بازدید 3188
۴

بایدن خواستار توقف موقت جنگ غزه شد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستار به گفته خودش وقفه بشردوستانه در جنگ غزه شد. در این حال تاکنون بیش از ۹۰۲۵ نفر که بیش از سه هزار نفر آن‌ها کودک هستند، کشته شده اند.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 03 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستار به گفته خودش وقفه بشردوستانه در جنگ غزه شد، این در حالی است که تاکنون بیش از ۹۰۲۵ نفر که بیش از سه هزار نفر ان‌ها کودک هستند کشته شدند. 

در این حال واشنگتن فشار می‌آورد تا همه آمریکایی‌های گرفتار در این منطقه محاصره شده فلسطین را ترک کنند. پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: بایدن چهارشنبه در جریان یک سخنرانی در کارزار انتخاباتی، پس از آنکه یک معترض که خواستار برقراری فوری آتش بس بود، سخنان او را قطع کرد، گفت: «فکر می‌کنم ما نیاز به یک وقفه داریم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مغز براندازان هم اکنون
درسته آمریکا در کشتار ۹ هزار غیر نظامی و ۳ هزار کودک، پشتیبان اسراییل بوده ولی مردمش میتونن به رئیس جمهور اعتراض کنن و اونم بگه چشم یه توقف بشردوستانه داشته باشیم. جوووونم آزادی. جووووونم پاسخگویی مسئولان

تشخیص
فاقد درمان موثر. اطرافیان ماسک بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
:)))))))) باحال بود
این نظر بایدن هم صرفا برای خروج آمریکایی‌هایی ست که بدلیل محاصره اسراییل، در غزه گیر کرده اند و به محض خروج آنها وحشی‌گری اسراییل با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت. به کلمه «موقت» دقت کنید.
وقفه بشردوستانه شون هم بخاطر اینه که از یمن و عراق و سوریه و لبنان داره براشون موشک و پهپاد ارسال میشه. ترسیدن. میخوان با اینکار از حجم حملات و واکنش کشورهای عربی کم کنن. بیشرف چرا موقعی که هزارهزار میکشت وقفه اعلام نکردی؟
قابل توجه صهیونیست دوستا: کشورهای دنیا یکی یکی دارن روابطشون رو با اسرائیل قطع میکنن.
حالا حالاها مونده. لحظه انتقامه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی