بازدید 2489

نقشه سرایدار طمعکار برای سرقت از خانه پزشک پولدار

کد خبر: ۱۲۰۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 06 December 2023

راز سرقت میلیاردی از خانه پزشک ثروتمند در حالی با اعترافات سرایدار خانه برملا شد که تلاش برای دستگیری 2 همدست او ادامه دارد.

به گزارش ایران، اوایل آبان امسال، پزشک متخصص پوست و مو در شمال تهران در تماس با پلیس از سرقت خانه‌اش توسط مردانی نقاب‌دار خبر داد و گفت: مطب من و همسرم در طبقه پایین خانه‌ام است و دستگاه‌های لیزر و وسایل زیبایی پوست و مو در آنجا بود. ما سرایدار داریم، شب حادثه داخل پذیرایی در طبقه بالا مشغول تماشای تلویزیون بودیم که ناگهان دو مرد نقاب‌دار وارد خانه شدند.

او ادامه داد: آنها چاقو و شوکر داشتند و با تهدید دست و پاهای من و همسرم را بستند و حدود 5 میلیارد تومان، طلا و جواهر و وسایل باارزش خانه و دستگاه‌های داخل مطب را به سرقت بردند. به سختی و زحمت دست و پایمان را باز کردیم و خودمان را به سرایدار رساندیم، اما دست و پای او را هم بسته بودند. بعد از آزادی سرایدار، با پلیس تماس گرفتم.

به‌دنبال این تماس، کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه، مشخص شد که در ورودی خانه سالم است.

همین مسأله باعث شد که فرضیه آشنا بودن سارقان قوت بگیرد. در ادامه مشخص شد غیر از دکتر و همسرش فقط سرایدار خانه، کلید داشته است هرچند او خودش نیز قربانی سرقت شده بود اما تناقض‌گویی‌هایش وی را در زمره مظنونان قرار داد.

سرایدار میانسال در تحقیقات اولیه مدعی شد: برای خرید از خانه خارج شدم اما در خیابان سرنشینان یک خودرو راهم را سد کرده و مرا با زور سوار خودروشان کردند. آنها دست و پایم را بستند و با کلیدی که همراهم بود وارد پارکینگ شده و سرقت را اجرا کردند.

اما بازبینی دوربین‌های مداربسته ادعای او را رد کرد.

بنابراین در ادامه تحقیقات وی به ناچار مجبور به اعتراف شد و گفت: 4 سال است که سرایدار مطب و خانه دکتر و همسرش هستم و از صفر تا صد زندگی‌شان خبر دارم. می‌دانستم که دکتر در خانه‌اش دلار و طلا نگهداری می‌کند و از طرفی دستگاه‌های لیزری که دارد، ارزش مالی بالایی دارند. به همین دلیل وسوسه به جانم افتاد که از خانه دکتر سرقت کنم.

او ادامه داد: با پسر خلافکاری که سابقه سرقت داشت، آشنا شدم. وقتی گفتم وضع مالی دکتر خیلی خوب است، او هم از سرقت استقبال کرد و با دوستش حمید نقشه را طراحی کردیم. شب حادثه به بهانه‌ای از خانه خارج شدم و دوباره به خانه برگشتم اما در را برای سارقان باز گذاشتم و آنها با خودرو وارد شدند. بعد هم دست و پایم را بستند تا با صحنه‌سازی نشان دهند که من نیز قربانی سرقت شده‌ام.

با اعتراف سرایدار میانسال، تحقیقات برای دستگیری دو همدست فراری او به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی