بازدید 4248
۱

دبیر دیر آمد، داد زد، صدا و تصویر قطع شد!

کد خبر: ۱۲۰۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 05 December 2023

علیرضا دبیر بار دیگر مجمع کمیته ملی المپیک را بهم ریخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مخالفت رییس فدراسیون کشتی با بحث راه اندازی مرکز حکمیت در ورزش زیر نظر کمیته ملی المپیک،  جنجال ساز شد و این اقدام دبیر با حرکت انتقادبرانگیز کمیته روبرو شد که صدای وی را برای اتاق خبرنگاران قطع کرد!

در حالیکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حرکتی معنادار به مجمع امروز کمیته المپیک نیامد و بهانه های ماموریت و جلسه فوری هم اعضای حاضر را قانع نکرد، دبیر هم دیر به محل مجمع رسید.

علیرضا دبیر  که با بیش از یک ساعت تاخیر در مجمع حاضر شده بود، به بحث حکمیت ورزش واکنش نشان داد: اساسنامه از اختیارات مجمع است و یک قدرت دیگر درست نکنیم و خواهش می‌کنم این موضوع به رای نگذارید و استقلال فدراسیون‌ها را نگیرید و من مخالف این موضوع هستم. 

در مملکت ما وقتی کسی جایی می‌نشیند می‌خواهد قدرت خود را زیاد کند‌. اساسنامه از اختیارات مجمع است و اجازه نداریم به هیئت اجرایی بفرستیم. دوستان خودشان باید در هیئت اجرایی مخالفت می‌کردند و آنها نماینده فدراسیون‌ها هستند.

 

غیبت معنادار وزیر و تایید صحبت های دبیر توسط درگاهی

اینچه درگاهی که بعداز یکسال ، دوباره به مجمع دعوت شد و گفته می‌شود دلیل غیبت وزیر ورزش در مجمع هم همین بوده است، گفت: با صحبت علیرضا دبیر موافق هستم. کمیسیون اخلاق ورودش به این شکل در فدراسیون‌ها پسندیده نیست. می‌توانیم در هر فدراسیون کمیته اخلاق داشته باشیم و اگر لازم شد با کمیسیون اخلاق کمیته در ارتباط می‌شود.

درگاهی همین چندماه پیش برای اتهام تخلفات خود به کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک احضار شده بود.

 

اقدام عجیب کمیته با قطع صدا برای اصحاب رسانه

پس از آن که محمود خسروی‌وفا نسبت به صحبت های دبیر واکنش نشان داد، صدای مانیتورهایی که فیلم مجمع را پخش می‌کردند، قطع شد! سخنان هادی ساعی نیز به دلیل قطع صدا در محل حضور خبرنگاران بدون صدا پخش شد. لحظاتی بعد هم به صورت کامل تصاویر از مانیتورها پخش نشد تا کمیته المپیک تشخیص دهد که خبرنگاران چه چیزی را ببینند و چه چیزی را بشنوند و منتقل کنند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینا شدن مدیران ارشد مملکت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی