بازدید 3991
۱

تهدید جدی ژنرال‌های ارتش علیه نتانیاهو

ژنرال‌های میدانی ارتش اسرائیل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را به شورش تهدید کردند.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 29 November 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «یؤآف زیتون» خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی با قرادادن پستی در حساب کاربری خود در شبکه X توئیتر (توئیتر سابق) نوشت: ژنرال‌های ارتش رژیم اسرائیل بر سر (ادامه جنگ) غزه به شورش علیه نتانیاهو اشاره کردند.

این خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اختلافات بزرگی بین دوائر تصمیم گیرنده این رژیم در مورد حملات انجام شده به غزه وجود دارد.

وی بدون اشاره به توان مقاومت فلسطین و تحمیل شروط حماس به رژیم صهیونیستی در جنگ غزه افزود: من نمی‌دانم در دوائر تصمیم‌گیرنده چه می‌گذرد، اما گالانت تمام تلاش خود را می‌کند تا حماس را به هر قیمتی و به هر شکلی که باشد، نابود کند.

یؤآف افزود: آنچه غیرعادی است، لحن مسئولان ارتش و همچنین ژنرال‌های میدانی است، کسانی که آن [موضوع] را می‌دانند و هشدار می‌دهند: مواظب باشید پس از آتش بس، ما دستگیر نشویم.

وی ادامه داد: [این ژنرال ها] به جز امتناع از دستور، همه چیز در مخالفت با حمله به غزه گفته اند.

پیشتر رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل نسبت به ادامه اختلافات و تاثیر خطرناک آن بر ارتش این رژیم هشدار داده بود.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی این اتفاق را «بسیار خطرناک» ارزیابی کرده و گفته بود که تداوم حمله به فرماندهان، افسران و نظامیان ارتش اسرائیل به شدت خطرناک است و آسیب زیادی به اتحاد و یکپارچگی ارتش وارد می‌کند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دل هاي جهنمي هاي درنده از هم جداست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی