بازدید 14768

محروميت غيرمنتظره كشاورزان نمونه از ديدار با رئيس‌جمهور

مشخص نيست علت اين ناهماهنگي كه موجب اتلاف هزينه سنگين و نيز ناراحتي ارزشمندترين اقشار كشور شده، چه موضوع مهمي بوده است؟
کد خبر: ۱۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۰ 09 June 2008
خبرنگار «تابناك» گزارش داد: برنامه از پيش تعيين‌شده براي ملاقات صد كشاورز نمونه و نمايندگان شش هزار تعاوني روستايي با رئيس‌جمهور در مصلاي تهران كه قرار بود فردا انجام شود، امروز به صورت غير منتظره لغو شد.

بنا بر اين گزارش، به اين منظور هزاران تن از فعالان بخش كشاورزي و روستايي از اقصا نقاط كشور به تهران آمده و اسكان داده شده بودند تا امسال در مراسمي گسترده‌تر در مصلاي تهران و با حضور عالي‌ترين مقام اجرايي كشور، از آنها تقدير شود.

بر اساس شنيده‌ها، صبح امروز گفته شده مراسم مصلي لغو و فردا عصر صرفا 96 كشاورز نمونه براي ديدار با دكتر احمدي‌نژاد به رياست جمهوري بروند.

با اين حال، اين برنامه نيز عصر امروز لغو شده و به افرادي كه با هزينه‌اي سنگين به پايتخت آورده شده بودند، گفته شده به روستاهاي خود بازگشته و يكشنبه بعد مراجعت كنند.

مشخص نيست علت اين ناهماهنگي كه موجب اتلاف هزينه سنگين و نيز ناراحتي ارزشمندترين اقشار كشور شده، چه موضوع مهمي بوده است؟
 
مدير روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي با تاييد تغيير اين برنامه به «تابناك» گفت: اساسا مشكل خاصي پيش نيامده و ما فردا برنامه تقدير وزير جهاد كشاورزي از اين عزيزان را برگزار مي‌كنيم و هفته بعد تنها 2 ساعت برخي از اين افراد با رييس‌جمهور ملاقات مي‌كنند تا وقت ايشان كمتر گرفته شود.
 
وي با تاييد اين كه هزينه رفت‌وآمد و اسكان افراد مذكور با اين وزارتخانه است، افزود: چون اكثر كشاورزان نمونه ساكن تهران يا نقاط افراد تهران نظير قزوين و شهرهاي شمالي هستند، چندان مشكلي براي رفت و برگشت يا ماندن آنان تا هفته آينده پيش نخواهد آمد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار