بازدید 2003
۱

کلاهبرداری میلیاردی از کارجویان شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که در پوشش مؤسسه کاریابی ۲۰۰ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 27 November 2023


به گزارش تابناک، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی این فرماندهی و اظهارنظر مال باختگان مشخص شد؛ خانمی در پوشش مؤسسه کاریابی و دادن وعده‌هایی با سود دهی زیاد از مال باختگان مبالغی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال گرفته و پس از مدتی مؤسسه را تعطیل و متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در یکی از شهرستان‌های استان البرز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کنند.

رییس پلیس شهرستان ری بیان داشت: متهم در تحقیق تخصصی و فنی کارآگاهان به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در پوشش مؤسسه کاریابی، از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره شناسایی ۱۲ مال باخته گفت: متهم با دستور قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر مالباختگان، تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مردم به چه فلاکتی افتادند که برای بدست آوردن شغلی باید فریب هر کسی را بخورند از متولیان امر اشتغال یابی که صدایی در نمی اید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم