نبض خبر

گزارش زشتی که مردم را عصبانی کرد

کد خبر: ۱۲۰۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 22 October 2023
تعداد بازدید : 4531
بازدید 13967
۲
پخش یک گزارش خیابانی درباره «عزیزترین کسی که از دست داده‌اید» بین کاربران فضای مجازی پربحث شده است؛ گزارشی که در واقع بهره برداری از احساسات مردم برای تبلیغ کسب و کار یک شخص در فضای مجازی است. بخش اصلی این ویدیو را تا پیش از اشاره به نام کسب و کار می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مردمی که به پرسش هر گس پاسخ می‌دهند قابل سرزنش هستند.
به نظرم خیلی زشت بود، ضد تبلیغ بود. کاش میدونستم چه سیستمی رو داره تبلیغ میکنه تا کیلومتر ها ازش فاصله بگیرم