جنگ افزار

رونمایی پهپاد ناونشین ترکیه

کد خبر: ۱۱۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 13 October 2023
تعداد بازدید : 8135
بازدید 15900
ترکیه با انتشار ویدیویی از تازه ترین پهپاد رزمی‌اش از سری بیرقدار یا بایراکتار، تحت عنوان بایراکتار TB3 که توسط شرکت بایکار به عنوان یک پهپاد ناونشین برای ناو آبی-خاکی آناتولی طراحی شده، رونمایی کرد. ارتش ترکیه قرار بود جنگنده عمود پرواز F-35B را به عنوان جنگنده ناونشین به خدمت بگیرد که با خرید سامانه S-400 توسط ترکیه، قرارداد فروش جنگنده F-35 به ترکیه لغو شد. این ویدیو را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
حالا شما چرا انقدر شوق و ذوق دارید؟!
همه کشورهای همسایه منتظرن ببیند ایران چیکار میکنه بیفتند دنبالش عقب نمونند
یاشاسین ترکیه
ترکیه د رمواجهه با غرب و شرق داره دوگانه بازی میکنه بذار ببینیم آخر عاقبتش چطور خواهد شد؟
این اولین تست این پهپاد رزمی بود ، اگه ترکیه موفق بشه تمام تست هارو انجام بده و تولید انبوه رو شروع کنه اولین کشوری در جهان خواهد بود که پهپاد ناونشین درست می‌کنه ، از رقابت های منطقه ی که بگذریم پیشرفت تمامی کشورهای مسلمان یک روزی به دادمان خواهد رسید ، به امید پیشرفت کشورهای مسلمان
کشورهای مسلمان باید با همکاری کشورهای شرقی تکنولوژی و سطح فنی تجهیزات جنگی و غیر جنگی خودرا بالا ببرند تا در برابر زورگویی های استعمار جنایتکار (امریکا و متحدانش) بتوانند مقاومت کنند و تسلیم جانیان غربی صلیبی نشوند ؛ اسراعیل در غزه نسل کشی میکند ! ولی مدیای امپریالیسم همش از چند تا کشته غیر نظامی اسراعیل فریاد میکند!گویا خون ان چند یهودی رنگینتر از خون هزاران زن و کودک غیر نظامی فلستین است!!..
الان این پهباد رو ناو نشست؟! این تو فیلم بود؟؟؟؟!!
کجاش ناو نشین بود؟! او از زمین هم بلند نشد! چه برسد ببینیم که ناو نشینیش را ببینیم
کجاش تاو نشین بود !؟ کلا ترکا کپی کارای خوبی هستن البته ظاهرش رو خوب سمبل میکنند !
افتخار برای ملتهای مسلمان