نبض خبر

واکنش نماینده مجلس به ویدیوی جنجالی‌اش

کد خبر: ۱۲۰۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲ 01 November 2023
تعداد بازدید : 1620
بازدید 9962
علیرضا منادی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان توجیهاتی در نهایت از مردم بابت رفتارش با معلمان عذرخواهی کرد. توضیحات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
انجام وظیفت در جایگاه نماینده مردم در مجلس چه ربطی به بی احترامیت به معلمین که ارباب رجوع بودن داره ،وقتی مشکل سرپا موندن تعدادی از معلمها رو نتونستی حل کنی و از خوردن تنقلاتت باحترام جمع نتونستی بگذری مشخصه چقدر دغدغه حل مشکلات رو داری و چه فعالیتهایی انجام دادی . ای کاش ای کاش معلمها راضی به تحمل این بی احترامیها نمیشدن و جلسه رو ترک میکردن .
برکرسی میرزا محمد علی خان تربیت تکیه کردن لیاقت می خواهد . بر تو فرجی نیست . راحت باش. فقط بدان که منتخب ما نمی تواند امثال چون تویی باشد. به گوشه ای بایست و ادب بیاموز که ما شهره به ادبیم و نزاکت. یک تبریزی
فیلم تقطیع شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
نه خیر معلمان قطعه قطعه شدند
ما که کاملا توجیه شدیم
خوب اینایی که گفتی وظیفه ات بود اون رفتارو چی می گی چرا ماستارو می ریزی توقیمه
بابت وظیفه ات که بابتش داری حقوق کلان میگیری اینهمه منت سرمون نذار این حرفات و توجیهاتت با عذر خواهیت منافات داره
باید عذرخواهی خالی میکردی همین بقیه اش اضافه و بیربط بود
با نخودچی و کیشمیشت
برادر تقصیر تو نیست.اندازه تو همینه.مشکل وایراد دراینه که شما درحد واندازه مجلس نیستید.افراد نخبه ,باسواد, باهوش,صبور,پرتوان که قادر به تحمل مشکلات وفهم مسایل هستند باید به مجلس بروند.
معلم با آب وتاب از مشکلات مگه تو به هیچ جا حساب نمیکنی مثل ......نشخوار میکنی حتی محمد علی شاه قاجار هم ظاهر و حفظ میکرد
همشون با مشورت همینو انجام میدن. باور کنید بعد ویدئو دوباره کشمش انداخت بالا و لای دندونشو پاک کرد
در آن تصویر نهایت بی ادبی و بی نزاکتی خودش را در برابر یک عده فرهنگی که دستشان از همه جا کوتاه بود از خود نشان داد و حالا طلب کار هم هست.