بازدید 1643
۷

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال بدبین کردن جوانان است

 وزیر کشور گفت: نباید اجازه داد دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای دشمنان ولو در ظاهر جذاب و هنرمندانه، جای حقیقت را بگیرد و با سیاه‌نمایی‌های شیطنت‌آمیز تخم بدبینی و ناامیدی در دل جامعه و خصوصا نسل جوان کاشته شود.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در گفت وگویی انتخابات اسفندماه را صحنه‌ای شکوهمند برای تحکیم انسجام ملت ایران و جلوه نمایش اتحاد و یکپارچگی دانست و افزود: طلیعه‌ای که از مقدمات این رویداد ملی در حال مشاهده است، نویدبخش صحنه‌ای باشکوه و با عظمت است.

وزیر کشور با بیان اینکه «مجریان امر انتخابات همه تلاش خود را در برگزاری امن و توأم با سلامت انتخابات به‌کار خواهند بست»، تاکید کرد: حضور دیدگاه‌ها و سلایق مختلف، زمینه‌ساز رقابت جدی خواهد بود که با مشارکت و حضور پرشور مردم تکمیل می‌شود.

وحیدی درباره جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه و بی تحرکی دولت‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها با هدف حمایت از تل آویو، گفت: روسیاهی و رسوایی جهان غرب و سردمدارانش در رابطه حمایت ننگین و سکوت شرم‌آوری که در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه داشته‌اند، تاریخی است و وجدان بیدار و آگاه جامعه بشری این روزهای ننگ‌آور برای سران دروغگوی کشورهای غربی را فراموش نخواهد کرد و چهره زشت و کریه مدعیان دروغین حقوق بشر تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند.

رئیس شورای امنیت کشور در خصوص تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور هم گفت: خواب آشفته دشمن که گمان می‌کرد در آشوب‌های سال گذشته ملت ایران تمام دستاوردها و تجربه‌های سازنده و سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی، تاریخی و اجتماعی که در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دست‌ آورده را رها خواهد ساخت، تعبیر نشد و هرگز نخواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به توطئه‌های بی‌فرجام دشمن در ایجاد ناامنی و ناآرامی در کشور به تیزبینی مردم در شناسائی خط رسانه‌ای این جریان اشاره کرد و گفت: ملت عزیز ایران تجربه گرانسنگی از سالها ایستادگی در برابر خط نفاق و تفرقه‌افکنی در کشور را دارد و جریان رسانه‌ای که هر دم و به بهانه‌ای در صدد ایجاد ناآرامی در کشور است، برای افکار عمومی رسوا شده است.

وحیدی با اشاره به پیشرفت‌های گوناگون کشور در عرصه‌های مختلف تأکید کرد: بسیاری از دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی که در جهان غرب صدها سال برای تحقق آن تلاش شده است، در ایران به برکت انقلاب اسلامی در طی چند دهه عینیت و نمود کامل یافته است. آنچه در غرب به‌عنوان دموکراسی تبلیغ شده و به آن نازیده و افتخار می‌کنند یک دروغ به‌ظاهر زیباست. این در حالی است که در ایران پس از انقلاب اسلامی، دموکراسی حقیقی در قالب جمهوریت و تعیین سرنوشت کشور با مراجعه به رأی ملت ظهور و بروز یافته است.

وزیر کشور به مسئولیت نخبگان اجتماعی، خبرگان سیاسی و اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: آنچه به عنوان جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است بهترین راه و مسیر برای بازنمائی واقعیت‌های جامعه و زمینه‌ای برای ایجاد امید در جامعه است. نباید اجازه داد دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای دشمنان ولو در ظاهر جذاب و هنرمندانه، جای حقیقت را بگیرد و با سیاه‌نمایی‌های شیطنت‌آمیز تخم بدبینی و ناامیدی در دل جامعه و خصوصا نسل جوان کاشته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آی ای دشمن پدرسوخته--چرا 200 کشوردنیا رو ول کردی چسبیدی به ایران. زبان مسئولانمون مو درآورد از بس به مردم از خطرات تویه دشمن گفتند.انقدرم دشمن پدرسوخته ای هستی نه معلومه کجایی نه معلومه چه شکلی هستی چه رنگی داری چندمترقد داری. فقط هی داری توطئه میکنی ومردم را نسبت به مسئولان دلسوز بدبین میکنی والکی میگی گرونی هست وفسادمالی اداری هست و وضع جهانی ایران خوب نیست ومسئولانتون که 45 ساله از غرب بد میگن خودشون بچه هاشونو فرستادن غرب و محیط زیست ایران درحال نابودیه و اینجورحرفای ناامیدکننده برای دشمنی با ملت ایران
بشین بیاییم رای بدیم!
اگر چیز سپیدی باقی مونده به مردم نشون بده و گرنه سکوت کنی بهتر است.
جناب وحیدی منم سن شما هستم متاسفانه هردو توان درک نسل جدید رو نداریم دشمن و این و آنی در کار نیست که بخواهیم از مسوولیت عدم آگاهی خود فرار کنیم این نسل از سنتی به مدرنیته جهش کرده برای همین امثال ما نمیتوانیم درکشان کنیم اگر مسوولین جوان در عرصه دولت حضور پیدا کنند آنها همدیگر رو بهتر درک میکنند
بدبین کردن چیه یک نمونه وضعیت اقتصادی را مردم با تمام وجود دارند درک می کنند دیگه داریم زیر بار این گرانی له میشیم. دشمن کجا بود؟؟؟
یعنی هنوز از جملات دهه شصت استفاده می کنید
خود پیداست از پیشونی تو
اینم که همش در عالم هپروته و اصلا اوضاع مملکتی که خودش وزیرش است را نه میبیند و نه قدرت درکش را دارد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج