بازدید 8474

«ابوذر روحی» مداح برتر و الگوی کشور شد

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی گیلان از برگزیده شدن «ابوذر روحی» در جشنواره ملی مالک اشتر بسیج به عنوان مداح برتر و الگوی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 03 December 2023

 به گزارش تابناک، محمدعلی نصیبی، مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان، بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از برگزیده شدن « ابوذر روحی » در جشنواره ملی مالک اشتر بسیج به عنوان مداح برتر و الگوی کشور خبر داد و اظهار کرد: حاج ابوذر روحی از ستایشگران جوان گیلانی هستند که با خلق اثر سلام فرمانده فرهنگ انتظار را با سربازان دهه نودی و هشتادی در سراسر جهان گسترش داد.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس رزمندگان اسلام با مداحی حاج صادق آهنگران شب‌های عملیات با شور و شعف ویژه‌ای آماده عملیات شهادت می‌شدند، افزود: امروز هم مداحی و سرودهای به روز حاج ابوذر روحی در خصوص دشمن شناسی و جنگ نرم توانسته همان شور و شعف را بین جوانان نوجوانان و کودکان ایجاد کند.

نصیبی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) موقعیت شناسی و حساس بودن به مسائل روز جهان و کشور است، اضافه کرد: ابوذر روحی در موقعیت‌های مختلف با تولید آثار شاخص توانستند تأثیرگذاری بسزایی به ویژه بین جوانان نوجوانان و کودکان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امروز «سلام فرمانده»، «رفیق شهیدم»، «یوم الا انتقام» در تمامی جهان شور و شعف عجیبی بین نوجوانان و کودکان دهه نودی ایجاد کرده است، ادامه داد: امروز با سرود یوم الانتقام شور و شعفی خاصی بین جوانان ایجاد شده تا آماده مواجهه با رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل بودند.

نصیبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه مداحان و هیئات در مواجه با دشمن یکی از افسران در مقابله با جنگ نرم دشمن که نهاد خانواده را نشانه گرفته‌اند هستند، اضافه کرد: هیأت دهه نودی هشتادی‌ها یکی از کارهای بسیار خوب حاج ابوذر روحی است که خانواده‌ها را به همراه فرزندانشان در این رویداد بزرگ نقش می‌دهد و در تربیت فرهنگ شیعی بسیار مؤثر است.

مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی گیلان تصریح کرد: گیلان در خصوص مداحی هیأت‌های انقلابی در کشور جزو استان‌های برتر بوده و ظرفیت‌های بسیار خوبی در در حوزه ستایشگری دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۶
خیلی خوب شد که
دل تو دلم نبود تا نتایج اعلام بشه
حالا ایشون چه واحدیو قراره تو دانشگاه تهران تدریس کنه؟
این همون مداحه نبود؟
ایول
بگو امین یا رب العالمین
بگو امین یا رب العالمین
عالی عالی عالی
یک زمانی نه چندان دور تو این مملکت پروفسور حسابی و دکتر سمیعی الگو بودن
تبریک میگم.... خود گویی و خود خندی ... عجب مرد هنرمندی....
نون بازو رو خوردن شرطه
یعنی میشه ریس دانشگاه تهران؟
نخبه ها که دارن مهاجرت میکنن، اینا به درد شما میخورن
خخخخخخخخ۹حخخخخخخخخ
الگوی کشور!!!!!!!ادم قحطیه ............
الگو؟؟؟!!
مسلما و علی الحصوص با حواشی مرتبط اصولا انتخاب شخص دیگری جز ایشان سئوال برانگیز و اشتباه تلقی میشد
الگووووو؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی