تیک آف

همه خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها و قیمت‌شان

کد خبر: ۱۲۰۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 25 October 2023
تعداد بازدید : 7503
بازدید 10838
۴
با گذشت زمانی قابل توجهی از جام جهانی قطر، حالا سرنوشت حواله‌های خودرو که به عنوان پاداش حضور در جام جهانی 2022 قطر به بازیکنان تیم ملی داده شده مشخص شده و در روزهای اخیر از خودروهای رنجرور ولار سردار آزمون و حسین کنعانی زادگان رونمایی شد. حالا لیست کامل همه خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها و قیمت‌شان را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
با یک قانون زوری واردات خودرو را ممنوع مردم را از حق استفاده از خودروهای روزدنیا محروم ومجبور به خرید خودروهای تقلبی داخلی گرده اند. شگفتا که برخی بجای اعتراض به این مشئله - اعتراض میکنند که چرا برخی ورزشکاران حرفه ای را ازاین ظلم عمومی معاف کرده اند.این نکته هم که واردات این خودورها سود کلانی برای فوتبالیستها داشته بخاطر همان ممنوعیت گردن کلفت مابانه خودرو است که باعث شده خودروهای روز جهان درایران 20 برابرقیمت باشند وگرنه هر ایرانی به تناسب بودجه اش میتوانست از خودروی 300-400 میلیونی تا همین رنجروور 5 میلیاردی استفاده کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
این رسم ما ایرانیهاست که همیشه می گوئیم چرا ما نداریم و فلانی دارد چرا به ما ندادید و به فلان گروه دادند، چرا وقتی حقوق ما اینقدر است حقوق فلان گروه فلان مبلغ است و مثالهای دیگر. مسئولین هم از همین طرز تفکر استفاده می کنند و می گویند حرفی منطقی است از آنها هم می گیریم..
خیلی هم قانون خوبیه
این ملت شریف چرا نباید از خودروی با کیفیت استفاده کنند.مگر هشت سال نجنگیدن مگه همه مشکلات و تحمل نکردن .تفاوت ملت ما با بقیه کشورها چیه که باید در حسرت پراید عمر سپری کنیم .