بازدید 3236
۶

ضرب‌الاجل ایمن‌سازی ۹۰ ساختمان بحرانی پایتخت

برخی اصحاب رسانه در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری معتقد بودند، تعداد ساختمان‌های ناایمن از دهه ۷۰ تاکنون کاهش نیافته و همچنان روی عدد ۱۲۹ مانده است، اما تلاش مدیریت شهری موفقیت آمیز بود و در حال حاضر ۱۲۹ ساختمان بحرانی به ۹۰ ساختمان رسیده، ولی طبق برنامه، باید تا پایان سال همه این ساختمان ها تعیین تکلیف شوند.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 25 October 2023

ضرب‌الاجل ایمن‌سازی ۹۰ ساختمان بحرانی پایتخترئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد ساختمان‌های بحرانی شهر تهران در حال حاضر از ۱۲۹ ساختمان به ۹۰ ساختمان رسیده است.

به گزارش «تابناک»، مهدی بابایی در شصت و سومین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحرانی شورای اسلامی با موضوع بررسی وضعیت ساختمان‌های نا ایمن منطقه ۱۷، اظهار کرد: برخی اصحاب رسانه در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری معتقد بودند، شمار ساختمان‌های ناایمن از دهه ۷۰ تاکنون کاهش نیافته و همچنان روی عدد ۱۲۹ مانده، ولی تلاش مدیریت شهری موفقیت آمیز بود و تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش داشت، اما هنوز به صفر نرسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۹ ساختمان بحرانی به ۹۰ ساختمان رسیده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه جلسات کمیته ایمنی و مدیریت بحران در سطح مناطق شهر تهران برگزار شده و توانسته ایم با همکاری مدیران و دادستانی تعداد ساختمان‌های نا ایمن را کاهش دهیم.

ضرب‌الاجل ایمن‌سازی ۹۰ ساختمان بحرانی پایتخت

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر ضرورت تدبیر در ایمن‌‎سازی ساختمان‌ها و اقدامات قانونی در این حوزه، گفت: اگر در لیست ساختمان‌های ناایمن تنها به اخطار بسنده کنیم، ترک فعل صورت گرفته و باید این ترک فعل از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

بابایی همچنین تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران تعیین تکلیف شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساختمان‌های ناایمن سطح منطقه ۱۷ تهران یادآور شد: در این منطقه چهار ساختمان بحرانی وجود داشت که خوشبختانه و با پیگیری‌های مدیریت شهری، سه ساختمان از مرحله بحران خارج شد و تنها پاساژ بهاران به عنوان تنها ساختمان بحرانی منطقه باقی مانده که تاکنون هفت بار اخطار دریافت کرده است.

به گفته وی، ساختمان‌های ناایمن که در مالکیت شهرداری تهران هستند نیز باید ایمن‌‎سازی شوند و در این خصوص برای نخستین بار ردیف اعتباری در بودجه شهرداری‌های مناطق پیش‌بینی و فرصت ایمن‌سازی فراهم شده است.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، همچنین با تأکید بر ضرورت ایمن‌سازی مدارس، اظهار کرد: شهرداری‌های مناطق بودجه‌ای را که برای کمک به مدارس دارند، با اولویت ایمن‌سازی مدارس در اختیار آن‌ها قرار دهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یه زمانی به خودروسازها هم از این ضرب الاجل ها زیاد دادین. هر روز هم بیشتر بر گرده ملت سوار شدن
بیشتر ساختمانهای پایتخت غیر فنی و با زدوبند توسط افرادی بنام بسازو و بفروش سرهم بندی شده البته با همراهی و مماشات شهرداری،فاجعه قرن در اولین زمین لرزه در تهران رخ خواهد داد.امیدوارم هیچ وقت این اتفاق تلخ صورت نگیرد،اما طبیعت و علم و دانش قواعد خود را دارد که به هیچ وجهی قابل خریدوفروش نیست
تابناک یک مرتبه اخبار اوکراین و فلسطین را کاهش دادی چرا؟؟؟؟
تا ایمن سازی صاحبانشان ممنوع الخروج شوند
ضرب الاجل کجا بود دیگه؟؟؟؟ ضرب ال بیخیالی و ولش کن بابا و به صاحبی!!!
همش امار سازیه
بیایید من عکس از ساختمانهایی بهتون نشون بدم که به اسم سالم سازی از لیست خط خوردن ولی هنوز فوق العاده نا ایمن هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست