بازدید 6662
با تحولات منطقه و جهان

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق / عصبانیت نتانیاهو درباره ایران در گفت‌وگو با پوتین/ سقوط اف-۱۶ آمریکا در دریای زرد/ گسترش یگان نظامی چند ملیتی آمریکا در دریای سرخ

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق، عصبانیت نتانیاهو درباره ایران در گفتگو با پوتین، سقوط اف-۱۶ آمریکا در دریای زرد، گسترش یگان نظامی چند ملیتی آمریکا در دریای سرخ و تنش بین چین و فیلیپین درباره یک سانحه دریایی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 11 December 2023

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق/ عصبانیت نتانیاهو درباره ایران در گفتگو با پوتین/ سقوط اف-۱۶ آمریکا در دریای زرد/ گسترش یگان نظامی چند ملیتی آمریکا در دریای سرخ

بین الملل تابناک: حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق، عصبانیت نتانیاهو درباره ایران در گفتگو با پوتین، سقوط اف-۱۶ آمریکا در دریای زرد، گسترش یگان نظامی چند ملیتی آمریکا در دریای سرخ و تنش بین چین و فیلیپین درباره یک سانحه دریایی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق 

 رسانه های سوریه از حملات هوایی به اطراف دمشق خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یکشنبه شب در خبری فوری، از حمله هوایی به اطراف دمشق خبر داد و افزود: سامانه پدافند هوایی این کشور با اهداف دشمن در اطراف دمشق مقابله کرد؛ رسانه های سوریه تا زمان مخابره این خبر جزئیات بیشتری از این حمله هوایی منتشر نکرده اند.

پیش از این، دمشق بارها مورد حملات موشکی و جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفته و دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل، این حملات را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر، بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری بموقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

عصبانیت نتانیاهو درباره ایران در گفت‌وگو با پوتین

منابع رسانه‌ای روز یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهوری روسیه درباره جنگ غزه خبر دادند.

خبرگزاری «معا» در این باره به نقل از رسانه‌های عبری اعلام کرد:‌ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل امروز نشست کابینه را ترک کرد تا با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تلفنی گفت‌وگو کند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، این گفت‌وگوی تلفنی ۵۰ دقیقه طول کشیده است.

دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه‌ای کوتاه در این باره اعلام کرد که وی به پوتین اعلام نموده تا زمان از بین نرفتن قدرت نظامی جنبش حماس، جنگ را متوقف نخواهد کرد.

نتانیاهو همچنین از پوتین خواست که روسیه صلیب سرخ را برای تسهیل بازدید از اسرای صهیونیست در غزه تحت فشار قرار دهد.

در این بیانیه همچنین آمده است، نتانیاهو در گفت‌وگو با پوتین مخالفت شدید خود را با همکاری روسیه و ایران اعلام کرد؛ جزئیات بیشتری از این رایزنی تلفنی مخابره نشده است.

سقوط اف-۱۶ آمریکا در دریای زرد

نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد، یک فروند جنگنده اف-۱۶ این کشور روز دوشنبه در جریان تمرینات معمول به دریای زرد سقوط کرد؛ اما خلبان توسط مقامات کره‌جنوبی نجات یافت.

 طبق آنچه ایالات متحده گزارش می‌دهد، جت مذکور تقریبا در ساعت ۸:۴۳ صبح به وقت محلی پس از بلند شدن از پایگاه هوایی گونسان در شهر گونسان، در ۱۷۸ کیلومتری جنوب سئول در آب سقوط کرد.​

طبق گزارش خبرگزاری یونهاپ، نیروی هوایی آمریکا در بیانیه‌ای عنوان کرد: خلبان جنگنده اف-۱۶ آمریکا توسط نیروهای دریایی کره‌جنوبی نجات یافت و در وضعیت پایداری قرار دارد. او قرار است به همان پایگاه هوایی گونسان بازگردد.

به گفته یک مقام ارتش آمریکا، گارد ساحلی و نیروی دریایی کره‌جنوبی در عملیات نجات شرکت داشتند.

نیروی هوایی آمریکا جزئیات بیشتری در مورد وضعیت خلبان ارائه نکرد و گفت که علت این سانحه مشخص نیست اما تحقیقات خود را انجام خواهد داد.

گسترش یگان نظامی چند ملیتی آمریکا در دریای سرخ

واشنگتن پست گزارش داد که آمریکا برای جلوگیری از گسترش جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در منطقه، قصد دارد «یگان عملیات مشترک ۱۵۳» در دریای سرخ و خلیج عدن را گسترش دهد.

این روزنامه آمریکایی یکشنبه شب نوشت که هدف از این اقدام، جلوگیری از حملات به کشتی‌های تجاری است که از نزدیکی یمن عبور می‌کنند.

این یگان یک واحد نظامی چندملیتی و بخشی از «نیروهای مشترک دریایی» با حضور ۳۹ کشور است که در مقر آن در بحرین قرار دارد.

ریاست این یگان در حال حاضر دست آمریکاست و گزارش‌های اقدامات خود را به «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین ارائه می‌کند.

یک مقام دفاعی آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، اظهار کرد که گفت‌وگوها درباره گسترش این یگان جریان دارد؛ اما با توجه به اینکه این مذاکرات فعلا در مورد نحوه مشارکت کشورها در این یگان است، جدول زمانی روشنی درباره گسترش آن وجود ندارد.

به نوشته واشنگتن پست، کاخ سفید می‌گوید که پس از حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها به چند کشتی در هفته‌های اخیر، گسترش این یگان یک «پاسخ طبیعی» است.

این روزنامه افزود: اقداماتی مانند حمله نظامی یا گنجاندن حوثی‌های یمن در فهرست تروریستی می‌تواند تلاش‌های سازمان ملل، آمریکا و دیگران برای پایان دادن به مناقشه داخلی فاجعه‌بار در یمن را پیچیده‌تر کند.

ستاد نیروهای مسلح یمن پیشتر اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

تنش بین چین و فیلیپین درباره یک سانحه دریایی

فیلیپین و چین روز یکشنبه درباره درگیری کشتی‌های خود در نزدیکی صخره مرجانی مورد مناقشه در دریای چین جنوبی یکدیگر را متهم کردند.

به گزارش روزنامه استرینت تایمز، گارد ساحلی چین در بیانیه‌ای اعلام کرد: دو ناو فیلیپینی به هشدارهای مکرر آن‌ها توجهی نکرده و غیرقانونی و بدون اجازه دولت چین، وارد آب‌های مجاور صخره مرجانی رینای در جزیره نانشا شدند.

در این بیانیه آمده است، ناو UM۱ غیرحرفه‌ای و خطرناک، ناگهان دور زد و عمدا با ناو ۲۱۵۵۶ CCG گارد ساحلی چین برخورد کرد. چین می‌گوید مسئولیت کامل این سانحه بر عهده فیلیپین است.

گان یو سخنگوی گارد ساحلی چین از فیلیپین خواسته است تا اقدامات تحریک آمیز خود را متوقف کند و افزود: چین به «فعالیت‌های قانونی» خود در دریای جنوبی چین ادامه می‌دهد.

گارد ساحلی فیلیپین، پکن را به شلیک توپ دریایی و برخورد با ناوهای تدارکاتی متهم و اعلام کرده یکی از این کشتی‌ها به طور جدی آسیب دیده است، در حالی که گارد ساحلی چین می‌گوید این ناو فیلیپینی به طور عمدی به کشتی آنها برخورد کرده است.

مانیل همچنین چین را به انجام اقداماتی غیرقانونی و خشونت آمیز با شلیک توپ‌های دریایی متهم کرد اما چین این اقدامات را «تدابیر کنترلی» و قانونی خوانده است.

سخنگوی گارد ساحلی فیلیپین ادعا کرده است که موتور ناو این کشور بسیار آسیب دیده و این کشتی چینی CCG بوده که با آن برخورد کرده است.

نیروی ضربت ملی دریای غربی فیلیپین مدعی شده است: پس از اینکه ناو BRP Cabra آماج شلیک‌های دریایی ناو چینی CCG قرار گرفت، کشتی گارد ساحلی در حال یدک ‌کشی آن به استان پالاوان بوده است.

پکن و مانیل در اطراف صخره مرجانی توماس شوال دوم در منطقه اقتصادی انحصاری فیلیپین درگیری‌هایی داشته اند. فیلیپین ناوهای تدارکاتی را برای سربازان فیلیپینی یک کشتی جنگی قدیمی که در سال ۱۹۹۹ به گل نشسته، اعزام می‌کند تا ادعاهای حاکمیت دریایی مانیل را حفظ کند.

صخره مرجانی توماس شوال دوم، بخشی از جزایر اسپراتلی است؛ چین آن را رینای می‌نامد.

برخورد با کشتی به طور کلی اقدامی خشونت آمیز به شمار می‌رود و می‌تواند به ناوها یا خدمه کشتی آسیب برساند. اما تاکنون هیچ دولتی رسما وقوع این سانحه در دریای چین جنوبی را محکوم نکرده است.

مانیل ۲۲ اکتبر(۳۰ مهر) نیز ناوهای چینی را به برخورد با کشتی‌های خود در صخره توماس شوال دوم متهم کرد.

چین می‌گوید بیش از ۹۰ درصد دریای چین جنوبی تحت حاکمیت آن قرار دارد. یک دادگاه بین المللی در سال ۲۰۱۶ این حاکمیت چین را بی اعتبار شمرد، اما پکن این حکم را به رسمیت نمی شناسد. چین در سال‌های اخیر جزایری را در آب‌های مورد مناقشه ساخته و بر روی بعضی از آن‌ها فرودگاه ایجاد کرده است. تایوان، مالزی، ویتنام و برونئی، همگی ادعای حاکمیت بر بخش هایی از این دریا را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۳
...هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

کشتی های اسرائیلی زیادی در دسترس هستند ولی حوتی ها، با وجود ظاهر بی منطق کارهایشان، عاقل تر از این حرفها هستند که کاری با کشتی های واقعاً اسرائیلی داشته باشند.

حتی، در همان یک مورد، که خواستند تانکر اسرائیلی را بربایند و بعد از چند ساعت کشتی آزاد و ربایندگان دستگیر شدند، خودشان مستقیماً درگیر نشدند و به کمک چند تبعه سومالی این کار را کردند تا دزدان دریایی سومالی مسئول آن شناخته شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
درود به غیرتشان
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
دراین ۵۰دقیقه مکالمه پوتین حرفی نزد و فقط مثل بچه آدم گوش داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
محمد باقر قالیباف:
دولت از واردات تولیدات شرکت‌هایی که سهامدار اصلی آن اسرائیلی هستند، جلوگیری کند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
نتانیاهو: آغاز پایان حماس فرارسیده است.

حماس: اسرائیل باید مذاکره کند!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
گویا جنابعالی یکی از اعضای اتاق عملیات حوثی ها هستی؟عجب قدرت تخیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
حوثی های عاشق جنگ و خونریزی دچار سوء تغذیه هستند و چشمانشان ضعیف شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
حوثی ها شجاع تر و با غیرت تر از وطن فروشان مزدور اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
چرت و پرت گویی تروریست های صهیونیستی.. با لایک های فیک..خود آمریکا میگه کشتی کاملا برای تروریست های صهیون هست بعد تو مزدور چی میگی این وسط ...خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
چرا بنزین قاچاق می شود
زیرار یال بی ارزش ترین پول دنیا است.و صرفه اقتصادی دارد.
چه کسی مقصر است
خب مشخصه مردم
چرا اینقدرمصرف بنزین در ایران زیاد است.
زیرا سمند هر 100 کیلومتر16 لیتر و ماکسیما و پاترول هر 100 کیلومتر25 لیتر و نیسان آبی هر 100 کیلومتر20 لیتر بنزین مصرف می کند.
خب مقصر کیه؟
بابا دیگه این پرسیدن دارد معلومه :مردم
چرا وسایل حمل و نقل عمومی و همگانی مانند قطار و اتوبوس ومینی بوس کم است به طوریکه باید همیشه از خودروی شخصی استفاده کنی
مقصر کیه؟
خب مردم مقصرند دیگه
چرا در جاده ها و حاشیه شهرها کامیون ها و کشندهای دوره جنگ جهانی دوم تردد می کنند؟ مقصر کیه؟
مردم مقصرند.
....
شاید دیروز فیلم جلسه تفتیش عقاید برای رئیس دانشگاه پنسیلوانیا را دیده اید بلاخره این خانم به اتهام یهودی ستیزی مجبور به استعفا شد ، فقط به این دلیل که دانشجوهای پنسیلوانیا علیه کودک کشی تظاهرات کرده بودند . آمریکا اصول تمدنی خود را بخاطر مشتی صهیونیست به حراج گذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم:

آزادترین دانشگاه‌های جهان را می‌توانید در ایران پیدا کنید. شما بررسی کنید ببینید استاد و دانشجو در جهان تا این اندازه آزاد هستند یا نه؟!
ناشناس
| France |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، در همایش روابط ایران و آمریکای لاتین:

آمریکای لاتین و قهرمانان آن، همواره مورد تمجید و تحسین جریان انقلابی در ایران بوده است!
اشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
هنوز پی فسیل هایی مثل چگوارا و کشورهایی هستند فاقد هر گونه ظرفیت اقتصادی و مشتر کات فرهنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
آمریکا تمدنش کجا بود که اصول داشته باشه
صدها میلیون سرخپوستو کشتن و خاک و وطنشونو هم
تصاحب کردن و اسمشو گذاشتن آمریکا
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
پس به آقازاده ها بگو که خاک آمریکای جهانخوار را ترک نمایند
انسان عاقل و تحصیل کرده از "عصبانیت نتانیاهو " در مورد ارتباط ایران و روسیه خیلی درس ها رو می فهمه
همیشه باید دید از اعمال ما چه افرادی خوشحال می شوند و چه افرادی عصبانی و ناراحت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
حالا جدا از این که آدم عاقل و تحصیل کرده به واقعیات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و نظامی بیشتر توجه می کند تا عصبانیت یا خوشحالی اشخاص، در متن خبر هم صحبت از مخالفت بود نه عصبانیت.

ظاهراً ما عادت کرده ایم به جای برطرف کردن ضعف هایمان در زمینه های مختلف، با ادعای «عصبانیت» دشمنان پیروزی های خیالی برای خودمان تصویر کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بحث از پیروزی نیست بحث از درست بودن رابطه قوی با روسیه هستش
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
کارتان به جایی رسیده که حتی عصبانیت اسراییل هم برای شما غنیمت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
عهد نامه ترکمنچای
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
انسان عاقل و تحصیل کرده را خوب اومدی از وضع مملکت کاملا معلوم هست که چقدر عاقل و تحصیل کرده هستند
در این ۵۰ دقیقه مکالمه پوتین هیچ حرفی نزد و فقط مثل بچه آدم گوش می داد؟!
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه از نظامیان حماس خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
هیچ انسان وطن دوستی توی این شرایط سلاحشو زمین نخواهد گذاشت همه یه روزی خواهند مرد و چه زیبا که برای وطن بمیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
هیتلر هم به سربازان آزادیبخش فرانسه می گفت سلاح هایشان را زمین بگذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مکرون بدبخت ترسو
هنیه کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مهم نیست هنیه کجاست مهم اینه که جوانای فلسطینی با خونشون دارن دفاع میکنن
و بزدل و احمق نیستن با این حرفها دست از دفاع از کشورشون بکشن
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
با توجه به آخرین اطلاعات واصله، هنیه یک تونل در اطراف شهر دوحه حفر کرده و در آنجا پنهان شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مگر هنیئه رییس حماس است؟
یحیی سنوار رییس حماس است.
یحیی سنوار در غزه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
هنیه رفته دهان اربابت رو با سیمان پر کنه
بدجور سوختید
روزنامه نیویورک تایمز:
ایران اطلاعات کشتی های اسراییلی در دریای سرخ را در اختیار حوثی های یمن قرار می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بسیار زیبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
چه بهتر
مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه با اکثریت آرا به باقی ماندن ۹۰۰ نیروی آمریکایی در سوریه رای داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مگر سنا می تواند قانون خوشان به کشور دیگر تسری
بدهند به این می گویند قانون چنگل ه
خبرگزاری رویترز:
طبق یک فرمان دولتی که از روز دوشنبه امروز لازم الاجرا می شود، روس‌هایی که از سفر به خارج از کشور منع شده اند، باید ظرف پنج روز پس از اطلاع رسانی، گذرنامه خود را به مقامات تحویل دهند.⁣
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
اوضاع روسبه از این بدتر هم خواهد شد
با داشتن یک‌ رهبر کمونیست و عقده ای مثل پوتین، انتظار بهتری از سرنوشت روسیه نمیتوان داشت
در دنیای رسانه یکی از ویژگی های «خبر» آن است که حاوی نوعی اطلاع رسانی باشد و مطالب بدیهی نمی تواند خبر رسانی به حساب آید.

با این تعریف حمله هوایی اسرائیل به سوریه خبر محسوب نمی شود. به جایش باید بعضی وقت ها نوشت: امروز اسرائیل به سوریه حمله نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
آفرین
ایندفعه دیگه ننوشتند برخی موشکهای شلیک شده اسراییلی را رهگیری و نابود کردند .
کودک کشی جای دفا۵ ندارد والسلام نتانیاهو و گالانت باید در دادگاه های کیفری بین المللی پاسخگو باشند.
خطاب به رسایی و پناهیان

جاده و اسب مهیاست برید و بروید
خان یونس منتظر شماس برید و بروید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
خطاب به وطن فروشها
به اسراییل بروید و در راه اسراییل نفله شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
۱۳:۱۳
کجا باید مراجعه کنیم ؟
اسراییل شکست خواهد خورد حتی اگر عصبانی شوید
پوتین سوراخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
یا به تنهایی غرب و ناتو را سوراخ خواهد کرد.
تا اینجا که یک تنه پدر آمریکا و اروپا را درآورده.
حتی از لج ورزش هم سیاسی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بایدن و پسرش سوراخند
درباره اسراییل ونتانیاهو وامریکا چیزی نگید . بعضی ها انگار پسرخاله نتانیاهو هستند ولی درایران زندگی میکنند. آدم های ترسو همیشه ازآدم کش ها میترسند. وستایش می کنند زورگویان را.....
تابناک چند روزی خوب بود کامنت ها رو کم و بیش منتشر میکرد .و لی الان کامنت های سطح پایین و اخبار رو منتشر میکنه که شبکه های خبری عربی بهترش رو پخش میکنن .
اسد کجاست؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج