بازدید 9678

واكنش تند روسها به اظهارات ضدایرانی موفاز

وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه در بیانیه ای نوشت که چنین اظهاراتی، حتی شخصی، نباید بیان شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۴ 10 June 2008
روسیه از اظهارات "شائول موفاز" معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی که چشم انداز ماجراجویی نظامی علیه تهران را مطرح کرده بود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه در بیانیه ای نوشت که چنین اظهاراتی، حتی شخصی، نباید بیان شود.

موفاز وزیر حمل و نقل رژیم اسرائیل روز جمعه گذشته در سخنانی خصمانه اعلام کرد که اگر ایران به برنامه های هسته ای خود ادامه دهد این رژیم به این کشور حمله خواهد شد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: آژانس بین المللی انرژی اتمی نتوانسته ادعایي مبنی بر غیرصلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران بیابد.

بیانیه افزود: استفاده از زور غیرقابل قبول است.

این در حالی است که مقامهای رژیم صهیونیستی نیز معتقدند که اظهارات موفاز، موضع رسمی تل آویو نیست. در همین رابطه "ماتان ویلنای" معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو اسرائیل گفت : سخنان موفاز به نوعی برداشت منفی از مسائل استراتژیک برای مسائل داخلی بوده است.

یکی دیگر از مقامهای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این زمینه اظهار داشت :"سخنان موفاز، اظهارنظری غیر مسئولانه بوده و به هیچ وجه موضع رسمی دولت ما نیست. سخنان موفاز علیه تل آویو به کار خواهد رفت، زیرا این سخنان سبب می شود تا توجه جهانیان از نکات اصلی منحرف شود. برنامه هسته ای ایران مورد توجه تمام جهان است و نه فقط اسرائیل."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار