بازدید 6966

اتصال شمال و جنوب تونل توحيد: مرداد امسال

تونل توحيد به طول 2200 متر، ‌حدفاصل خيابان باقرخان در بزرگراه چمران تا بعد از خيابان آذربايجان در بزرگراه نواب با 3 باند رفت و برگشت ساخته خواهد شد. ترافيك اين محدوده زياد است و شهروندان ساعت‌هاي طولاني را در ترافيك ميدان توحيد، جمهوري و خيابان‌هاي منتهي به آن گرفتار‌ند.
کد خبر: ۱۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۰ 09 June 2008
معاون فني عمران شهرداري تهران از اتصال شمال و جنوب تونل 2200 متري توحيد در مرداد سال جاري خبر داد و گفت: كار طبق برنامه زمان‌بندي شده در حال اجراست.

احمد دنيا‌مالي در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرين اقدامات انجام شده در تونل 2200 متري توحيد گفت: به سرعت در حال حفاري در تونل هستيم و اميدواريم تا انتهاي مرداد ارتباط بين رمپ جنوبي و رمپ شمالي تونل برقرار ‌شود.
معاون فني عمران شهرداري تهران ادامه داد: كار بر اساس برنامه زمان‌بندي شده در حال اجراست و در زمان مقرر پروژه افتتاح و آماده بهره‌برداري مي‌شود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه گفته شده هزينه اجراي پروژه بيش از 150 ميليارد تومان خواهد بود؟ گفت: فكر نمي‌كنم. فقط مقداري از خريدهاي همانند جت فن‌ها و غيره خارجي است كه فكر مي‌كنم در اين بخش هزينه‌ها قدري بالاتر رود و همچنين با بالا رفتن قيمت مصالح قيمت‌ها افزايش مي‌يابد.

معاون فني عمران شهرداري تهران خاطرنشان كرد: سال آينده در همين ايام ساخت تونل 2200 متري توحيد به اتمام و بعد از تجهيزاتش را نصب خواهيم كرد.

تونل توحيد به طول 2200 متر، ‌حدفاصل خيابان باقرخان در بزرگراه چمران تا بعد از خيابان آذربايجان در بزرگراه نواب با 3 باند رفت و برگشت ساخته خواهد شد.
ترافيك اين محدوده زياد است و شهروندان ساعت‌هاي طولاني را در ترافيك ميدان توحيد، جمهوري و خيابان‌هاي منتهي به آن گرفتار‌ند.

مسئولان شهرداري تهران اعتقاد دارند، اگر اين تونل ساخته شود، ترافيك در اين محدوده به شدت كاهش خواهد يافت و مردم مي‌توانند ظرف مدت نيم ساعت مسير تجريش تا بهشت زهرا را طي كنند.
قرار است تونل توحيد در صورت ساخت به سيستم اطفاي حريق، دوربين‌هاي كنترل ترافيك با امكان شمارش خودرو، سيستم تصويري و صوتي، تجهيزات اعلام حريق خودكار و سيستم تهويه هوا مجهز شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم