بازدید 10558

پزشک سرشناس تهرانی خودکشی کرد؟

رییس پلیس آگاهی پایتخت از مرگ مشکوک پزشک مشهور یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: تحقیقات در رابطه با فرضیه قتل یا خودکشی متوفی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 21 October 2023


به گزارش تابناک از پایگاه خبری پلیس، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۸ جمعه هفتم شهریور گذشته کارکنان راه‌آهن منطقه شمس‌آباد شهر ری کشف جسد خون‌آلود مرد جوانی روی ریل قطار را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

وی ادامه داد: طولی نکشید که ماجرای این کشف جسد در بی‌سیم‌های کارآگاهان پلیس پیچید و دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند، جسد مربوط به مردی حدود ۳۵ساله‌ که از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود، بود.

سردار ولی‌پور گودرزی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که متوفی پزشک جراح یکی از بیمارستان‌های تهران بوده و احتمالا در محل دیگری با سلاح گرم به قتل رسیده یا خودکشی کرده است.

وی تاکید کرد: البته هیچ سلاح گرم و پوکه فشنگی در محل حادثه کشف نشده بود بنابراین ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در صحنه جنایت و روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل احتمالی بدست آورند.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند برای کشف ترددهای احتمالی مشکوک، دوربین‌های مداربسته اطراف ریل‌ راه‌آهن را هدف بازبینی قرار دهند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در بررسی بیشتر مشخص شد متوفی از خانه خود واقع در ولنجک به سمت فرودگاه امام تاکسی گرفته اما در مسیر با درخواست خود پیاده شده و در ادامه براثر شلیک گلوله جانباخته است همچنین در روند تحقیقات یک نامه از خانه وی کشف شد که نشان می‌داد متوفی در گذشته قصد خودکشی داشته است.

سردار ولی‌پور گودرزی با اشاره به احتمال بالای خودکشی متوفی اضافه کرد: جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد ضمن اینکه تحقیقات جنایی کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ برای کشف زوایای پنهان این حادثه (قتل یا خودکشی) و دستگیری مظنونان احتمالی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۰
به باغبانش بدهی داشته نداده اونم کشتش
این پزشگ سر شناس اسم نداره ؟ شاید چون خونه ش در ولنجک بوده خود بخود سرشناس شده ؟!
پاسخ ها
پکیج ضد زورگیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
پزشک 35 ساله تو چی سر شناس بوده؟ این پیام را برای نویسنده این تیتر دادم نه اون بنده خدا که دستش از دنیا کوتاهه. چون فقط خدا میدونه یک جراح، گذشته از 7 سال دوران پزشکی عمومی، چه میشکه تا امتحان رزیدنتی را قبول بشه و از اون بدتر چه بیگاری ازش میکشن تو بیمارستان آموزشیش که دوران رزیدنتی جراحی را بگذرونه تا جایی که خیلیا انصراف میدن. حالا این بنده خدا تو سنی که حتی اکر مستقیم هم جراح شده باشه تازه دوران شروع بهره برداری از تلاشش بوده از دنیا بردنش. میگم از دنیا بردنش چون یقینا خودکشی نبوده و قتل بوده وگرنه چجوری جای دیگه خودکشی کرده و بعد خودشو رسونده به وسط بیابونا افتاده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ایشان استاد دانشگاه شهید بهشتی در بیمارستان طالقانی بودند و جراح فوق تخصص کلورکتال بودند، و سرشناسی ایشان از آن جهت بوده پس از شلیک به سر توانستند جسد خود را به محل نامعلوم منتقل کنند
در محل پوکه و تفنگ یافت نشده ولی متوفی خودکشی کرده!
به عبارت دیگردپس از اینکه خودکشی کرده اسلحه و پوکه رو جابجا کرده و یا خودش پس از مقتول شدن به جای دیگه ای رفته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
یعنی عالی بود تحلیلت پوآرو
عجب مملکتی شده !! هر دم از این باغ بری می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چه ربطی به مملکت داره؟ یعنی تو دنیا قتل و خودکشی و ... اتفاق نمی افته. فقط تو ایران هست؟؟!!!! از کی شماها اینقدر تحلیل هاتون قوی شده؟؟!!!!!1
هیچ سلاحی در محل پیدا نشده ولی پلیس فکر می کنه خودکشی بوده یعنی روح مرحوم سلاح و پوکه رو با خودش برده جهان باقی ؟! واقعا مطمئنید حالتون خوبه و به پزشک احتیاجی ندارید؟یا قضیه ی ماستمالیه ؟
آقا داستان رو دیدین؟ تیر خورده تو سرش ولی در محل حادثه هفت تیر یا پوکه شلیک نبوده و مقتول بعد از شلیک توی سرش از جای دیگه اومده روی ریل قطار نتیجه میگیریم خودکشی بوده !!!!!!!
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
خخخخخخخ
جدیدا مرده ها راه میرن
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
نتيجه مي گيريم بازم توهين به شعور مردم
در محل دیگری خودکشی کرده بعد جنازه راه افتاده آمده اینجا. تا قاتل اصلی زنده یاد مهرجویی و محمدی فر پیدا نشود این قتل ها ادامه خواهند داشت.
الان روح جانی دارل در گور با این فرضیه پلیس ایران میلرزد . خودکشی کرده و سلاح و پوکه نبوده . یکدفعه بگو تیر غیب بوده دیگه خورده تو سرش .
متهمان قتل مرحومان مهرجویی وهمسرش احتمالا با این مرحوم خورده حسابی نداشتند؟؟
"سردار ولی‌پور گودرزی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که متوفی پزشک جراح یکی از بیمارستان‌های تهران بوده و احتمالا در محل دیگری با سلاح گرم به قتل رسیده یا خودکشی کرده است."!!
يعنى چى احتمالا در محل ديگرى با سلاح كشته شده و احتمال خودكشى مى دهيد؟!يعنى خودش را در جايى ديگر كشته و بعد بلند شده و رفته شمس آباد شهر رى؟!
جارو برقی دزیده بوده!
واقعا آخر آی کیو هستین.واسه همینه آمار جرم وجنایت این همه پایینه?
این طنز پردازی واقعا تونسته مرحله جدیدی از طنز رو آنلاک کنه
اول که گفتن افغانیا سلاحو دزدیدن چون اونجا تردد این قوم زیاده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست