بازدید 1804

محو وجود بشر در غزه در جریان است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و ساکنان نوار غزه، گفت: ما با محو وجود بشر در نوار غزه مواجهیم.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 30 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه آنچه در حال حاضر با آن در غزه مواجهیم، صرفا مسئله نقض حقوق بشر نیست، گفت: واقعیت این است که ما با محو وجود بشر در غزه مواجهیم.

باقری با بیان اینکه امروز دیگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هیچ حقی برای مردم غزه قائل نیستند، اظهار کرد: به همین دلیل آنها جنایت‌های بی‌محابایی را علیه مردم غزه انجام می‌دهند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه رویکرد جنایت‌کارانه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها سبب ایجاد بسیج بین‌المللی چه در سطح افکار عمومی و چه در سطح دولت‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شده است، عنوان کرد: قطعنامه‌هایی که در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید و در مقابل آن فقط آمریکا و اسرائیل و یکی دو کشور اروپایی ایستادند، نشان داد که جبهه خیر در جهان امروز صدای بسیار بلندی دارد و جبهه شر که آمریکا هدایت آن را برعهده دارد و عاملش صهیونیست‌ها هستند صرفا با جنایت‌پیشگی می‌خواهند حضور و وجود خود را اثبات کنند.

به گفته باقری، جنایت بیشتر صهیونیست‌ها تحت حمایت آمریکا، پایه‌ها و زیرساخت‌های این رژیم را منهدم می‌کند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در بخشی دیگر گفت: تلاش‌های جدی که در حال حاضر در جامعه بین‌المللی و افکار عمومی جهانی شکل گرفته، به خوبی شرایط را برای محکومیت جدی‌تر صهیونیست‌ها در موضوع نقض فاحش، سیستماتیک و نظام‌مند حقوق بشر توسط اسرائیلی‌ها و حامیان آمریکایی آن‌ها فراهم کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست