بازدید 1571

باند سارقان مسلح در دام پلیس ایرانشهر

در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرارگرفت.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 06 January 2024

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شش سارق مسلح موتور سیکلت و تلفن همراه در عملیات ویژه مأموران پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرارگرفت.

 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات جامع میدانی شش سارق حرفه‌ای را شناسایی و در چند عملیات هماهنگ و ویژه پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جلیلیان تصریح کرد: مأموران در مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح کلاش و کلت کمری، تعداد دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه و نیز تعداد ۴۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به ۴۸ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف پرونده‌های سرقت احتمالی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی