بازدید 13261
ششصد و شصت و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین

لحظه حملات سنگین موشکی و پهپادی روسیه به اوکراین+ فیلم/واکنش اوکراین به حملات شدید روسیه

ششصد و شصت و هفت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 02 January 2024

لحظه حملات سنگین موشکی و پهپادی روسیه به اوکراین+ فیلم

بین الملل تابناک: ششصد و شصت و هفت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

۷۱۵ نظامی و ۳۴ پهپاد اوکراین در یک روز اخیر نابود شدند
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۷

وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۳۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده و در ۱۳۷ منطقه با نیروهای رژیم کی‌یف درگیر شدند. 

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که ۱۱ عملیات تهاجمی نظامیان اوکراینی به مواضع نیروهای روسیه در محورهای جنوب دونتسک، کوبیانسک، زاپروژیا، کراسنی‌لیمان و خِرسون طی یک روز گذشته دفع شدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه در ادامه توضیح داد که در جریان مقابله نیروهای روس با حملات ارتش کی‌یف در محورهای مذکور، حداقل ۷۱۵ نظامی اوکراینی کشته و حجم زیادی از تجهیزات جنگی آنها نابود شد.

در این بیانیه آمده است که ۷ دستگاه تانک، ۷ نفربر و خودروی زرهی، ۴۸ وسیله نقلیه نظامی، ۲۲ قبضه توپخانه چندگانه ارتش اوکراین طی این حملات روز گذشته از بین رفتند.

طبق این گزارش، از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس (۲۴ فوریه ۲۰۲۲) تاکنون ۵۶۵ فروند هواپیمای جنگی، ۲۶۳ بالگرد رزمی، ۱۰ هزار و ۳۵۲ فروند پهپاد، ۴۴۵ سامانه پدافند موشکی، ۱۴ هزار و ۴۳۴ دستگاه تانک و خودروهای زرهی، ۱ هزار و ۱۹۴ دستگاه موشک‌انداز چندگانه، ۷ هزار و ۶۱۱ قبضه توپخانه و خمپاره‌انداز، و همچنین ۱۶ هزار و ۹۷۶ دستگاه خودروی نظامی نیروهای مسلح رژیم کی‌یف منهدم شده‌اند.

خشم شدید زلنسکی از بی‌توجهی غرب به جنگ اوکراین
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۶

«ولادیمیر زلنسکی»رئیس‌جمهور اوکراین در انتقاد از مواضع اخیر غرب نسبت به جنگ این کشور با روسیه عنوان کرد: غرب احساس فوریت در مورد جنگ را از دست داده است و شهروندان اوکراینی هم احساس تهدید علیه خود و مملکتشان را در این جنگ از دست داده‌اند.  

 رئیس‌جمهور اوکراین معتقد است، غرب احساس فوریت خود را در مورد جنگ در اوکراین از دست داده است و از این موضوع هم ابراز تاسف کرده است که بسیاری از اوکراینی‌ها هم در شرایط کنونی احساس تهدید وجودی خود را در این جنگ از دست داده‌اند.

زلنسکی در جریان گفتگو با اکونومیست عنوان کرد که از تردید برخی از متحدانش برای تداوم کمک به اوکراین و همچنین جدایی برخی از هموطنانش ابراز عصبانیت کرده و خشمگین است. وی در این رابطه عنوان کرد که کشورهای اروپایی با حمایت از اوکراین در اصل از خود در برابر حملات روسیه محافظت می‌کنند.

زلنسکی در بخشی از اظهاراتش هم گفت: شاید ما در سال ۲۰۲۳ آنطور که دنیا می‌خواست در جنگ موفق نشدیم و شاید همه چیز به آن سرعتی که افراد تصور می‌کردند، پیش نرفت. با این حال این ایده که پوتین در حال پیروزی در جنگ است فراتر از یک احساس نخواهد رفت.

وی در رابطه با سیاست غرب در مورد جنگ اوکراین هم ابراز تاسف کرده و عنوان کرد: بسیج جامعه اوکراین و جامعه جهانی که در ابتدای جنگ وجود داشت، امروز دیگر وجود ندارد و این موضوع بایستی تغییر کند.

زلنسکی خطاب به مردم اوکراین گفت: بسیج نیروها صرفا به معنای این است که سربازان را به جبهه جنگ بفرستیم،این پدیده در مورد همه ماست. در مورد بسیج تمامی تلاش‌ها. این اتفاق تنها راه برای حراست از دولتمان و مقابله با اشغال سرزمینمان توسط روسیه است. بیایید صادق باشیم.اگر ما صرفا به عرصه سیاست داخلی خود متمرکز شویم، باید انتخابات برگزار کنیم، قانون اساسی را تغییر دهیم و در عین حال نسبت به مقابله با حمله روسیه و بازپس‌گیری سرزمین‌هایمان غفلت کنیم.

وی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه یک اوکراینی در حال حاضر این است که در اوکراین باشد و برای شرکای غربی ما نیز مهم‌ترین وظیفه آن است که در کنار اوکراین بمانند. اگر قدرت ندارید یا باز کشور بیرون بروید یا کنار بمانید. اما ما عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

زلنسکی در باب احتمال مذاکره با روسیه هم ادعا کرد هیچ گام اساسی برای برقراری صلح از جانب روسیه نمی‌بیند و تنها از این کشور بمباران‌های مرگبار هوایی به شهرهای اوکراین در شرق ،جنوب، شمال و غرب را می‌بیند.

واکنش اوکراین به حملات شدید روسیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۴

وزیر امور خارجه اوکراین با اشاره به تشدید حملات روسیه، خواستار تسریع در دریافت کمک‌های تسلیحاتی غرب شده و گفت غرب باید برای حمایت از اوکراین، از دارایی‌های مسدود شده روسیه استفاده کند.

 دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به حمله امروز (سه‌شنبه) روسیه نوشت: از همه کشورها می‌خواهیم این حمله را محکوم کرده و اقدامی قاطع اتخاذ کنند.

این مقام اوکراینی در ادامه با بیان اینکه غرب باید در ارسال سامانه‌های پدافند هوایی و مهمات بیشتر به اوکراین تعجیل کرده و تمامی انواع پهپادها را در اختیار این کشور قرار دهد، گفت که مقامات غربی باید موشک‌هایی با برد بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر به اوکراین بفرستند.

در حال حاضر دو مسئله کلیدی، کمک‌های ارسالی به اوکراین را با مشکل بزرگی مواجه کرده است. مجارستان که بسته کمکی اتحادیه اروپا به اوکراین را وتو کرده و دیگری جمهوری‌خواهان کنگره ایالات متحده که با ارسال کمک‌ها به اوکراین مخالف هستند.

جدیدترین موضع‌گیری پوتین در مورد جنگ اوکراین
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۶

 «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه گفته است که نمی‌خواهد به صورت «بی‌پایان» در اوکراین بجنگد با این حال از مواضع خودش هم در این زمینه دست نمی‌کشد و تنها با شرایطی که خودش تعیین می‌کند برای صلح با اوکراین و توقف جنگ آماده است.

به گزارش «بلومبرگ» پوتین روز دوشنبه در اظهارات تلوزیونی‌ خود در حین بازدید از یک بیمارستان نظامی در مسکو گفت که از عملکرد ارتش روسیه در اوکراین راضی است چرا که اکنون ابتکارات راهبردی در جبهه جنگ به دست ارتش این کشور بوده است و در عین حال، توان نظامی نیروهای رقیبش در اوکراین هم در حال کاهش است.

رئیس‌جمهور روسیه در دفاع از اظهاراتش مبنی بر اینکه ارتش کشورش در جنگ با اوکراین دست بالا را دارد عنوان کرد که در حال حاضر بر حدود یک پنجم از خاک اوکراین مسلط است. با این حال وی اظهار داشت: ما قصد داریم که به درگیری‌های خود پایان دهیم و در اسرع وقت هم برای آن اقدام می‌کنیم. پوتین بر این نکته هم تاکید کرد که این روند تنها بر اساس پذیرش شرایط دولت روسیه امکانپذیر است. وی از زمان خاصی برای انجام اقدامات جهت برقراری صلح میان دو کشور صحبت نکرد.

اظهارات پوتین در بحبوحه افزایش اختلافات سیاسی میان اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بر سر حمایت از اوکراین است که تداوم ارائه کمک‌ها به کی‌یف را متوقف کرده است.  بر همین اساس، حمله متقابل اوکراین به مواضع روسیه که در ماه ژوئن آغاز شد، دستاوردهای چندانی برای این کشور به همراه نداشته است و نیروهای روسی اکنون در تلاش هستند تا به پیشروی خود در مناطق شرقی اوکراین یعنی دونتسک و خارکف ادامه دهند.

ولادیمیر پوتین، بار دیگر، نخبگان سیاسی در غرب را مسئول اصلی جنگی در اوکراین دانسته که تقریبا از دو سال پیش آغاز شده و هنوز هم به پایان نرسیده است.

وی حتی در پاسخ به سوالی درباره کمک غرب به اوکراین هم عنوان کرد: آنها به دشمن ما کمک نمی‌کنند بلکه خودشان دشمن ما هستند. او اوکراین را ابزاری در دستان غرب دانست که به خواست مقامات کشورهای غربی علیه روسیه می‌جنگد. با این حال دشمنان اصلی روسیه را نه اوکراین بلکه متحدان این کشور که از آن در جریان جنگ حمایت می‌کنند، معرفی کرد.

تشدید حملات سنگین موشکی و پهپادی روسیه به اوکراین

به دنبال حملات گسترده به کی‌یف که خسارات زیادی بر جای گذاشته است، شرکت انرژی اوکراینی دی‌تی‌ای‌کی (DTEK) امروز سه‌شنبه اعلام کرد که هفت منطقه کی‌یف پس از حملات هوایی روسیه بدون منبع انرژی مانده‌اند و این مناطق در خاموشی فرو رفته‌اند.

 به گزارش اسپوتنیک، در تازه‌ترین تحولات از جنگ روسیه و اوکراین، در اوایل روز یک حمله هوایی در سراسر اوکراین اعلام شد و تعدادی از اماکن کی‌یف را هدف گرفت.

تعداد بازدید : 1381

شرکت انرژی اوکراینی در پیامی در تلگرام با بیان اینکه مناطق بوچانسکا و ویشهورودسکی هم بدون برق مانده‌اند، نوشت: در پی حملات به کی‌یف... خانه‌های مناطق شوچنکیفسکی، سواتوشینسکی، هولوسیوسکی، پودیلسکی، اوبولونسکی موقت برق ندارند.

رسانه‌های اوکراینی گزارش دادند که آتش‌سوزی در کی‌یف رخ داده و در تعدادی از مناطق آب قطع است. شهردار کی‌یف امروز سه‌شنبه گفت که آتش‌سوزی دیگری پس از یک حمله در خارکیف رخ داده و افزود که امدادگران در محل حادثه حاضر شدند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که در اوایل روز، یک حمله هوایی در سراسر اوکراین اعلام شد و تعدادی از حملات پایتخت این کشور را هدف گرفت و آتش‌سوزی در کی‌یف و خارکیف رخ داد. گزارش‌ها همچنین حاکی از اصابت موشک روسی به یک نمایندگی خودروی تسلا در کی‌یف اوکراین است. مخازن سوخت مجاور آن هم آتش گرفت.

تصاویر ویدیویی اوایل صبح امروز، خسارات گسترده در کی‌یف پس از حمله موشکی گسترده روسیه را نشان می‌دهد. فیلمی هم از پرواز موشک کروز Kh-۱۰۱ روسیه بر فراز کی‌یف منتشر شده است. کی‌یف اوکراین مورد حمله موشکی گسترده و چندین منطقه زیر آتش حملات قرار گرفتند.

موافقت نروژ با فروش مستقیم تسلیحات به اوکراین

 دولت نروژ در نخستین روز از سال ۲۰۲۴ با اعلام تغییر در سیاست خود، اجازه فروش مستقیم تسلیحات و محصولات نظامی به اوکراین را برای مقابله با نیروهای مسلح روسیه صادر کرد.

به گزارش منابع خبری، «اسپن بارت ایدی» وزیر امور خارجه نروژ دوشنبه شب به وقت تهران با اعلام این موضوع، بر اهمیت حمایت از اوکراین برای امنیت نروژ و اروپا تاکید کرد و گفت: در شرایط امنیتی فوق‌العاده ناشی از جنگ روسیه، این مهم است که به حمایت از اوکراین ادامه دهیم. حمایت از اوکراین برای امنیت نروژ و اروپا مهم است.

به دنبال آغاز درگیری روسیه با اوکراین، کشورهای غربی ضمن محکوم کردن مسکو و تشدید فشارهای اقتصادی، حمایت‌های همه جانبه سیاسی، مالی، تسلیحاتی از کی‌یف را در دستور کار قرار داده‌اند.

مقام‌های روسی در واکنش به تصمیم کشورهای غربی برای ارسال تسلیحات به اوکراین تاکید کرده‌اند که تصمیم برای ارائه سلاح  به کی‌یف فقط جنگ را تشدید و روند عملیات نظامی ویژه روسیه را طولانی‌تر می‌کند.

«بیورن آریلد گرام» وزیر دفاع نروژ نیز گفت: «این تغییر به این معناست که به همراه متحدانمان، از منافع اساسی دفاعی و امنیتی نروژ محافظت می‌کنیم.»

وزارت امور خارجه نروژ تاکید کرده که مجوز صادرات تسلیحات به شدت ارزیابی خواهد شد.

وزارت دفاع انگلیس اخیرا اعلام کرد که همراه با نروژ یک ائتلاف توانمند دریایی را برای تقویت توانایی اوکراین در دریا فراهم می‌کند.

 دولت نروژ پیشتر ۱۶۰ تیر موشک ضد تانک «هلفایر» به همراه پرتابگر‌ها و یگان‌های هدایت آنها را به اوکراین ارسال کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۴
پوتین کبیر می رزمد غرب گراها مثل بید می لرزند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
غربگدا ؟ یا غرب گرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خوشبحال شما که اربابی چون پوتین دارید
در حال حاضر بزرگترین مانع صلح ، تحلیل های جناب آی پی کاناداست، چیزی که مسلمه اینه که زلنسکی بارها و بارها میخواست تن به مذاکره بده اما همینکه 667 روز مداوم تحلیل های آی پی کانادا رو مبنی بر شکست حتمی "پوتینی ها" دید به ادامه جنگ امیدوار شد.

جناب آی پی کانادا دست از شعله ور کردن آتش جنگ بردار و اینقدر رازهای مخفی و تحلیل های موشکافانه رو به زلنسکی منتقل نکن، اینقدر دست خودت رو به خون مردم روسیه و اوکراین آغشته نکن بزار آتش این جنگ بعد از 2 سال خاکستر شه. اگر دین نداری لااقل آزاده باش
به نظرتون اگر زلنسکی و این آقای آی پی کانادا همزمان در مسابقات دلقک شایسته و کمدین برگزیده جنگ اوکراین شرکت کنن کدومشون برنده میشه؟
جنگ اوکراین همه چیزش به همه چیزش میاد ! رئیس جمهورشون زلنسکی که کمدین بوده ، شهردار کی یف که قبلا بوکسور بوده!! طبیعیه که تحلیلگرش هم یه دلقکی از کانادا باشه
.

دست هر ایرانی که به محور مقاومت و غزه کمک می کند درد نکند که نام ایران را بر فخر دنیا برد. این کوچولوهای صهیون چند تا شیطنت در خاک ایران کردند باید گوششان کشیده میشد
جنگ اوکراین همه چیزش به همه چیزش میاد ! رئیس جمهورشون زلنسکی که کمدین بوده ، شهردار کی یف که قبلا بوکسور بوده!! طبیعیه که تحلیلگرش هم یه دلقکی از کانادا باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
سلبریتی جماعت اگه عقل داشت میفهمید پیوستن اوکراین به ناتو یعنی جنگ
شما اگر برید در کودکستان گلهای نوشکفته نظرات نونهالان رو در مورد جنگ روسیه و اوکراین بپرسید طبیعتا نظرات مغتنم تری گیرتون میاد تا این تحلیل های جناب آی پی کانادا

طرف 667 روزه اینجاست هر روز 3 تا کامنت میزاره در مجموع بالای 2 هزار تا کامنت گذاشته منتها اگر کامنت های تکراری رو از این 2 هزار تا حذف کنی به 2 تا کامنت میرسی ، یکی اینکه "پوتینی ها" در حال شکست هستن یکی اینکه غرب چقدر خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اینقدر نمی دونی که ادم نمی دونه از کجا شروع کنه+
یکی از انفجارهای بزرگ امروز در کی یف انهدام انبار مهمات در منطقه مسکونی بوده!!!! بعد غربی ها میگن حماس از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده میکنه غربگداها هم تایید میکنن !!!!
روسیه به تروریست های اوکراین امان نده بزن لت و پارشون کن
امروز ده ها موشک کروز خورد به کی یف و ترکوندش همه جای کی یف و خارکیف آتش سوزی شده

عزا عزاست امروز روز عزای غربگداست امروز
پوتین مردی برای تمام فصول ، ماشالله پوتین بزن تروریست های حزب نازی رو
پوتین به دنبال آتش بس و تثبیت آنچه که به دست آورده هست و داره فشار میاره و زلنسکی هم نهایتا مجبوره تصمیمات سختی رو بگیره چون اکثریت مردم اوکراین خواهان اتمام جنگ هستن، مشوقهای اقتصادی قوی مثل مصادره ۳۰۰ میلیارد روسیه میتونه تلخی از دست دادن این مناطق رو برای اوکراین کم کنه
667 روز از حمله اوکراین می گذرد و تا به امروز آقای آی پی کانادا 667 هزار بار وعده شکست پوتین و روسیه را داده است اما اوکراین روز به روز ویران تر از دیروز می شود و امید و زندگی از جامعه تروریستان اوکراین و غربگدایان وطن رخت بسته...
آقای سرگئی لاوروف وزیرخارجه اعلیحضرت ولادیمرپوتین تزارکبیرروسیه در مصاحبه ای چندروز پیش فرمودند :1.اسرائیل وروسیه جنگ مشابهی با اوکراین وغزه دارند چون هردو با دشمن مشترکی بنام نئونازیسم مواجهند 2.اسرائیل وروسیه تاریخ مشترک دارند 3.دوستی بین اسرائیل وروسیه ناگسستنی است وبروز برخی اختلافات جزئی مقطعی است و فرمایشاتی دیگر.>> قابل توجه ساندیسی هایی که هرکس نظری غیر اربابانشان داشته باشد را غربگدا مینامند.ضمنا منتظر تحلیلهای ارزشمندمتخصص مغز هم هستیم
دلم میسوزه برای غربگداها و برعندازان، از روز اول جنگ تا زمان شورش واگنر تا امروز ، همیشه در آرزوهاشون زندگی میکنن و از روز اول منتظرن پوتین شکست بخوره ، ولی جنگ فرسایشی که پوتین آغاز کرده داره اوکراین و اعتبار آمریکا (ارباب غربگداها ) رو از بین میبره و این تاسف برانگیزه
کابل های تلفن منطقه ما را هم مرتب می دزدن یه بار هم کابل برق را دزدیدند و منطقه درخاموشی فرو رفت.
من نمیدونم چرا هرچی روسیه بیشتر به اوکراین ضربه میزنه این دلقک کانادایی به شکست روسیه امیدوارتر میشه ، من از تابناک تقاضا دارم فردا اخبار رو با افعال معکوس برره ای پوشش بده ، بعید میدونم آی کیوی این براندازان و غربگدایان بیشتر از آی کیوی مردم برره باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
حق با تو. ای کیو فقط شرق گدایان در تقسیمات به ما چیزی نرسیده
کاکتوس اگر اعتماد به نفس غربگداها رو داشت سالی سه بار هلو میداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
در عتماد به نفس که پیش شرق گدایان درس پس میدیم
تداوم تجاوز و جنایات جنگی روسیه در اوکراین. آن نوابغی که با ارسال پهپاد و دیگر تسلیحات به رژیم تجاوزگر روسیه ما را شریک جنایات و کشتار مردم بی گناه در اوکراین کردند کلاهشان را بگذارند بالاتر.
زلنسکی دلقک
مرگ بر روس و روی پرست
لعنت بر روسیه و شرقگدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
غربگدا زن و بچه ش رو در دریا به عشق غرب غرق میکنه و کلمه شرقگدا رو از خودش اختراع کرده بلکه به سوزش خودش کمی تسکین بده :(
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
اول بگو لعنت بر غربگدا
الان مردم و غیرنظامیان اوکراین که در حملات وحشیانه روسیه آسیب میبینن چه گناهی دارن؟ روسیه دنبال چی داره می گرده؟ روسیه چه فرقی با اسرائیل داره؟ روسیه ای که با جزایر سه گانه ما هم متجاوزانه برخورد میکنه. صدا و سیمای ما چکارمیکنه معلوم هست؟
دیکتاتور مسکو مانند دیکتاتور سابق بغداد هر وقت که در جبهه شکست می خورد شهرها و غیرنظامیان را هدف قرار می دهد. این بار هم چون اشغالگران روس پس ار 4-3 ماه حملات انتحاری و تحمل ده ها هزار کشته و زخمی موفق به تسخیر دوباره شهر آودیوکا نشده اند رژیم پوتین انتقام شکست و استیصالش را از غیرنظامیان اوکراین می گیرد. عاقبت صدام در انتظارت است عالیجناب!
زلنسکی جان لطفا بیایید این اکراینیهای که تو دانمارک پناهنده شدن جمع کن ببر جبهه. اینها اینجا جز گرفتن کمک دولتی از مالیات ما و خوردن بی رویه مشروب و تن پروری هیچ کاری نمیکنند و طلبکار هم‌ هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
تو خودت اونجا آویزونی یکی باید تو رو بفرسته ایران , شاه میبخشه شاه قلی نمیبخشه
مرگ بر پوتین جنایتکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
وای وای پوتین از کامنت تو ترسید
مقصر زلنسکی بود پیوستن اوکراین به ناتو مثل این بود که آذربایجان جزی از اسرائیل بشه
بعضی وقتها یک حماقت تو رو به یک دردسر بزرگ ميندازه. زلنسکی حماقت کرد و روسیه در بازی برنده میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
استاد وقتی یک قسمت از کشورتو یک دیکتاتور بگیره هر روز هم ازش بترسی باید سراغ یک بری بده چیزی که تو فهمیدی در کل اوکراین کسی نفهمیده باشه
فعلا هرچه خواهید بگویید روسیه یک متجاوز و زلنسکی فردی است که دفاع از کشورش می کند روسیه باید تاوان کمک خود را به صدام در این جنگ بدهد جا نبازی در المان برای خرید لوازم جانبازی از کشورمان فروشنده گفت چون از وطند دفاع کردی تخفیف ویژه در فروش کالا به من داد پس کسی که از کشورش دفاع می کند مورد احترام همه دنیا است زلنسکی هم همینطور حالا هرکس می خواهد بگوید غرب گرا یا غرب گدا
امیوارم این غربگدای (زلنسکی) اوکراینی بزودی همه کشور را از دست بدهد و در چهاراه مسکو گدایی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
شما هم با خیال راحت دنبال نقشه برای 60 درصد باقی مانده بکنی
نابودی سیاستمداران روسیه آرزوی هر ایرانی می باشد
بیشترین ضربه را در طول تاریخ روسیه به ایران زده
نمیدونم چرا کسی جلوی این دیوانه آدمکش را نمیگیره؟ ظلم در هر کجا محکوم است چه فلسطین چه لبنان چه ایران چه اوکراین
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی