بازدید 2650

کلاهبرداری ۷ میلیاردی به بهانه دریافت وام

کد خبر: ۱۲۰۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 26 November 2023

مرد شیاد که با ترفند نفوذ در مراجع دولتی و دریافت وام از مردم 7 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی دریافتند مرد جوانی با شیوه دروغین نفوذ در مراجع دولتی برای دریافت وام‌های میلیاردی دست به اعمال مجرمانه زده و اقدام به کلاهبرداری ۷ میلیارد تومانی از شهروندان کرده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی، هویت متهم را شناسایی و در ادامه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در غرب تهران ردیابی کردند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات پیچیده متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی اسناد دفترچه‌ای و تک برگ مالکیت و آلات و ادوات ارتکاب جرم از مخفیگاه موردنظر کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد نفوذ در مراجع دولتی برای دریافت وام‌های میلیاردی اعتراف کرد.

سردار کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم