بازدید 4058

درگیری‌های شدید در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی

پس از حملات موشکی و راکتی ساعاتی پیش از جنوب لبنان به سمت شهرکهای اسرائیلی، منابع خبری گزارش دادند که هم اکنون تیراندازیهای شدیدی در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی در جریان است.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 15 October 2023

به گزارش تابناک ، در ادامه درگیریها در شمال فلسطین اشغالی، منابع خبری اسرائیلی گزارش دادند که تیراندازی شدیدی در حال حاضر در این منطقه و مرزهای لبنان در جریان است.

این رسانه‌ها با بیان اینکه نظامیان اسرائیلی روز سختی را در شمال فلسطین پشت سر گذاشته‌اند، خبر دادند که نقطه ثقل درگیریها در نزدیکی شهر «کریات شمونا» است.

مسئولان صهیونیستی از ساکنان این منطقه و الجیل خواسته‌اند که وارد پناهگاهها شوند. برخی از منابع اسرائیلی می‌گویند که شماری از نیروهای مقاومت موفق شده‌اند در این منطقه نفوذ کنند.

جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز یکشنبه، با انتشار بیانیه‌ای از حمله به مقر نظامی صهیونیستی در «حانیتا» خبر داد که به هلاکت نظامیان اسرائیلی منجر شده است.

این جنبش لبنانی تأکید کرد، این حمله در پاسخ به کشته و زخمی شدن خبرنگاران در شهرک «علما الشعب» و غیر نظامیان در شهرک «شبعا» است و در جریان آن، نیروهای حزب الله، دو تانک متعلق به ارتش اشغالگر را منهدم کردند.

حزب الله با اشاره به اینکه در این حمله، دو تانک مرکاوا و یک نفربر منهدم شده است، خبر داد که در پی این حملات، چندین نفر از سربازان اسرائیلی کشته و زخمی شدند. این حملات، با موشک هدایت‌شونده صورت گرفته است.

لحظاتی پیش، در ادامه عملیات نیروهای مقاومت موسوم به «طوفان الاقصی»، چندین موشک از جنوب لبنان به سمت شهرکهای اسرائیلی واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

 در پی این حملات، آژیرهای خطر در همه شهرکهای صهیونیستی واقع در نزدیکی مرز لبنان به صدا درآمد. بیشتر این حملات به سمت الجلیل بوده است. چندین موشک نیز به شلومی و نهاریا در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد.

این در حالی است که چند ساعت پیش، یک موشک از جنوب لبنان به سمت «حنیتا» شلیک شد. منابع صهیونیستی اذعان کردند که در پی این حمله، ۵ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.


منبع: فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست