بازدید 118331

زیدآبادی: جز جنگ راهی باقی مانده است؟

آمریکا و متحدان اروپایی‌اش با لحنی بی‌سابقه به جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان هشدار داده‌اند که خود را از جنگ در نوار غزه دور نگه دارند، اما حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجۀ جمهوری اسلامی از گریزناپذیر بودن ورود «محور مقاومت» به جنگ در صورت ادامۀ حملاتِ ارتش اسرائیل به نوارغزه خبر داده است.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 18 October 2023

به گزارش تابناک، احمدزیدآبادی در هم میهن نوشت: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است امروز در خاورمیانه با سران برخی کشور‌های منطقه دربارۀ جنگ در نوارغزه دیدار و گفتگو کند.برنامۀ بایدن دیدار با رهبران سیاسی و نظامی اسرائیل و سپس عزیمت به امان برای حضور در نشست سران اردن و مصر و دولت خودگردان فلسطین است.

بایدن اهداف مشخصی را به‌طور قاطع در برابر جنگ اسرائیل و حماس در نوار غزه معین کرده و تیم قدرتمند دیپلماتیک او به‌طور بی‌وقفه در جهت تحقق این اهداف تلاش می‌کند.

اهداف مورد نظر بایدن، اعلام همبستگی کامل با اسرائیل و حمایت بی‌چون‌وچرا از امنیت آن، ضرورت نابودی ساختار حماس، پیشگیری از فراگیرشدن جنگ، مخالفت با اشغال مجدد نوارغزه توسط ارتش اسرائیل و یافتن راهی برای کاهش آلام و مصائب غیرنظامیان فلسطینی در جریان جنگ است. رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون بدون هیچ‌گونه ابهامی، اهداف پنج‌گانۀ فوق را مورد تأکید قرار داده و قدرت نظامی و دیپلماتیک ایالات‌متحده را در جهت آن بسیج کرده است.

در نگاه نخست، دو هدفِ نابودی حماس و مخالفت با اشغال دوبارۀ نوارغزه توسط ارتش اسرائیل، متناقض به نظر می‌رسد، زیرا از نظر بسیاری از کارشناسان، تحقق اولی بدون دومی ممکن نیست. ظاهراً منظورِ بایدن از مخالفت با اشغال مجدد نوارغزه، مخالفت با عملیات زمینی ارتش اسرائیل علیه آن سرزمین نیست و مقصود او از هشدار در مورد اشغال دوبارۀ این منطقه، اشغال درازمدت است. به عبارت دیگر، بایدن خواهانِ عقب‌نشینی ارتش اسرائیل پس از نابودی احتمالیِ استحکامات، پایگاه‌ها و ساختار‌های اداری سازمان حماس در نوارغزه و سپردن این سرزمین به طرفِ ثالثی است که هنوز به‌طور مشخص نامش اعلام نشده است.

در این میان، اما رهبران عربی که بایدن قرار است در پایتخت اردن با آنان دیدار و گفتگو کند، بدون دغدغۀ عمیق نسبت به سرنوشت نهایی حماس، سه نگرانی مشخص دارند. مهمترین نگرانی آن‌ها کوچ دادن فلسطینی‌ها از نوارغزه به صحرای سینا در مصر است که می‌تواند تراژدی دردناک سرنوشت آوارگان جنگ ۱۹۴۸ عرب و اسرائیل را تکرار کند و به‌خصوص برای دولت عبدالفتاح سیسی بحران بیافریند.

نگرانی دوم آن‌ها تلفات بی‌سابقۀ غیرنظامیان فلسطینی بر اثر بمباران‌های بی‌امان ارتش اسرائیل است. از این رو، آن‌ها خواهان سازوکاری سریع و فوری برای حفظ جان غیرنظامیان و دسترسی آنان به آب و غذا و خدمات پزشکی است. مهمترین نگرانی کشور‌های عرب، اما گسترش دامنۀ جنگ در سراسر منطقه از طریق ورود ایران و نیرو‌های همسویش در خاورمیانه به منازعه است. ملک عبدالله، پادشاه اردن با هشدار در این باره، تأکید کرده است که خاورمیانه بر لبۀ پرتگاه قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که پادشاه اردن به‌طور مشخص از این موضوع نگران است که یک جنگ فراگیر، چنان هرج‌ومرج بی‌سابقه‌ای در سراسر منطقه پدید آورد که راستگرایان افراطی اسرائیل از آن برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از کرانۀ باختری به سمت اردن سود جویند و این کشور را به‌عنوان میزبان میلیون‌ها آوارۀ فلسطینی، بار دیگر در مقابل عمل انجام‌شده قرار دهند.

قاعدتاً جو بایدن خواهد کوشید تا سه رهبر عرب را از مخالفت قاطع خود با کوچاندن فلسطینی‌ها، اشغال درازمدت نوار غزه توسط اسرائیل و فراگیر شدن جنگ مطمئن سازد، اما این مسائل تا چه اندازه به ارادۀ آمریکا بستگی دارد؟

فراگیر شدن جنگ، در درجۀ نخست به تصمیم رهبران ایران و گروه‌های همسو با آن در لبنان وابسته است. اگر چنین جنگی آغاز شود، هرج‌ومرج ناشی از آن، چه امکانی برای آمریکا باقی می‌گذارد تا مانع کوچ دادن غیرنظامیان فلسطینی از کرانۀ باختری توسط شهرک‌نشینان افراطی یهودی و احزاب حامی آن‌ها به خاک اردن شود؟

بنابراین، مهمترین نگرانی سران اردن و مصر و دولت خودگردان فلسطین از توسعۀ جنگ است و آنان ظاهراً علاقه‌مندند تا از برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانۀ آمریکا در این باره مطلع شوند.

آمریکا و متحدان اروپایی‌اش با لحنی بی‌سابقه به جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان هشدار داده‌اند که خود را از جنگ در نوار غزه دور نگه دارند، اما حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجۀ جمهوری اسلامی از گریزناپذیر بودن ورود «محور مقاومت» به جنگ در صورت ادامۀ حملاتِ ارتش اسرائیل به نوارغزه خبر داده است.

ارتش آمریکا دو ناوگروه خود را در شرق دریای مدیترانه مستقر کرده است تا به‌عنوان نیروی بازدارنده در مقابل ورود حزب‌الله لبنان به جنگ عمل کنند، اما اگر این بازدارندگی مؤثر واقع نشود، در آن صورت آمریکا چه تمهیدی برای پیشگیری از گسترش جنگ اندیشیده است؟

به نظر می‌رسد آمریکا درصدد استفاده از اهرم چین و برخی کشور‌های عرب به‌خصوص عربستان برای متقاعد کردن ایران به عدم ورود به جنگ باشد. قاعدتاً چینی‌ها به ایفای چنین نقشی بسیار تمایل دارند، زیرا نه‌فقط به ارتقاء موقعیت سیاسی آنان در خاورمیانه کمک می‌کند بلکه با منافع آنان نیز کاملاً سازگار و همسوست. اگر چینی‌ها با تمام قوا چنین مأموریتی را به عهده بگیرند، به احتمال زیاد موفق خواهند شد.

با این همه، کم‌هزینه‌ترینِ راهِ پیشگیری از گسترش جنگ و توقف درگیری در نوارغزه، وجود یک گزینۀ دیپلماتیک بر روی میز است. بدبختانه رابطۀ دو طرف درگیر در جنگ، اما به‌شدتی از خصومت رسیده که هیچ راه میانه‌ای باقی نگذاشته است. اسرائیل و حامیان غربی‌اش به هر گزینه‌ای که جایی برای حماس در آیندۀ نوارغزه در نظر بگیرد، روی خوش نشان نخواهند داد، اما آیا هر گزینۀ دیپلماتیکی ضرورتاً به معنای در نظر گرفتن نقشی برای حماس در آیندۀ نوارغزه است؟

چه‌بسا سران اردن و مصر و دولت خودگردان فلسطین درصدد ارائۀ طرحی دیپلماتیک به جو بایدن باشند که از یک طرف سبب توقف جنگ شود و از طرف دیگر جایی برای حماس در آیندۀ نوارغزه قائل نباشد.

چنین طرحی قاعدتاً شبیه توافقی خواهد بود که بر اثر آن، چریک‌های الفتح و ساف در سال ۱۹۸۱ جنوب لبنان را ترک کردند و به تونس در شمال آفریقا منتقل شدند.

آیا حماس حاضر است دربارۀ چنین توافقی بیاندیشد و برای توقف جنگ و جلوگیری از تلفات انسانی در بین غیرنظامیان، کنترل نوار غزه را به دولت خودگردان یا یک نیروی بین‌المللی واگذار کند و نیروهایش را به نقطه‌ای دیگر از جهان منتقل سازد؟ علی‌القاعده خیر. اما اگر اجماعی عربی و جهانی در این باره شکل گیرد و حماس نیز شانسی برای بقای خود پس از عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه نبیند، باز هم چنین پیشنهادی محلی از اعراب ندارد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۴
زید آبادی نری غزه بجنگی.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا چه کسانی این کامنتها را میگذارند
اصلا میخونید
می فهمید
یه سرچ بزنید می فهمید زیدآبادی نه طرفدار جنگه نه طرفدار حماس
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
جز جنگ راهی باقی مانده صلح وصلح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
به نظر من بهترین راه برای توقف جنگ و جلوگیری از کشتار بیشتر غیر نظامیان ، خلع سلاح کامل حماس توسط نیروهای حافظ صلح سازمان ملل و خروج نیروهای آن به کرانه باختری و دادن اختیار اداره نوار غزه به دولت حودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس است. وگرنه تا حماس و جهاد اسلامی باشند این کشتار ادامه خواهد داشت
سنیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
نتیجه میشود جنگ مصر و اسراییل با حزب الله و سوریه و پس از آن که منطقه ضعیف شد ورود روس و ترک و در آخر نقش آفرینی ملک عبدالله شاه اردن
ضرب العجل عبدالهیان تمام شد
کم هزینه ترین راه توقف جنگ، عدم ارسال نفت به بازار جهانی توسط کشورهای عرب و مسلمان است تا بعد ببینند چه کار می شود کرد. فعلا حفظ جان مردم غزه مهم است.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وقتو هدر ندین زودتر آماده جنگ بشید ببینیم چقدر توان مقاومت دارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مگر جانی برای مردم غزه مانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آی کیو , اگر کشور های عربی و ایران نفت نفروشند از گرسنگی خواهند مرد
سلام . ای مسلمانان ای آزادیخواهان تا دیر نشده اسلحه بدست بگیریم تا نقشه های رژیم صهیونیستی را منطقه پاک کنیم
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حرف نزنید و شعار ندهید یاعلی الان بهترین وقت برای
. شهادت است بسم‌الله
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هنوز شربت شهادت وجود دارد
پس خیلی سریع جهت نوشیدن وشهادت
اقدام کنید من الله تووفیق
جانباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سطلا پرکنیدوقتش رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اسلحه دست گرفتن کاری ندارن ولی هرکس آرزوی شهادت داره بره غزه ما خواستار جنگ نیستیم جنگ بد بختی را صد برابر می‌کنه از خوزستان وشهرهای سر مرز بپرسین بعد از این همه سال از جنگ ایران وعراق آیا هنوز سر پا شده شهر هاشون یا نه غیر از نابود شدن تمام صنعت وکشتار مردم
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
با هم میریم شما بروید طالبان را از بین ببرید ما هم میریم غزه. ولی مرد باشید و در کنار ضیاع مسعود برای آرمانتان بجنگید
خود آقای زید آبادی در صف مقدم سریعا بهمراه همفکرانشان به غزه اعزام شوند و در عمل تفکر خودشان را ثابت کنند تا ما عبرت بگیریم.
پاسخ ها
s
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عجب ادم پرتی هستی شما. این زیدابادی داره اسمان به زمین وصل میکنه بگه جنگ نشه. .اجماع جهانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شمایی که نظر مینویسی و تویی که مثبت یا حتی منفی
میدی اول متنو بخون بفهمش دیر نمیشه برا نظر دادن و مثبت دادن
این بنده خدا داره تحلیل میکنه در جهتی که جنگی پیشرفت نکنه میگه به نفع حماس نیست و منطقه و گردم غزه
فهمیدی حالا متنو
دیگه تمومه ماجرا
یه خورده باید صبر میکردی جناب زید آبادی تا امروز برسه و سپس تحلیل بدهید
شماها راه بیفتید برسد ما هم۳بعدا میام۳،اگه راست۳میگی راهی بجز جنگ نبوده ونیست ونخواهد بود، اما براه مردم ساده
زید آبادی تو که راست میگی اول خودت برو جلو بعد ما تو هم مثل همه دولتمردان چه خارجی چه داخلی که معتقد هستن مرگ خوبه ولی واسه همسایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تابناک می بینی اینا چقدر پرتند داره به زیدآبادی میگه برو جنگ
از متن اینو برداشت کرده
اینا مخاطبانت هستند ؟!!!
دلتو به کیا خوش کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تابناک ببین کیا مخاطبت هستن
اصلا معلوم نیست چی میگن
???
بسم الله اقای زید ابادی
جنگ جنگ تا پیروزی!!
اگر نزنی مزنن ات اگه نبری باختی گرایشهای فکری را کنار بگذاریم امروز نوبت هغزه است ولی نوبت من وشما هم بنبال اش میرسه ایا حمله به بیمارستان وکشته شدن زن وبچه ومریض به ما اثر نکرده فرضکنیم یکی از نزدیکان مان در بیمارستان بو د ولی الان سوخته ووخاکستر شده یا تنها فرزندات ومادرت خدا نکرده در ان چنان وضعی گرفتار شوند انوقت رگ غیرتت جریحه دار نمیشه ماانسانیم درک داریم باید واکنش داشته باشیم
پاسخ ها
محمد سرباز بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آقایاخانم ناشناس آنروزکه عراق بیمارستان وزایشگاه توی تهران را با موشک زد کجاتشریف داشتیدچقدرازحق هم وطنت را گرفتی؟
سرمزاردخترانی درخرمشهر،هویزه،سوسنگردودشت آزادگان رفتم که در اثر تجاوزعراقیهابه شکلی وحشیانه مردندواز همه نعمات خداوند محروم شدند
غیرتت کجابود که حق این مظلومین را بگیری چه شده ؟شاید منفعت امروز این است که چشمان زیبایت را ببندی ؟مردن سخت نیست چگونه مردن سخت است و بدترین نوع مردن انست که زنده باشی و نتوانی زندگی کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خب برو واکنش نشان بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ما بریم بجنگیم تا مبادا به تو ومال وثروتت
خدشه ای وارد شه ؟
به والله یه عده دروغ میگن شیعه علی هستن کسی که ظلم وکودک کشی رو ببینه سکوت کنه شیعه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خب چرا نمیری بجنگی ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شما اگه شیعه هستی این همه ظلم رو تو ایران میبینی چرا سکوت کردی؟
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
و به والله کسی که فقط دوروغکی شعار میده و ازجنگ فراری است شیعه علی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ظلم که فقط جنگ وبمب وموشک نیست الان در ایران بخاطر هجوم افغانی ها برو ببین چند تا پدر خانواده بیکار شدند چند تا از آنها بخاطر نداشتن کرایه خانه وهزینه زندگی یا سکته کردند یا خود کشی سری به قبرستانها بزن یا چقدر زنانی که بچه دارند وبخاطر شکم بچه خود فروشی می کنند اینا اسمش چیه
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اگه افغانی ها نبودند کلی از کارها تو این مملکت زمین می موند. کمتر شعار، بیشتر عمل
حرف زدن رو همه بلدن حتی مرغ مینا.....مرگ یک بار شیون ۱بار...فقط بلدین تومجلس جم بشین مرگ برفلان کشور بگین ...این میدان مرد میخاد ...ای حاج قاسم جات خالی ..ای تهرانی مقدم جات خالی..ای مدافعان حرم جاتون خالی کاش شماها بودین ...روحتون شاد...
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
به جای ایکاش گفتن و جای اینو و اون رو خالی کردن لباس بپوش برو حرف نزن
جناب زید بر طبل جنگ می کوبی؟جنگ بین ایران و هیچ کشوری نیست هر ملتی جنگی راه انداخت خودش جواب گو است به ملت یا کشوری دیگر ربطی ندارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اخه گل گفتی حالا بگو ببینم جنگ اسرائیل تروریست چه ربطی به آمریکای کثیف داره همین قدر هم به ما ربط داره فلسطینیها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آقای ناشناس شما نترس مردان مرتضی علی خواهند جنگید
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بی طرف نداریم یا با ظلم یا با مظلوم.تو با ظالمی
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پدر ترس بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کسانی که جواب این ناشناس رادادند وگفتن بی طرف نداریم خوب شما ها پاشین برین غزه برای جنگیدن .جنگ نباید به ایران کشیده بشه زنان ودختران سر مرز برین ببینین از جنگ با عراقی های کثیف چی براتون تعریف می کنند البته غیر از آنایی که زیر خاکن
سلام ،من با تمام اهالی روستای خودمان آماده این می‌باشیم که اسرائیل قاسق را نابود کنیم .مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیست
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نه شما ما واسه جنگ با امریکا لازم داریم نرید جنگ اسرار مهم نظامی کشور فاش بشهv
هم وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کشاورزی تون چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قایق یعنی چی هول شدی با سواد
محرمعلی رحمت آبادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بسیار پسندیده است - بشرطیکه جا نرنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کرمعلی روستای شما چندنفرجنگجوداره که آماده نبردبااسراییل وآمریکاومتحدانش شدی. راستی اگه جنگ بشه میتونیم پیدات کنیم. بایدتمام مسلمانان دنیابااین کودک کشهاواردمیدان بشن بعدمیشه گفت پیروزی. موفق باشین
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یا علی داداش، این گوی و این میدان،حساب این تروریست‌های غاصب رو بذاریم کف دستشون
شبگرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
بهتر نیست فقط از طرف خودت حرف بزنی اهالی محترم روستاتون خودشون میتونن نظر خودشون و بگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شما با اهالی روستاتون میتونید از طریق لبنان یا سوریه به جبهه مقاومت بپیوندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
درود بر شرفت
بچه های بالای شهر ترسو هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اوی کرمعلی من از روستای پایینم مشناسمت مخوای بجنگی
. بیل و کلنگتو بردار و برو غزه بجنگ بره چی دنبال شر مگردی
تعجب می‌کنم از کسانی که در این راه ترس از مرگ دارند مگه ما خونمون از بقیه شهدا رنگین تره می‌جنگیم ولی تن به ظلم نمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
شما با پول مردم ایران در همان کشور آمریکا خوشگذرانی کن مردم ایران خودشون بهتر می فهمند چکار کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
تعجب نکن پاشو برو غزه برو از خانواده شهدا سوال کن ببین چقدر راضی هستن از شهادت بچه هاشون بخاطر اوضاع فعلی کشور خیلی از پدر ومادران شهدا می گن حیف بچه های ما که پر پر شدن وحالا کشور دست افغانی هاست وعراقی های مفت خور هم که راحت میرند ومیان
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کیه که ندونه اینایی که دارند کامنت حمایت از جنگ میزنند
فقط هدفشون اینه که یه عده بیان مسخره کنند.
در باغ شهادت باز است میکروفونیها بسم الله
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
توی کابل هم باز است، غربگراها بسم الله. میکروفنیها هر سلاحی که بخواهین در اختیارتون میذارن.افغانیها را هم از کشور اخراج کنین
من فکر میکنم ایران ب وقتش جواب اسرائیل میده یکم که اوضاع آروم بشع
ای کاش کمی تفکر داشته باشیم و بی اندیشیم چه کسی از این جنگ ها سود میبرد ؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی از مسائل وجود داره که جناب زید آبادی مفسر سیاسی حتی یک صدم آن را نمیدونه منتها از نظر فکر خودش اینگونه فلسفه بافی میکنه مطمئنا آمریکا با آوردن ناوهای جنگی وهواپیما بر فقط درصدد قدرت نمایی هست و اطمینان خاطر از حمایت از رژیم یهودی صهیونیستی وگرنه بارها خود مقامات آمریکا اذعان کرده اند که هرگز درپی مقابله نظامی با ایران نیستند واینکه رژیم منحوس یهودی صهیونیستی هم‌میدونه اگر در چند جبهه بخواد بجنگه، هرگز قادر به این‌کار مثل نبرد ۱۹۶۷نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
پس شما هم که از مسائل باخبری مانند آقای زیدآبادی تحلیل و راه حلت را با دلیل عنوان کن
به مار ربطی نداره جنگ اونا زمین و کشورشان فروختن وقتی خودشون میگفتن که این کشور نه اب داره نه هوا و به اسرایعلی ها حرام لقمه فروختن میخاستن فکر این روزا باشن وطن فروش وطن به جهنم میبره الانم حقشون ما که دخالتی نمیکنیم در جنگ اما جنایات جنگی از دو طرف به شد شدتها محکوم میکنیم
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یعنی خونه ها و زمین هاشون که روزانه غصب میشه را هم فروختن؟
مورخ خفنی هستی
حماس بد آتیشی به جون خودش و بقیه انداخت
دیر یازود این جنگ باید شروع میشد مسلمانان باید جهاد کنن بسم الله
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
منافقان هم باید و نباید تعیین می کننند
خاور میانه از این به بعد روز خوش نخواهد دید
تو سوسول می خوای بری جنگ ؟بفرما پاسپورت که داری . پول بلیط را هم که زیاد داری .
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
چجور فهمیدی سوسول و پولداره؟ نکند به اسرار غیب دسترسی داری؟
سلام : اگر جنگ شد ما حتما پشت سر مسئولین و آقازاده ها انجام وظیفه می کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کاملا درسته آقا زاده ها برند جلو ما اینجا تو ایران براشون دعا می کنیم هر وقت هر جایی نیرو خواسته همیشه مردم عادی را فرستادن جلو ایندفعه شربت شهادت برای بالیی ها باشه وما ازشون همیشه یاد میکنیم
اگر اسراییل ازنابود نشود بعد از فلسطین سراغ ما میاند مثل داعش که قرار بود ایران وبگیره
تابناک عزیز ! هیچگاه نظرات بنده را نمی ذاری!؟ شما هم مثل سایت خبرآنلاین ، برترینها ، فرارو ، عصر ایران و بقیه سایت های اصلاح‌طلب امثال بنده را که در دفاع از اصول بنیادین انقلاب اسلامی مطلب می نویسیم تحریم کرده اید.
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
نظراتتو نمیذارن، ولی این یکی را گذاشتن که به مخاطب بگن دروغ میگه. ولی برای من هم همینطوره. یعنی یک درصد کامنت های مخالف را هم نمی ارن
تابناک متاسفم برات
اگر حماس شکست بخورد برنامه بعدی حزب الله و بعداز آن انصار الله عراق ، سوریه و ایران خواهد بود لذا باید قبل از این اتفاقات ایران وارد عمل شده و از هر طرف به صهیونیست‌ها حمله شود و کارشان را یکسره کنند بخواست خدا این کار کاملا عملی است و کشور های غربی هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند... مطمئن باشید این کار شدنی است و مردم مسلمان نیز حمایت خواهند کرد و داوطلبان رزمنده زیادی از مسلمانان وارد نبرد خواهند شد.. این خیال نیست یک واقعیت است
عزیزان شما متوجه شدید منظور زیدابادی چی بود؟
چرا بیخود تحلیل میکنید ایشان کی از جنگ حرف زد وچه ربطی داشت
شما یه گوشه بشینید اخرشو تماشا کنید وقتی دیگه کسی نموند
جنگ فراگیر بشه همه ضرر می کنند گشنگی بیداد خواهد کرد میشه توبزن من بزن دل
خوش نباشید نون گیرتان نمی آید
نمیدانم‌شما‌کی‌هستی‌ولی با جنگ‌هیچ‌کشوری‌به جایی‌نرسیده دیپلماسی قوی‌که‌متاسفانه‌فعلا‌خاموش‌میباشد
جنگ جهانی سوم در راهه
آمریکا تا الان توی دو جنگ درگیره که با حمله ی چین به تایوان،استارت جنگ جهانی شایدشروع بشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
نخبگان اداره کننده جهانی سخت در حال بلوک بندی جهان وشروع جنگ در هر گوشه از جهان هستند جنگ جهانی سومو.شروع شده
دو سه هفته پیش گفتم مسیر هند ، عربستان عنسراییل ، اروپا بی نتیجه خواهد بود ، دلیلش رو هم دقیق توضیح دادم ، و آخرش هم گفتم کارشناسان بی سوادی....حالام عرض میکنم اونی که باید نابود بشه حماس نیست عنسراییله ، کمی صبوری بلدید؟
سلام ازحرف تاعمل راه بسیارطولانیست اقای زیدابادی شماوامثال تودراین کشورفقط شعارمی دهند
آقای زیدی این بی حجابی نیست این جنگ است و تاوانش را باید خودی ها و سهمیه بگیر های بیت المال بدهند نه مردم لطفا از مردم حرف نزن که مردم شرمنده و شرمسار ندانم کاری مقامات و مسوولان در مقابل فرزندان و سر به زیر گرانی هاو حسرت خوردن و فاصله طبقاتی شماها هستند
خداپشتیبان مظلومانه هرچند تمام زورمداران عالم بخواهند باکمک هم بر مطلومان پیروز شوند امسال سال نصرت وپیروزی مظلومین جهانه هرچند به کام منفعت طلبان وزور گویان غیر قابل تحمل وغیر قابل باور باشد از الان ترس بر دلهایشان افتاده
من کاری ندارم اینها ۷۵ساله زیر ظلم ستم هستن کاری ندارم به خانه ناموس اینها هزار هزار بار تجاوز شده .کن کاری ندارم کشوری مثل آمریکای پشت اسرایلغ هسته .یک حرف آیا هیچ کدام سما حاضر هستیم که کودک شما که هیچ نقصی ی ندار توی بیمارستان کشته بسه فقط همین یکی آنهای که میگن چچچچه جواب بدن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کشورشونو فروختن الآن باید همه چی را تحمل کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
حرف نزن به جای خوشگذرانی در آمریکا برو وبه فریاد مردم مظلوم غزه برس
بر هر مسلمانی نجات جان مسلمان دیگر فرض است. چه با دست و بازو چه با قلم چه با اسلحه.
خودمان را جای مردم مظلوم غزه بگذاریم.این همه رنج و درد برای این مردم و سکوت یک میلیارد مسلمان یاد حمله گرگها به گله گوزن‌هامیفتم و سکوت و تماشای خورده شدن یک گوزن پیش چشم هزاران گوزن دیگر.
بیاییم گوزن و تماشاچی نباشیم
پاسخ ها
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اسرائیلی های وطنی حتی حاضر نیستند با زبان هم جنایات اسرائیل رو محکوم و مظلومیت ملت فلسطین رو فریاد بزنن .اول باید خودشون رو متقاعد کنند یک دودوتا چهارتای ساده هم بکنم میفهمن که حق کیه باطل کیه، میفهمن که این جنایت کارا، جنایات عاشورا رو هم پشت سر گذاشتن، تو هم اگر تو جبهه حق نباشی و امام زمان رو تنها بزاری دست کمی از جبهه باطل نداری. م
سلام به تمام مردم کشور عزیز ایران به نظر من بیشتر مردم از جنگ وخون ریزی بیزار هستند اگر مسئولان این قدر دلشان می سوزد فرزندان وخودشان به میدان جنگ بروند واین قدر از جوانان مایه نزارند به اندازه کافی مردم ظلم وستم دیده اند
پاسخ ها
بشیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
احسنت گل گفتی بسم الله
فقط یه سوال در ذهنم پیش امده که اقای زید ابادی و تمام مسئولین ایران باید جوابش را بدهند! اگر با امریکا وارد جنگ شدیم تکلیف اقازاده های شما که مقیم امریکا هستند و گرین کارت امریکایی دارند چیه؟؟ اخه طبق قانون امریکا هر کسی مقیم امریکا باشد و‌ گرین کارت داشته باشد باید زیر پرچم امریکا بجنگد! البته بسیاری از همین مسئولینی هم که دم از جنگ میزنند خودشان گرین کارت دارند
زیدابادی چند سال عمر داری چند ماه سابقه جنگ داری از حرف زدند معلوم هنوز پخته جنگ نیستی همه گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای فرمانده کل قوا هستیم
ورود ایران به جنگ برای ایران مخاطرات جدی داره که مهمترینش خیانت کشورهای عربی به ایرانی ها و شیعیان لبنان خواهد بود.
احساسی فکر نکنیم.
به قول مختار : اینها (توابین) میخوان برای شهادت( مردن) بجنگن ولی ما باید برای پیروزی بجنگیم. پس هرچیزی به موقعش
اگر اسرائیل را امروز در دنیا یك كشور می‌شناسند یك كشوری است كه با یك سیلی حذف می‌شود حال اگر بخواهیم بدانیم كه چرا حذف نمی‌شود به خاطر اینكه نفوذ در بسیاری از كشورها دارد و افكار عمومی را به نفع خود و علیه ما بسیج می‌كند
بهترین گزینه اینست که حماس غزه را ترک و آنرا به تشکیلات خود گردان محمود عباس تحویل تا آتش فتنه در منطقه خاموش و انسانهای بیگناه بیشتری کشته نشوند
این آقا انگار باحماس مشکل دارد ایکاش کشورهای عربی دوزارشرف داشته باشند حداقل سفارت رژیم کودک کش را تعطیل کنند بدبخت مردم مظلوم غزه اتفاقا در حمله زمینی مشخص میشه مرد کی است
آغازجنگ بی تدبیری وشتاب است وپایان آن پشیمانی.
اگرحاج قاسم زنده بود امریکا واسرائیل جرئت داشتن این غلطها بکنند ازاسمش هم میترسیدن حاج قاسم روحت شاد
فقط نبرد با اسراییل غاصب
جان خودتون صحبت جنگ نکنید شما دوسال نمیتونت بازارکنترل کنید صحبت جنگ میکنید
مگرالان جنگ اسرائیل باماهست که بعضی ها آرن اعلام جنگ میکنن غزه حماس لبنان چه ربطی به ماه داره مگرفقدکشوره نامسلمان هست مگرکشورمسلمان دیگه نیست چراهمیشه ایران دایه عزیزترازمادره این چه صیقه جدیدیه این چه بازی
هر انسانی باید از منافع خودش دفاع کنه اینکه من بگم برم بجنگم اسراییل و امریکا نابود کنم حرف قشنگی نیست و توانش رو هم ندارم بنظر من دولت ما نباید تو کار عربها دخالت کنه اینکه مسلمون هستند ما باید کمک کنیم میست مگر عراق کشور مسلمونی نبود چقدر تجاوز کرد به ناموس ایرانیها چقدر جوان از ما کشت من برای کشورم و ناموسم میرم جنگ ولی برای اعراب نه
آقا فقط جنگ فقط. تفنگ تفنگ بازی بچه گانه.
اگه جنگ بشه گلوله های جنگ هم ازدروغ گفتن باشه قطعا خودمون پیروز میشیم
سلام دوستان عزیز به نظرم آقای زید آبادی مشایع خود را ازدست داده دشمن هدف اصلی اش ایران است او نوقت ما باید تحلیل آدمای ترسو که تفکر غربی دارند نظاره کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
مشایع؟؟؟؟؟
مشایع دیکه چیه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا حاج قاسم بعدازمرگ بزرگ شدن.
ما بدون تصمیم کشورهای عربی و اسلامی هیچ تصمیمی نمیگیریم. اگر ترکیه، مصر، سوریه، عربستان و....... هرکدام یک لشکر فرستادند ما هم یک لشکر می‌فرستیم.
میگم آقا حقوق بدن تمام ایرانیا آماده میشن چون ازگرسنگی وبیماری فلاکت بهتره
صحنه هاییکه از غزه میبینیم که آدمو داغون و خراب میکنه خدایا ناشکر نیستیم ولی تو دوران پیامبرا که معجزه میکردن یه نشونی یه حرکتی از خودت نشون آخه این طفلای معصوم که گناهی ندارن تصویری رو میدیدم که پسر هشت نه ساله غزه ای داشت برای خواهر کوچیک خودش شهادتین میخوند خدایی خیلی خراب شد خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گاهی نگاهی
هدف حذف حماس است که بطور قطع محقق خواهد شد ،مرحله بعد نوبت حزب الله لبنان است ،سیاست ،بازی شطرنج است
ایران بقدر کافی گرسنه بیکار و........ داره دیگه تحمل جنگ نداریم هرکس تمایل داره راه بازه بره ومگه افغانی ها اعلام نکردند ما اگر در ایران جنگ بشه همراهتونیم خوب الان برند به برادران دینی شون کمک کنند
چرا در میادین فلسطین تندیس و در مغازهها عکس صدام فراوان است ؟؟؟؟
اگرفلسطین هواپیمای آمریکاکه درحال انتقال سلاح بودرومنغجرمیکرداسرائیل فلج میشد وانبارمحمات اسرائیل رومنفجرمیکردوهواپیمای بمب اندازرومیزدانقدرتلفات نداشت
تا دیروز حدود سه میلیون نفر پیامکی برای اعزام به غزه ثبت نام کردن. به گفته امام خمینی اگر هر مسلمان یه سطل آب هم بریزه روی اسرائیل اسرائیلی ها را آب خواهد برد چه برسد به اینکه به دست هر کدام از اینها اسلحه ای داده بشه و فقط یه تیر شلیک کنن. من پیشنهاد میکنم مسئولین مقدمات سفر این سه میلیون نفر به جبهه جنگ حماس با اسرائیل رو فراهم کنن تا در عرض چند روز اسرائیل از صحنه جهان محو بشه. به همین سادگی است. فکرش رو بکن ارتش سه میلیون نفری چه ها کند!! فقط به شرط اینکه این سه میلیون موقع اعزام تبدیل به سه هزار نفر نشن!!
این جنگ شروع جنگهای بیشتری در منطقه خاورمیانه است میخواهد باور کنید یا نه جنگ جهانی سوم شروع شده یا حتی به نیمه رسیده جنگی که هزاران برابر جنگ جهانی دوم خسارت و تلفات دارد. اگر دقت کنید دها نشانه آن را میبینید . آتش سوزیهای جهانی خالی کردن سدها بلوک بندی کشورها ضعیف نشان دادن رئیس جمهور آمریکا و خود آمریکا و...
ما که نفهمیدیم با سرهم بندی مطالب چه نتیجه ای خواست بگیرد!!؟؟؟
اینا که میگن جز جنگ راهی نمانده بهتره خودشون و بچه هاشون اول برن جنگ و از ملت و سرمایه ی ملی مایه نزار
صلاح خیش خسروان داند وبس جنگ هم بشه بزرگان جاشون راحت ولی ما ملت باید زیر پای این وان له بشیم
امان از طناب پوسیده
دست برداریدآغایون محترم اینهمه کشورهای عربی خودشون میخواهندحماس وغیره نابودبشه تاباخیال راحت به آبادانی وپیشرفت کشورشان هرچه زودتربرسندهیچ چیزدرگروچنگ پیش نمیادغیرازخون وخون ریزی به فکرآبادکردن کشورتان باشید اگه متوجه شده باشیددیگه مسئولین بلندپایه کشورهم دیگه دنبال جنگ نیستند
مصر و اردن با خرید گاز از اسرائیل به اسرائیل کمک می کنند در حالی که عراق می تواند گازشان را تامین کند
آقای زید آبادی با شناختی که از شما دارم به آرزوی شهادتان رسیدید. خوشا به حالتان ما را هم دعا کنید
زیدآبادی ببخود حرف از جنگ می زنه اول خودش بره غزه بچهاش برن بعد می شینیم تصمیم می گیریم
ایران ۸ سال با کل دنیا جنگید مگر یادتان رفته تو ابادان خرمشهر چقدر عراقی اسیر بردن حالا حالا عربها از وطن خود دفاع کنن ما ملت خواهن چنگ چنگ نیستیم بچه با بدبختی بزرگ نگردیم الکی بکشن هرکس میخواهد میخواهد بجنگد از خودش مایه بگذارد تو ۸سال اینقدر جوان‌های ناز عزیز شهید شدن هنوز یادم میاد میاد دلم برات تنگ شده نه به چنگ نه به جنگ
بهترین راه در شرائط فعلی آتش بس وتوقف جنگ وسپس عقب کشیدن نیروها و ورود نیروهای سازمان ملل در حدفاصل دو طرف ومرزهاست.وسپس بازسازی مناطق آسیب دیده با پول عربستان وامارات وقطر وکویت آست.
یکی از این دو متعصب باید باقی بماند و کسی که قدرت بیشتر دارد باقی می ماند. اینها هرگز با هم سازگاری ندارند. ائن تنها راه برای پایان درگیری ها است.
آقای سه میلیون ثبت نام کجا سیر میکنی؟
جنگ ایران و اسرائیل فقط به نفع دشمنان واقعی و سنتی ایران مثل ترکیه و باکو و عربستان است
اقای زید ابادی فکر کرده دعوای بچه های محل اسایا از عواقب جنگ بر کشور خبر دارد
سلامم
حماس باید بخاطر مردم منطقه راترک کند و درعوض باید نوارغزه هم کشوذ مستقل و به رسمیت کامل باحکومت مستقل فلسطینی بدون دخالت هیچ کشور وگروهی، فقط توسط مردم غزه وفلسطین برقرار شود و سرنوشت خودرا تایین کنند
آقای زیدآبادی شما مگراز مسائل سیاسی خداحافظی نکرديد. آقالطفا دست ازسر میمردم بردار واینقدر پست نذار به خدا اگرحرف نزنید . ممنون.
زید آبادی ....
واگذار کردن سرنوشت غزه یه گروه بین المللی اشتباه محض است چون مگر سرنوشت بوسنی و هرزگوین در دست un نبود پس چرا هزاران نفر را سروستانی ها قتل عام نکردن و نیروهای un هم نظاره گر بودن ،اسرائیل باید بترسد و باید حماس قدرت بگیرد
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مگر گروه بین المللی کی هست،که سرنوشت مسلمان در اختیار آنها باشد
بنظر بنده که سن وسالی ازم گذشته وافتخار دفاع مقدس هم داشتم در خصوص ورود به این جنگ اگر چه موافق گوشمالی وشکست سخت اسرائیل هستم وامریکای جنایتکار هستم اما بایدتا کشورهای عربی به معنای واقعی ونه دروغین وارد جنگ نشوند هیچوقت ما نباید به این جنگ ورود کنیم وفقط در حد کمکهای مالی ودر صورت تشخیص مسولین فهیم تسلیحاتی نه بیشتر بدلیل اینکه کشورهای عربی وترک از ضعیف شدن کشور ما بیشترین سود را خواهند برد و نقشه های که از قبل در سر داشتند در موقع ضعف عملی خواهند کرد.البته خدا را شکر مسولین ما خیلی هوشیار تر از این حرفها هستند،،یا حق ویا حسین (ع)
راهی به جز جنگ مانده مهم نیست. مردانه جنگیدم درست است. نه جنگ کثیف. که اولی سابقه غربی و دومی روش شرقی است.
بای بای بهشت خوش بگذره
بله منم موافقم الان وقتشه که اقا زاده خودشونو واسه جنگ اماده کنن
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
همه میروند ،آنهایی که لیاقت شجاعت و انسان دوستی داشته باشند
سلام.شمایی که میگی باید بریم غزه بجنگیم.وقتی ما عراق میجنگیدیم فلسطینیها کجا بودن؟همین الان توی فلسطین میدان صدام حسین دارن..
شمایی که میگی باید بریم غزه بجنگیم.توی جنگ هشت ساله ایران و عراق چقدبه دخترا و زنهای ابادان شلمچه و بستان و خرمشهر وووو تجاوز کردن و بعد تیرباران کردن کدوم فلسطینی از ما حمایت کرد حتی بزبان ؟
من برا وطنم 59ماه جنگیدم بسه دیگه.. دیگه حاضر بجنگ نیستم..شما هم برید مزه جنگو بچشید.بسم الله ..
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چرت نگو ،از زیر پتو بیرون نرفتی
علی بابا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فکر نمی کنم راست گفته باشی . چون رزمنده ای که ۵۹ ماه برای دفاع از حق جنگیده باشد برایش میدان جنگ و مکان جنگ مهم نیست مهم اطاعت از فرمانده است و دفاع از مظلوم پس الکی چاخان نفرمایید
سلام حماس کار بسیار درست انجام میدهد زیرا در دین ما انسان ازاد افریده شده وبهترین مرگ شهادت است ومن هم گوش به فرمان اقا هستیم که فقط اعلام کنند وببرند اماده رفتن به جنگ با اسراییل وامریکا هستم
بعضی از خ آیه خود میترسند،اسرائیل سالها سلاح داشت مردم سنگ،امروز مردم موشک دارند،اما با بی خ آیه های اطراف که مزاحم نبرد و پیروزی اند
ضایع همین حالا عراق و یمن پایگاه‌های آمریکا رو زدن
کجا؟ چند روزه میگن سودسهامو میخوان بریزن، دوستان خواهش میکنم کمی صبور باشین بزارین این لامصبو بریزن خرج کنیم بعد بریم یک ساله تمام برای این پول برنامه ریزی کردم میترسم جنگ شروع بشه فراموش بشه ریختن این پول. جون داداش یکم دیگه بخاطر من تحمل کنین
مگه فلسطینی ها اون موقع قدرت داشتن که از ما دفاع کنن،از ضعیف انتظار حمایت داشتی!!!خدا عقل همه رو سرجاش بیاره قبل از اینکه دیر بشه.
مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ستم گر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
فلسطینیها همراه با عراقیها بر علیه ما می جنگیدند.
آمار اسرای فلسطینی در جنگ با ما را بررسی بفرمایید.
آمار کشته ههای فلسطینی در جنگ با ما را بررسی بفرمایید
سلام
مدافعین حرم هم در همین سال ها
نزدیک رفتند سوریه عراق
اگر جنگی در گرفت کسانی هستند که بدون هیچ حساب کتابی رهسپار جنگ شوند
در همه دوران ها انسان واقعی وجود دارد
به نظر من آنچه تصمیم سپاه قدس گرفته همان باید بشه
شعار بسه دیگه شما مسیولی که شعار می دی عاشق شهادتی الان موقشه
فکر می کنید تو کشورمون و تو شهرمون ظلم نیست کودکان سیستانی که حتی اب خوردن ندارند کودکان کرمانشاهی که هنوز تو کانکس درس می خونند و ..... اینها همه نیازمند توجه و همت ما را دارند یا علی چراغی که به خانه رواست
دوران اعمال نظر امریکا و غرب چند وقتی است مخدوش شده
بازگشت به دوران تک قطبی ممکنه کمی طول بکشه
البته فهم این موضوع توسط دوستان غرب کمی با تاخیر خواهدبود
دول ناتو بیش از هزارسال است بردنیا مسلط شده اند
اما کارنامه تاسف برانگیزی از خود برجاگذاشته اند
هرکسی جنگ دوست داره بره
جنگ تو ایرانه که همش شرمنده زن و بچمون هستیم از گرونی
هر کس میخواهد بجنگد شعار ندهد و برای دیگران نسخه نپیچد . راه باز است ، بدون ریا و هیاهو برود بجنگد .
تا زمانی که فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها آزاد نشده است، این جنگ ادامه دارد.
تنها راه پایان جنگ و عقب نشینی غرب اینه که کشورهای مسلمان یک سوم صادرات نفت رو کم کنند.همین....اونوقت ببینید آمریکا به غلط کردن میفته یا نه.یه عده بی شرافت و ترسو شدن رهبر کشورهای عرب
این جنگ نابرابر مثل خودکشیه باید ایران ۷ملیون افغان رو بیرون کنه و۲ملیون فلستینی مظلوم رو بیاره ایران واقامت بده فقط به این صورت ۴۵سال دشمنی با امریکاواسراییل تموم میشه وهمه یه نفس راحت میکشن
خدایی افرادی که کامنت گذاشتن اعلام کنند چند سالشونه، این حرفای بچه گانه چیه می‌زنید؟ اولا این تحلیل طبق روال همیشگی اصلاح طلبان هیچ تعصب و غیرتی درش نیست، دوما دست پدرانه ایران برای تنبیه یا حمایت از دوران باستان همیشه وجود داشته و صد البته ژن ایرانی جماعت ظلم ستیزه و الان هم اگر کمی دقت کنید ظالم و مظلوم مشخصه و البته توجه داشته باشیم که صهیونیست ها در نهایت سراغ ایران هم خواهند اومد.
2000کیلومتر اون طرف دنیا یک گروه سنی با یهودیها جنگ دارن ما اینجا بایداسترس بگیریم گنه کرد درمصر آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری
واقعا متأسفم برای اون ایرانی که باوجود اینهمه بی شرفی و احدشکنی آمریکا و اروپا و اسرائیل کثیف هنوز غرب گدا و کورند،کسی که شکم سیره شماهایی هستید که نظر چرت وپرت و ضدایرانی میدین،اگه هم اتفاقی مثل جنگ بیوفته مثل موش تو سوراخ قائم میشید،ولی ملالی نیست چون ایران بیشه شیرانه.
اگر جنگ بشود،حماس وگروههای جهادی ومردم بیچاره فلسطین مثل همیشه بازنده جنگ خواهند بود،چرا چون هر کشوری برای منافع خود دررابطه بامسئله فلسطین تلاش میکند،نه بخاطرانسانیت واسلام.
فقط رهبرم دستور بده جونم را فدا میکنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم