بازدید 10578
فوتو نیوز تابناک

تحویل خودخواسته آرپی‌جی به ماموران!/ استعفای یک مدیر مخابراتی در پی قطعی ۱۲ ساعته اینترنت

از محکومیت دو روزنامه نگار به سه سال و شش ماه و یک روز حبس در ایران تا شهادت دو خبرنگار در جنوب لبنان، شکست پروژه ۱۳ میلیاردی صداوسیما، روسیه میزبان نشست وزرای کشور‌های عربی درباره غزه، ترجیح می‌دهیم حقابه هیرمند بدون طرح دعوی حل شود، شماره تماس اضطراری پلیس فتا و...، «فوتونیوز» آخرین روز آبان ماه را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 21 November 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
واقعا جالبه. این اتش بس حماس مانند همان تقاضای تحریم نفت و نفروختن ان به اروپا و امریکا بود که ابتدا ایران و روسیه و پیشروان ضد غربی توصیه می کردند ولی حالا تمام افتخار و پیروزی دولتهای ایران و روسیه این هست که با وچود تحریم توانستیم نفت تخفیف دار بیشتر صادر کنیم. حالا هم خیلی ضد غربی ها و ضد اسراییلی ها قرار بود با این حملات حماس و روسیه 80 کیلومتر دیگر بروند تا اسراییل یا اکراین فروبپاشد ولی حالا فقط بدنبال توقف حمله طرف مقابل و اتش بس هستند. جالب نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
جالب کله‌ی پر ایده‌ی جنابعالیه که حماس یک گروهک کوچولو رو مقایسه میکنی با کل اسرائیل تا دندان مسلح و ایضا کمکهای بی دریغ غرب و بمبهای هوشمند آمریکایی.
یک وقتی، بچه‌ی ناخلفشون ناراحت نشه، کم و کسری نداشته باشند...
البته باطلی مثل اسرائیل و بی عدالتی غربی، رفتنی است.بزودی ان شاالله.
خدایا شکر. جنگ غزه داره متوقف میشه. جنگ غزه نشان دارد چه اندازه امریکا و جوخواب الو هوشیار هستند و متوجه شدند که روشن شدن این اتش و ادامه ان فقط پوتین نفع می بره و نتانیاهو را که رفیق و شریک پوتین هست را مجبور کردند که بدنبال گسترش جنگ نباشد. بزرگترین بازنده اتش بس در جنگ غزه پوتین هست. در اکراین دیدنی خواهد بود. این تیر پوتین هم به سنگ خورد و نتوانست امریکا واروپا را وادار به دادن امتیاز در اکراین کند. دیدنی شده اند پوتینی ها
اولین نتایج دیدار 5 ساعته بایدن و شی را در غزه دارید می بینید. چین فوری به روسیه و پوتینی ها پیغام داده که اگر بدنبال ادامه ریختن بنزین بر روی اتش خاورمیانه باشید چین واردات نفت تخفیف دار خود را از روسیه و ایران کاهش خواهد داد. انوقت روسیه چگونه می خواهید بنزین بیشتر روی اتش بریزد؟ حالا اتش بس در خاورمیانه بزرگترین دستاورد برای بایدن و بزرگترین شکست برای پوتین خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حتما مترجم پوتین و چینی ها هم تو بودی و الان افشاگری میکنی.شما که از مکالمات خصوصی خبر داری و اونجا بودی بگو ما هم بدونیم پوتین چایی با قند خورد یا چایی تلخ؟
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
وای برحال مسلمانهائیکه براحتی آل دست کفارمیشوند و هدایت کند مسلمانانی راکه فریب غیرمسلمانان رامیخورند ونسلی رانابود میکنند ودرواقع خدابماعقل وشعورکافی دهدکه وسیله بازی استعمارنشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ایران هیچ جایگاهی در مناسبات منطقه ندارد امیر عبدل فقط به قطر سفر می کند حتا روسیه هم که از جنگ غزه بیشترین سود را برده ایران را تحویل نمی گیرد
شکست پروژه ۱۲ میلیاردی صداوسیما میزان اقبال اندک مردم به برنامه های تلویزیون را اثبات کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بودجه صدا وسیما برای سال آینده ۴۳ در صد افزایش یافته اگر ۴۳۰۰۰ در صد هم افزایش یابد یک مخاطب هم اضافه نخواهد شد اشکال از مدیری پایداریچیها بر این سازمان است
تفاوت را ببینید در استرالیا یک مدیر بابت قطع ۱۲ ساعته اینترنت استعفا میدهد و در ایران یک وزیر را گذاشته اند که کارش محدود کردن اینترنت ، فیلتر کردن سایتها و اختلال در اینترنت است.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ولی به جایش وزیر ارتباطات ما دارای ۵ فرزند میباشند

و مدال فرزند اوری برتر انقلابی را بدست آورده اند !!!؟
هر کسی تانک و هلیکوپتر داره بیاد خودخواسته تحویل بده
طرح دعوا نکنید که بد جور کتک می‌خورید و ممکنه نصف مملکت ا‌از دست بدید
آن خبرنگاری که حجاب اجباری نداره تو غزه چکار داره ما شهید دادیم
شبکه های فارسی زبان خارجی هر کدام با کارکنان بسیار بسیار کمتر از صدا و سیما بیشترین مخاطب را دارند مقایسه کنید تعداد ۱۵۰ نفره من وتو با ۵۰۰۰۰ نفر صدا و سیما و مخاطبان این دو .
سیستم فاسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم