شدن در اسرائیل آمده بودند؟

آیا اسرائیل به این بهانه نمی خواهد با ابزار شهروندان دیگر کشورها نوعی فریبکاری در زمینه حمایت دیگر کشورها را فراهم کند؟
اسراییل اینطور که معلوم است مجوز کامل غزه را گرفته که تخریب کند و مردم ان. یا مصر می روندیا سوریه یا اردن و با کس دیگر در گیر نمی شود
انشالله رو بگذار کنار دیگه?
‏و گیوه تو بکش بالا و برو جبهه.
‏انشالله یعنی ،یک چند تا اسراییلی کشتیم و دلمون خنک شد و برویم دنبال مفتخوری مثل قبل
‏این دفعه دیگه ،مثل دفعه های فبلی نیست. یا تو اون رو نابودمیکنی یا اون تو رونابود میکنه به نوعی هم درسته تاتکلیف کلی ازادم هامعلوم شه
مرگ براسراییل غاصب ونامشروع وخونریزوحشی ویاغی موجودیت نامشروع این رژیم نژادپرست وحشی وکودک کش برای نهادهای جهانی باعث شرم است وهفتادسال درحال ستم وجنایت ضدبشریت وانسانیت است خاک برسرامریکای این شیطان بزرگ وحشی ویاغی وجنایتکاروتروریست جهانی مرگ براسراییل وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای جنایتکاروحشی .
حسین شریعتمداری حسن عباسی کریمی قدوسی ذوالنور پژمانفر رسایی جلیلی باقری کنی مرندی الله کرم رایفی پور و..‌‌‌...
غزه منتظر شما است .
v
خواهران و برادران آلباني نشين و همپياله هاي داخلي سريعا و بدون هيچ مانعي به سمت اسراييل بشتابيد و در از بين بردن حماس و حزب الله و ايران كمك كنيد . الان بهترين فرصته . ما كه از اينجا نميتونيم بريم كمك فلسطين و لي شمار راحت ميتونيد يك روزه برويد. اتفاقا بعضي از كشورهاي اروپايي رفتند. اسراييل كل نيروي ذخيره را فراخوان كرده . شما وظيفه داريد . بدو جا نموني هواپيما رفت
زمان شعارتمام شد به عمل رسید یم موقع حمله ایران ویمن ولبنان وعراق وسوریه به اسراییل فرا رسیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی