بازدید 8471
۲

رجز خوانی نتانیاهو علیه حماس

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: به جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفتم که اسرائیل مصمم است تا رسیدن به «پیروزی کامل» جنگ علیه حماس را ادامه می‌ دهد.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 15 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، نتانیاهو با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه در تل آویو دیدار و گفت و گو کرد.

دیوان نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که نتانیاهو و سالیوان بر تلاش برای آزادی دیگر اسرای اسرائیلی در غزه تأکید کردند.

براساس بیانیه این دیوان، نتانیاهو و سالیوان همچنین درباره تهدیدات حزب‌الله و انصارالله (حوثی‌ها) یمن و راه های مقابله با آن ها گفت وگو کرده است.

خبرگزاری آکسیوس آمریکا نیز به نقل از مقامات اسرائیلی و آمریکا گزارش داد که سالیوان نیز در این دیدار به نتانیاهو و کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر ضرورت انتقال جنگ به «مرحله خفیف‌تر» ظرف چند هفته آینده تأکید کرده است.

ساعاتی پیش از آن نیز «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به دشوار بودن جنگ با حماس گفت که این جنگ چند ماه طول خواهد کشید.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت بایدن برای مذاکره با مقامات رژیم اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی فلسطین سفر و قرار است جمعه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره سفر سالیوان گفت: سالیوان در مورد حرکت اسرائیل به سمت عملیات با شدت کمتر علیه غزه در آینده نزدیک گفت‌وگو کرده است.

کربی افزود: ما درباره مدت زمان دوام جنگ شرطی برای اسرائیل تعیین نکرده‌ایم. همه ما دوست داریم جنگ هرچه زودتر تمام شود. اگر حماس سلاح را زمین بگذارد، که فعلا بعید است، همین امروز هم می‌شود به جنگ پایان داد.

وی اظهار کرد: ما برای دستیابی به یک وقفه کوتاه در درگیری‌ها در غزه تلاش می‌کنیم و از آتش بس طولانی نگرانیم زیرا به نفع حماس است.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن گفت: ما در حال مذاکره با اسرائیلی‌ها در مورد طول مدت درگیری هستیم و نمی‌خواهیم بیشتر از حد لازم ادامه یابد.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در عین حال مدعی شد: مدت زمان عملیات نظامی به اسرائیلی‌ها بستگی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
??
نتانیا دیگه دنیا تره برات خرد نمیکنه.دهانت رو ببند.ساکت حرف نزن.البته بااحترام خیلی زیاد خفه شو خفه خفه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی