نبض خبر

پشت پرده جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر

کد خبر: ۱۲۰۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴ 22 November 2023
تعداد بازدید : 4629
بازدید 30011
۸
محمد اصغری، گوینده معروف اخبار هواشناسی در مصاحبه‌ای، علل جدایی المیرا شریفی مقدم از شبکه خبر را افشا کرد. اظهارات اصغری را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
دیگه آش رو خیلی خیلی شور. کردن
مجری اصرار داره حرف خودشونو به کرسی بشینه. در ضمن هیچ افشایی در بیان مهمان برنامه یعنی آقای اصغری نبود. چرا دروغ میگید توی روز روشن؟؟؟ من فکر میکنم از این که ایشان حضورش در سیما بیشتر از قبل شده و در برنامه صبحانه ایرانی و شبکه افق حضور زیادی نسبت به قبل پیدا کردند بعضی ها به شدت ناراحتند و طعی دارند از این موفقیت این خانم یک سوژه بر ضد صدا و سیما رست کنند! آخه تابناک! یک خورده هم روی چشم های مردمی که دارند تلوزیون جمهوری اسلامی رو میبزنند حساب کن! این خانم صبح تا شب توی سیما هست! وحضورش رو مردم بیشتر از قبل میبینند. چرا دوست دارید شایعه درست کنید و یا شایعات را دامن بزنید؟ خدا همه ما رو هدایت کنه و شما رو به یقین برسونه که مردم چشم دارند و تلوزیون جمهوری اسدامی رو نگاه میکنند!
قاقد اهمیت
چی را افشا کرد ؟ دو تا جمله کلی که هر کسی میتونه بگه که شنیدم میخواد ادامه تحصیل بده و زاویه پیدا کرده و اینا را به صورت کلی همه میتونن بگویند دیگه .
مسخره کردین با این تیتر انتخاب کردنتان
دقیقا متوجه شدیم چی شد با این افشاگری بزرگ
درجه توانمندی و سطح مهارت گویندگی و مجری گری خانم المیرا شریفی مقدم و آقای محمد اصغری متوسط است چرا بی جهت این اشخاص را مطرح میکنید ؟ نکنه برای تبلیغات این اشخاص این مصاحبه را انجام دادید
شریفی مقدم بهترین مجری ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شما یا همسرش هستی و یا اصغری هواشناسی و یا خودتی المیرا