بازدید 4815
۳

غرش یک سوخوی جدید در آسمان!

نمونه اولیه هواپیمای روسی SJ-۱۰۰ که توسط Yakovlev JSC ساخته شده‌است و تنها با استفاده از قطعات داخلی مونتاژ شده‌است، برای اولین بار در شرایطی که پیش بینی می‌شود ناوگان هواپیمایی غیرنظامی روسیه را تقویت کند، به پرواز درآمد.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 23 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، وزیر صنعت روسیه در ۲۹ اوت اعلام کرد که پرواز SJ-۱۰۰ پایداری این سیستم‌های توسعه یافته محلی را آزمایش کرده است. SJ-۱۰۰ که معمولاً سوخوی سوپرجت ۱۰۰ نامیده می‌شود، یک جت روسی منطقه‌ای با برد حدود ۴۵۰۰ کیلومتر است.

SSJ-New گونه‌ای از سوخو SSJ-۱۰۰ سوپرجت با تمام قطعات روسی است که جایگزین قطعات غربی است که قبلاً هواپیما به آن مجهز شده بود.

یک نمونه اولیه از هواپیمای روسی کوتاه برد SJ-۱۰۰ که توسط مرکز تولید Yakovlev PJSC در Komsomolsk-on-Amur ساخته شده است، اولین پرواز خود را انجام داد. طی آزمایش‌های انجام شده، عملکرد پایدار تمامی سامانه‌های داخلی، کنترل‌پذیری و پایداری هواپیما در هوا تأیید شد.

 

معاون نخست‌وزیر و وزیر صنعت و تجارت، دنیس مانتوروف، به رسانه‌ها اطلاع داد که توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان روسی توانستند راه‌حل‌ها و فناوری‌های طراحی خود را از جمله اویونیک، دنده، واحدهای برق کمکی، سیستم‌های تامین برق، تهویه مطبوع پیاده‌سازی و نصب کنند.

بر اساس گزارش ها، این پرواز ۵۴ دقیقه به طول انجامید و به سرعت ۳۴۳ کیلومتر در ساعت و ارتفاع تا ۳۰۰۰ متر رسید. این وزارتخانه گفت که خدمه یک بررسی پایداری و کنترل پذیری هواپیما در هوا، یک بررسی سیستم کنترل فشار خودکار در کابین، یک فرود و یک رویکرد دور زدن توسط ماموریت پرواز انجام دادند.

منبع: eurasiantimes

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
تابوت پرنده
شاهنامه آخرش خوش است.

مانند توپولوف ها، باید شاهد ادامه حوادث سقوط هواپیما در روسیه باشیم.
مگه هلی کوپتره با این سرعت و سقف پرواز تست شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم