بازدید 2973

فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است

وزیر امور خارجه گفت که علی‌رغم تداوم جنایات جنگی علیه زنان و کودکان، اکنون فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است. امیرعبداللهیان: فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است
کد خبر: ۱۲۱۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 17 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه در واکنش به طوفان الاقصی و با چراغ سبز آمریکا و حمایت‌های تعدادی از کشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد. در پی این جنایات بیش از ۱۹ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آنها از زنان و کودکان هستند. آنچنانکه بوتنگا، نماینده بلژیکی پارلمان اروپا عنوان کرد: بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه علیه کودکان در جریان است.

در همین خصوص، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان امروز (یکشنبه) ۲۶ آذر ماه در شبکه اجتماعی ایکس درباره جنگ غزه نوشت: ۷۰ روز از جنگ علیه غزه می‌گذرد! حماس نابود نشد؛ مقاومت خلع سلاح نشد؛ اسرای نظامی صهیونیست‌ها از طریق جنگ آزاد نشدند؛ طرح کوچ اجباری ساکنان غزه نتیجه‌بخش نبود.

‏وی که پیش از این نسبت به بروز بحران جدید آوارگی به بدترین شکل ممکن در غزه و کرانه باختری هشدار داده بود، افزود: علی‌رغم تداوم جنایات جنگی علیه زنان و کودکان، اکنون فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است. 

‏در همین ارتباط نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اذعان کرد که نظامیان صهیونیست از خستگی شدید جنگ در غزه رنج می‌برند و برخی از آنها یک‌ و نیم ماه است که در میدان نبرد هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین خاطرنشان کرد: مقامات رژیم صهیونیستی کماکان مرتکب جنایاتی فجیع‌تر از رفتار داعش می‌شوند، بلکه دستاورد‌سازی کنند و بتوانند شکست مفتضحانه تاریخی خود را جبران کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست